We waren om 20.00 weer thuis......De operatie voor Lola liep 2 uur uit. Ook de operatie van Lola voel tegen. De band zat enorm vast. Ze zal toch zwaarder revalideren dan bij de vorige afstoting. Ze heeft een geperforeerde pees. Ze ligt nu lekker bij te komen onder een dekbed en een kruik omdat ze iets onderkoeld was. Vannacht blijf ik bij haar slapen. Hopelijk knapt ze snel weer op, want eerlijk gezegd heb ik het er moeilijk mee. Wat een fijne orthopeed is Edgar Scheepens. Ik hoop hem niet meer nodig te hebben, maar ik voelde me erg prettig bij hem.
Ga nu relaxen
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Pff, wat is dat dan toch weer moeilijk.. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt.. Hele hele dikke knuffel en hopelijk kan Lola snel haar draai vinden en slapen jullie beiden toch goed vannacht!
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
De nacht is goed gegaan. Ze heeft inmiddels gegeten en gedronken, en haar temp is goed.
Lopen gaat moeilijk, maar dat kan ook niet anders. Ik ga zo weer even met haar naar buiten om te zien of ze wil plassen.....ze ligt heerlijk te slapen. Kanjer is het
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Vandaag Zaterdag en ons grietje gaat goed. Het is dat we weten dat ze pas maandag geopereerd is, en haar rustig houden. Maar aan haar merk je het niet. Verveelt zich alweer, want die kleine aangelijnde rondjes lopen, is natuurlijk helemaal niets. Net lekker met de Doggyride op pad geweest en haar in het Twiske even laten lopen en snuffelen. Ligt nu op haar rug te ronken Ik ben blij dat het tot nu toe goed gaat.....Laten we hopen dat dit zo blijft