Wij (mijn vriendin en ik) liepen samen met onze hond en onze oppashond lekker buiten. Geen vuiltje aan de lucht, was een beetje regenachtig, maar het weer was heerlijk. Tot het moment kwam dat Dude het in ze kop haalde om opeens en in een onverwacht moment van mij een sprint te gaan trekken. Wat er toen gebeurde weet ik nog steeds niet precies, maar het kwam er op neer dat ik een kleine 5 meter struikelend en half vallend achter Dude aanliep (lees
Op sleeptouw
-
Iris-+-Thomas
- Snuffelneus

Op sleeptouw
Een paar dagen geleden kreeg mijn vriendin de vraag vanuit een vriendin van ons of wij hun hond zouden willen uitlaten. Betreffende hond, een blonde labrador van 9 maanden met de naam "Dude" is van ons beide geen onbekende dus dat was geen probleem.
Wij (mijn vriendin en ik) liepen samen met onze hond en onze oppashond lekker buiten. Geen vuiltje aan de lucht, was een beetje regenachtig, maar het weer was heerlijk. Tot het moment kwam dat Dude het in ze kop haalde om opeens en in een onverwacht moment van mij een sprint te gaan trekken. Wat er toen gebeurde weet ik nog steeds niet precies, maar het kwam er op neer dat ik een kleine 5 meter struikelend en half vallend achter Dude aanliep (lees
) en daarna een duikelvlucht maakte van m'n linker naar me rechterschouder op het gras en de modder. Dude stond bij een boom te kijken naar wat hij veroorzaakt had en ik stond kwaad op...
Na de beste menneer even flink te hebben toegesproken zijn we maar naar huis gegaan... Oppas hond weer thuis gebracht en zelf onder de douche gestapt maar. 
- Milou
- Grote hondenneus

Re: Op sleeptouw
Volgende keer maar een

-
Muiske
- Grote hondenneus

hahahaha... heel herkenbaar. Wat zijn die labjes toch lekker onbehouwen he 
-
Iris-+-Thomas
- Snuffelneus

Ja neem idd volgende keer de zweep en sporen mee voor hem.
Nu kan ik er gelukkig weer om lachen maar de dag zelf niet.
Denk dat onbehouwen nog voorzichtig is.. simpelweg lomp past beter denk ik
. Haha
Nu kan ik er gelukkig weer om lachen maar de dag zelf niet.
Denk dat onbehouwen nog voorzichtig is.. simpelweg lomp past beter denk ik
-
Susan78
- Grote hondenneus

Tja.. heel herkenbaar... Dat flikt Lex bij mijn moeder, hihi.... 
-
Iris-+-Thomas
- Snuffelneus

Nou hij doet het geen 2e keer.. dat weet ik wel heel zeker. Wat een ellende was dit zeg.
-
esmoezie
- Speurneus

Haha hij heeft je stiekem pootje gelapt 
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Iris-+-Thomas
- Snuffelneus

-
Josje123
- Kleine hondenneus

Zo herkenbaar! Nova is ook zo sterk aan het worden.
Op cursus zat ik een keer op een krukje voor een rustoefening. Besloot ze opeens naar de hond naast haar te rennen, maar trekt mij met kruk en al omver!
Had ze nog nooit gedaan, gaat ook niet meer gebeuren

Op cursus zat ik een keer op een krukje voor een rustoefening. Besloot ze opeens naar de hond naast haar te rennen, maar trekt mij met kruk en al omver!
Had ze nog nooit gedaan, gaat ook niet meer gebeuren

- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

wat een boef
-
Iris-+-Thomas
- Snuffelneus

Nope, hier ook niet meer. Gelukkig heeft onze eigen draak dít nog niet gedaan.Josje123 schreef: Had ze nog nooit gedaan, gaat ook niet meer gebeuren![]()
![]()
-
Moontje
Zie het al voor me
is mij ook gebeurt maar Murphy schoot met de riem
uit me handen en van het vast proberen te houden
een blauwe pols Kon er achteraf om lachen maar toen niet
want hij speurde naar een andere hond en toen zei die vrouw
hou je gevaarlijke hond bij