Wat was dat een mooie dag hé? Ik denk daar nog steeds met heel veel plezier aan terug. Wat was Bas ondeugend en zo leuk dat hij daarmee de poedelprijs won!rimanime schreef:Lieverds, wat hebben jullie prachtig afscheid genomen van die lieve bruine boef. Heel mooi ! Ik heb zoals vele met mij vandaag veel aan jullie gedacht en dat doe ik nog. Ik moest weer denken aan de Jachtproevendag vorig jaar dat Bas zo heerlijk ondeugend bezig was en het vertikte om zijn dummy bij jullie in te leveren en bij iedereen een lach op het gezicht toverdeEen mooie herinnering en jullie hebben er vast nog veel meer.
Dag Bas voor jou nu geen pijn meer........
Liefs Rinske
Dag lieve ouwe stip....
-
- Speurneus
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
-
- Speurneus
Toos, ik weet hoe je je voelt. We hebben zoveel lief en leed gedeeld via MSN. Ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en dat geldt andersom ook!toos schreef:Voor mij is dit zo dubbel...een paar weken geleden toen Geordi zo slecht was dat ik op het punt stond mn bruine lieverd in te laten slapen heb je mij erdoorheen getrokken, nooit wetende dat Bas nu eerst naar de hemel is. Dit is zoooooooo oneerlijk. Je weet wat ik gisteren gezegd heb, ik zal er altijd voor jullie zijn.
Tranen en tuiten hier, ik vind jullie de moedigste mensen die hier rond lopen.
Rust zacht Bas...Waak over je vriendjes en je baasjes beneden!!
Dikke knuffel Toos (die echt helemaal kapot is van dit grote inmense verlies)
Groetjes van Monique
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Nieuw leven en dood, daar bestaat het leven uit..... Ik wens jullie heel veel geluk met jullie mooie pup. En als jullie bij de fokker zijn, geef Bronson dan een hele dikke knuffel want dat is de papa van onze Rens...miran&joost schreef:Heel veel sterkte de komende tijd......
Best dubbel, wij verheugen ons op de komst van de pup en jullie moeten je maatje laten gaan..
In ieder geval hebben jullie hem een prachtig, liefdevol afscheid kunnen geven en heeft jullie schatje nu geen pijn meer.
Geef maar een dikke knuffel aan Rens, want die zal ook wel niet weten wat hem overkomt.
Groeten,
Joost en Miranda
Groetjes van Monique
-
- Speurneus
Bas had LPC aan beide ellebogen. LPC is een vorm van ED. Toen hij 7 maanden was is hij aan een kant geopereerd. In april kreeg hij pijn aan zijn andere elleboog. Nadat er foto's waren gemaakt bleek dat Bas zeer ernstige artrose in beide ellebogen had waardoor een operatie niet meer mogelijk was. Hij heeft vanaf april tot nu elke dag pijnstillers gehad en speciaal voer. Ondanks de pijnstillers had hij toch elke dag pijn en dat werd steeds erger.CUTY1 schreef:Phoe, dit is wel heel heftig! Maar wel super mooi afscheid! Een waardig afscheid, zoals jullie Bas verdiende! Veel sterkte in de komende tijd voor jullie. Misschien niet 't goeie moment om te vragen, maar wat had Bas eigenlijk, dat hij op zo'n eigenlijk onacceptabele jonge leeftijd moest worden ingeslapen?
Nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst!
Groetjes van Monique
Dushi schreef:We zullen Bronson morgen een hele dikke knuffel geven van jullie !!miran&joost schreef:Heel veel sterkte de komende tijd......
Best dubbel, wij verheugen ons op de komst van de pup en jullie moeten je maatje laten gaan..
In ieder geval hebben jullie hem een prachtig, liefdevol afscheid kunnen geven en heeft jullie schatje nu geen pijn meer.
Geef maar een dikke knuffel aan Rens, want die zal ook wel niet weten wat hem overkomt.
Groeten,
Joost en Miranda
groeten,
Joost en Miranda
Nieuw leven en dood, daar bestaat het leven uit..... Ik wens jullie heel veel geluk met jullie mooie pup. En als jullie bij de fokker zijn, geef Bronson dan een hele dikke knuffel want dat is de papa van onze Rens...
-
- Speurneus
- Contacteer:
En ja hoor, ik lees dit toppic nog eens na, rollen de tranen weer over mijn wangen... Gatverdamme wat is het toch oneerlijk! Maar gelukkig heeft Bas idd geen pijn meer nu. En ik weet zeker dat ook al zie je hem niet meer, hij is en blijft bij jullie! Want afscheid nemen van zulke lieve baasjes, dat kan hij niet... Jullie zijn toppertjes! Rens ook veel sterkte lieverd
-
- Speurneus

Wat mooi dat jullie nog met hem naar het strand zijn gegaan... Die laatste keer zal je nooit meer vergeten. Ik kan me de laatste wandeling met mijn vorige lab, Donja, ook nog zo goed herinneren. Dat was gewoon een kort rondje, zij kon echt niet ver meer lopen, had het de laatste dagen heel erg benauwd

Heel veel sterkte de komende tijd!

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory