S.Breijer schreef:@ Iris: Jij hebt toch ook zo'n vetbed meegenomen gisteren? Welke kleur had je ook al weer? Ik heb een donkerblauwe gekozen..Hij is echt heel mooi, lekker zacht ook. Mooi ding
Ja, heb er ook een meegenomen. Ik heb een beige kleur met zwarte hondenpootjes erop. Lijkt me erg prettig voor onze pups!
Ik ga nog eens een pogign wagen om een paar foto's op het forum te zetten. Hoop dat ze nu de juiste maat hebben!
IMG]http://i140.photobucket.com/albums/r23/iris_082/IMG_0945.jpg[/IMG]
O nee, alweer te groot, hoe krijg ik ze nou op het juiste formaat om ze te plaatsen? Kan iemand me daarbij helpen?
Ik heb ze al op die photobucket site staan, maar krijg toch steeds het verkeerde formaat? Vreemd, maar wellicht doe ik gewoon nog iets fout?
Wat een leuk filmpje van Enzo & Tessel... Ik heb nog geen filmpjes gemaakt...ga ik toch maar eens even onder de knie proberen te krijgen. Altijd leuk !
Heb net het filmpje van Enzo en tessel gekeken. Errug leuk!!!
Wat grappig dat jullie dat vorige week dat filmpje hebben gemaakt, net of jullie al wisten welke pup je zou krijgen!
Groetjes Iris
iris schreef:Heb net het filmpje van Enzo en tessel gekeken. Errug leuk!!!
Wat grappig dat jullie dat vorige week dat filmpje hebben gemaakt, net of jullie al wisten welke pup je zou krijgen!
Groetjes Iris
Het filmpje is gisteren om iets over 12 gemaakt, vlak voordat Diana de pups aan ons gaf. Inderdaad wel grappig dat er precies ons pupje bij zat !!!