Kanjer joy

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Henny--Joy »

cissie schreef:meisje ik hoorde het vandaag pas via corrie

ikheb je gemaild en wat gestuurd , ik denk aan jullie en wens jullie veel sterkte.

henny een dikke knuffel

gr cis
Dankje cis voor wat je stuurde, het kwam vandaag aan
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door mawo »

Ik lees het nu pas want we zijn aan het verhuizen. :cry:

O, wat vind ik dit erg voor jullie. Ik heb gelezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt en nu dit! Ik heb er geen woorden voor.

Joy was echt een kanjer en jullie ook. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verdriet.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)
Debbie

Ongelezen bericht door Debbie »

Wat een verschrikkelijk bericht zeg... :cry:

Ik wil jullie allemaal heel heel veel sterkte wensen met dit grote verlies......
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door jose geurtse »

Heel veel sterkte, woorden schieten me even niet te binnen sterkte
Sanna van Dort

Ongelezen bericht door Sanna van Dort »

hey hennie,

pffff wat schrik ik van dit bericht!!!!
weet dat er hier aan je gedacht word en een kaarsje aangaat voor die Kanjer van je!!!
sterkte ermee
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

:cry:
pfffff, wat een leegte na zoveel strijd.........
Joy heeft nu in ieder geval nooit meer pijn

heel veel sterkte

groetjes jeannette
groetjes Jeannette
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Misschien vinden jullie het raar maar ik heb morgen een afspraak met Dr. Stokhof de cardioloog van Joy in Utrecht.
Ik wil hem de situatie voorleggen over Joy, want hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik er van overtuigt ben, dat het de lus is die om haar ader zat bij haar hartje, dat die losgeschoten is op een of andere manier.
En ik krijg mijn kanjer er niet mee terug, maar ik wil daar toch over praten.
Niet om hem iets te verwijten zeer zeker niet. Het was een erg knap staaltje werk dat hij verrichtte.

En ik zal het nooit meer zeker weten, maar Joy nog laten onderzoeken zag ik niet zitten, dus helemaal zeker krijg ik denk ik niet, maar volgens mij moet het dan toch het hartje zijn geweest.
En de cardioloog zal het vaker mee hebben gemaakt en dan kan hij mij misschien het antwoord erop geven.Ik was van begin tot eind bij Joy weet precies wat en hoe ze deed.
En dan weet hij ook gelijk dat zijn wonder op pootjes, zo hij Joy noemde, en die hij in januari ontsloeg voor verdere controle's omdat ze het zo geweldig goed deed, helaas niet meer bij me is.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

ik hoop dat je de antwoorden krijgt die je zoekt meiske, sterkte morgen hoor, en ik denk dat die arme man ook wel erg zal schrikken.
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door relaxrex »

lieve henny. ik vind dit dus niet raar hoor meis. ik hoop voor je dat je morgen antwoorden op je vragen krijg! ik denk aan je!

groetjes corrie
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Wie zijn wij om wat raar te vinden.......Je zit midden in een rouwproces. Doe wat je gevoel je zegt en verwerk het op jouw eigen manier !

Gr. Rinske
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

rimanime schreef:Wie zijn wij om wat raar te vinden.......Je zit midden in een rouwproces. Doe wat je gevoel je zegt en verwerk het op jouw eigen manier !

Gr. Rinske
Hier kan ik me volledig bij aansluiten!
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mugo »

mandyy schreef:Misschien vinden jullie het raar maar ik heb morgen een afspraak met Dr. Stokhof de cardioloog van Joy in Utrecht.
Ik wil hem de situatie voorleggen over Joy, want hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik er van overtuigt ben, dat het de lus is die om haar ader zat bij haar hartje, dat die losgeschoten is op een of andere manier.
En ik krijg mijn kanjer er niet mee terug, maar ik wil daar toch over praten.
Niet om hem iets te verwijten zeer zeker niet. Het was een erg knap staaltje werk dat hij verrichtte.

En ik zal het nooit meer zeker weten, maar Joy nog laten onderzoeken zag ik niet zitten, dus helemaal zeker krijg ik denk ik niet, maar volgens mij moet het dan toch het hartje zijn geweest.
En de cardioloog zal het vaker mee hebben gemaakt en dan kan hij mij misschien het antwoord erop geven.Ik was van begin tot eind bij Joy weet precies wat en hoe ze deed.
En dan weet hij ook gelijk dat zijn wonder op pootjes, zo hij Joy noemde, en die hij in januari ontsloeg voor verdere controle's omdat ze het zo geweldig goed deed, helaas niet meer bij me is.
Een goed plan, lijkt me. Ook voor hem, want hij dacht altijd zeer goed met je mee. Laat je ons weten wat hij ervan denkt. Sterkte...
Afbeelding
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Afbeelding
Dit kaartje kwam van het crematorium gisteren, alleen kon ik het even niet zo mooi uitknippen dat komt later wel, en ik was alle foto's van Joy opeens kwijt, terwijl ik er echt duizenden heb dus toen heb ik deze er maar even in geplakt.
Ik vind het iig een heel mooi kaartje wat een plaatsje bij Joy haar foto heeft gekregen.

Ook heb ik naar de d.a gebeld en gevraagd of ze nog hadden nagepraat over Joy, en wat hun uiteindelijke conclusie was, en wat ze in Utrecht hadden gezegd met het telefoontje dat niet binnen 5 minuten, wat gezegd werd, werd beantwoord wat natuurlijk heel erg is in dit noodgeval.
Nou had ik Joy niet meer kunnen redden, daarvan ben ik overtuigd, want anders voelde ik me nog meer schuldig daarover misschien.
Ze beweren terug gebeld te hebben maar geen gehoor te hebben gekregen, nou we zijn de hele tijd in de spreekkamer geweest en het was er echt op onze drukte na stil, iig zo stil dat je wel een telefoon hoort overgaan. Maar geen sorry of iets van dien aard gekregen zei de d.a erover.
De cardioloog gaat me later vanmiddag terugbellen over Joy.
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

meiske wat zal dat kaartje voor jou dierbaar gaan worden en wat is hij netjes geworden.
Wel goed van je dat je voor jou gevoel de onderste steen boven wilt halen (miss formuleer ik het niet zo goed, je weet hopelijk hoe ik het bedoel), ik denk dat je dan ook pas echt kunt gaan verwerken en het een mooi plaatsje geven.
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

Inderdaad het is een prachtig kaartje, deze heb ik ook ontvangen. Heb je van de da ook een kaartje gehad? Ik ben overigens wel benieuwd Dr.Stokhof zeg, laat je het weten?
Plaats reactie