Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

miran&joost schreef:En een deugniet is Enzo zeker !!!!!!!

Bijna overal waar er gestoeid werdt , was hij er bij betrokken :roll:

Diana zei al dat we hem wel kort moeten houden, maar dat hij ook heel goed zichzelf kan vermaken.

groeten,

Joost
Een gezellig aanwezig mannetje :D En een lekkerding :verliefd1: Heb hem ook op een foto staan...leuk is ie hoor.

Finn kan ik erg moeilijk uit de pupfoto's halen van de vorige weken. Hij heeft natuurlijk geen stip, maakt het moeilijk. Wel jammer..

Als ik nog leuke foto's van Enzo, Tessel & Chester tegenkom plaats of mail ik ze even!

Groetjes, Sandra
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Wat een leuke en lieve foto's van iedereen :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

oo wat zijn ze toch geweldig zeg...!! Heel leuk filmpje en foto`s Miranda en Joost..! En iris ook met die muts... geweldig...!!

Groetjes Kristy.. morgen meer.. :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

kristies schreef:oo wat zijn ze toch geweldig zeg...!! Heel leuk filmpje en foto`s Miranda en Joost..! En iris ook met die muts... geweldig...!!

Ja...meerrrr altijd welkom! :)
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Geweldig!!!! :verliefd1:
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:oo wat zijn ze toch geweldig zeg...!! Heel leuk filmpje en foto`s Miranda en Joost..! En iris ook met die muts... geweldig...!!

Ben alleen nog even bezig met de instellingen voor de filmpjes !!!

Zijn wij nu trouwens sowieso de eerste die de pup gaan halen ??? Jullie wachten zeker eerst af hoe het bij ons gaat en dan beslissen jullie zeker of je hem wel echt gaat halen ?? :lol: :lol: :lol:

@Kristie en Sandra : We zien de foto's wel verschijnen !!!

Groeten,

Joost (en Miranda)
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

miran&joost schreef:

Ben alleen nog even bezig met de instellingen voor de filmpjes !!!

Zijn wij nu trouwens sowieso de eerste die de pup gaan halen ??? Jullie wachten zeker eerst af hoe het bij ons gaat en dan beslissen jullie zeker of je hem wel echt gaat halen ?? :lol: :lol: :lol:

@Kristie en Sandra : We zien de foto's wel verschijnen !!!

Groeten,

Joost (en Miranda)
Uhm....als er een pup niet opgehaald wordt, geef mij dan even een seintje :wink: 8)
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
miran&joost

Ben bang dat dit niet gaat gebeuren !!! Zou idd wel leuk zijn voor jullie om je gedachten van de moeilijke tijd ,die jullie hebben na Bas,wat af te zetten.

Zitten jullie er trouwens al serieus over na te denken om er weer een pupje bij te nemen ??

groeten,

Joost
CristeLenBuck

Ongelezen bericht door CristeLenBuck »

Wat een GEWELDIGE pupperds! Veel plezier allemaal met jullie aanwinsten!
iris

Ongelezen bericht door iris »

Goeiemorgen alle nieuwbakken puppy mama's en papa's!!

Nu kunnen we echt gaan aftellen hoor! Miranda en Joost nog 2? nachtjes slapen en Kristie en Wessel en ik moeten nog ietsje langer wachten, maar het is zo weer zaterdag!! En Sandra, dacht eigenlijk dat jij Finn ook zaterdag ging halen, maar weet het niet zeker meer. Hebben jullie zaterdag nog meer baasjes gezien? Ik heb alleen die mensen gezien met die kleine kindjes. Ze hadden het meisje zonder stip geloof ik. Verder niemand meer gezien. Heb al een hele mooie foto van tessel ingelijst en die hangt al in mijn huisje! Super allemaal he! Heeft iemand een idee waarom er op ons benodigdhedenlijstje een handveger stond? Heb er al trouw 2 gekocht, maar weet eigenlijk niet war het voor dient.

groetjes :feest2:
miran&joost

Nog 3 nachtjes en dan begint het gedonder............

groeten

Joost
miran&joost

@Iris : Als je het filmpje ook wil hebben kan ik hem wel even via een PB'tje toesturen !

Groeten,

Joost
iris

Ongelezen bericht door iris »

miran&joost schreef:@Iris : Als je het filmpje ook wil hebben kan ik hem wel even via een PB'tje toesturen !

Groeten,

Joost
O, leuk! Kan ik hem dan thuis gewoon opslaan? Wel speciaal zo'n filmpje!
Jullie gaan Enzo donderdag ophalen dan? Ik dacht woensdag. Ben erg benieuwd hoe het de eerste nacht gaat! Diana zei dat ze meestal maar 1 nacht flink piepen en als je het negeert dan schijnt het de 2e dag over te zijn..... Laten we het hopen.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Goede morgen!!

@ iris; dat van die handveger snappen wij ook niet.. :???:
Verder gaat Sandra Finn vrijdag ophalen.
@ joost en miranda; willen jullie de foto van Miranda met Enzo hier op het forum of zal ik hem persoonlijk mailen kun je zelf kijken wat je ermee wilt doen?
@ Dushi... ik vrees dat er niets overblijft.. 8) maar mocht er perongeluk ineens een extra pup zijn laten we het je weten.. :wink:
Hier nog wat fotootjes om de dag mee te beginnen.. ;
Afbeelding
spelen met mijn broertje;
Afbeelding
beetje moe en toch nog ontdeugent uit mijn ogen kijken...
Afbeelding
zoooo dan gaan we toch gewoon OP elkaar liggen...
Afbeelding
diepe slaaaaaappp bij het vrouwtje in haar armen...
Afbeelding
tussen mijn broertjes in ... als ik het goed zie Tessel ( rechts) en Finn ( links)
Afbeelding

en geen idee welk schatje dit is.... maar ik vond hem te lief om hem jullie te onthouden... ;
Afbeelding

Zo kunnen we er weer even tegenaan..

:wink:

Groetjes Kristy
miran&joost

Dan kun je hem idd zelf opslaan. Er komt bovenaan bij de kleine lettertjes te staan dat je een nieuw bericht hebt en hier staat hij dan vanavond op !

Groeten,

Joost
Plaats reactie