Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

kristies schreef:Ok dat klinkt wel goed.. en voor jullie is het misschien ook wel prettig dat Rens zich wat meer op jullie richt... alhoewel.. als ie een hele dag aan het klieren is.. :wink:
Oh nee hoor, hij kliert niet veel ;) Maar je merkt gewoon dat hij vaker naar ons komt. Hij piept ook als we bijvoorbeeld naar boven lopen of als een van ons weg gaat. Het is geen langdurig of hard piepen maar wel even laten merken dat hij het niet leuk vind dat je weg gaat.
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Hij mist natuurlijk wel het altijd samen zijn.. :(

Gaat het met jullie een beetje?
Dushi
Speurneus
Speurneus

kristies schreef:Hij mist natuurlijk wel het altijd samen zijn.. :(

Gaat het met jullie een beetje?
Ja hoor, met ons gaat het best. Het ene moment wat beter dan het andere moment....
Rens is eigenlijk nog nooit alleen geweest. Eerst met de pups uit zijn nest en daarna met Bas. Dus het is even wennen voor hem om alleen te zijn.
Groetjes van Monique

kristies
Speurneus
Speurneus

Het zal wel wennen hoor.. en voor jullie nogmaals : heel veel sterkte! Geef Rens maar een flinke knuffel ! :)

En leuk dat je ondanks alles zo meeleeft met onze zenuwen voor de pups.. !
Illie

Ongelezen bericht door Illie »

Wat een ontzettend leuke topic en een prachtige pupperds :):)
Indra gaat binnenkort bevallen, mogen die pups hier dan ook bij? :D Zijn toch ook een beetje "of the Music Forest" hè :D
Dushi
Speurneus
Speurneus

De Music Forest pups hebben een speciaal plekje bij mij ;) Zoals jullie al eerder konden lezen is Bronson de papa van Rens. Afgelopen zomer hebben wij Bronson bezocht en toen lagen er ook twee nestjes met hele mooie pups! :verliefd1:
Groetjes van Monique

kristies
Speurneus
Speurneus

Illie schreef:Wat een ontzettend leuke topic en een prachtige pupperds :):)
Indra gaat binnenkort bevallen, mogen die pups hier dan ook bij? :D Zijn toch ook een beetje "of the Music Forest" hè :D
Natuurlijk!! Hoe meer zielen hoe meer... :orange10: :welkom4: !

enne heel veel succes met de laatste loodjes :wink:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Ja ,leuk dat je ondanks alles ons geluk wilt delen !!

Trouwens nu was het al een gelukje dat op ons filmpje Enzo en Tessel stonden, en nu zat Miranda het filmpje terug te kijken dat we nog hebben gemaakt op de eerste keer dat we bij de puppen zijn geweest. En wat blijkt....... hier ligt Enzo ook al heel de tijd bij me ! Hoeveel toeval kun je hebben ?! Filmpje is te groot om hier te posten, maar ik ben blij dat we er nu zelfs 1 hebben waarop hij pas een paar weken oud is !!

groeten,

Joost
miran&joost

@ Ilse : We maken er gewoon 1 grote music forest familie van .....

groeten,

Joost
miran&joost

iris schreef:Wat een werk allemaal he, voor die kleine monsters :D
Mijn tuin is gelukkig al af. Heb dat al een aatal weken geleden gedaan. Heb nu een mooie grindbak met een beetje buxus eromheen. Ziet er erg leuk uit, al zeg ik het zelf!!
Mijn handvegers liggen ook al op plaats van bestemming! Ben benieuwd of Tessel er iets mee gaat doen. Gisteren nog een mooi kussen gekocht die speciaal geschikt is voor buiten. Die heb ik in het buitenhok gelegd, dan ligt Tesseltje lekker warm als hij in zijn hok ligt!
En net in mijn pauze even een voerton gekocht, rib uit mijn lijf!
Maarja, nu kan Tessel echt gaan komen hoor!
groetjes Iris :banaan: :schreeuw:
hee Iris was die voer ton zo duur dan?
Mag ik weten waar je hem hebt gekocht? wij moeten namelijk ook z'on ding aanschaffen, want wij wonen vlakbij een open gebied waar veel MUIZEN zijn!! eeeeeksss
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

miran&joost schreef:
iris schreef:Wat een werk allemaal he, voor die kleine monsters :D
Mijn tuin is gelukkig al af. Heb dat al een aatal weken geleden gedaan. Heb nu een mooie grindbak met een beetje buxus eromheen. Ziet er erg leuk uit, al zeg ik het zelf!!
Mijn handvegers liggen ook al op plaats van bestemming! Ben benieuwd of Tessel er iets mee gaat doen. Gisteren nog een mooi kussen gekocht die speciaal geschikt is voor buiten. Die heb ik in het buitenhok gelegd, dan ligt Tesseltje lekker warm als hij in zijn hok ligt!
En net in mijn pauze even een voerton gekocht, rib uit mijn lijf!
Maarja, nu kan Tessel echt gaan komen hoor!
groetjes Iris :banaan: :schreeuw:
hee Iris was die voer ton zo duur dan?
Mag ik weten waar je hem hebt gekocht? wij moeten namelijk ook z'on ding aanschaffen, want wij wonen vlakbij een open gebied waar veel MUIZEN zijn!! eeeeeksss
Probeer zo'n ton bij de dierenwinkel te krijgen, gratis. Misshcien heb je alle inkopen al wel gedaan maar mocht je nog iets gaan halen, kun je allicht vragen of ze niet iets hebben staan. Bij ons hadden ze van elk merk voer wel een ton, promotiemateriaal. Kregen we dus gratis bij een zak voer. Al zullen jullie het voer wel bij Diana en Ben halen, maar het valt te proberen bij de dierenwinkel.

Groetjes Kim
Afbeelding
Illie

Ongelezen bericht door Illie »

kim schreef: hee Iris was die voer ton zo duur dan?
Probeer zo'n ton bij de dierenwinkel te krijgen, gratis. Misshcien heb je alle inkopen al wel gedaan maar mocht je nog iets gaan halen, kun je allicht vragen of ze niet iets hebben staan. Bij ons hadden ze van elk merk voer wel een ton, promotiemateriaal. Kregen we dus gratis bij een zak voer. Al zullen jullie het voer wel bij Diana en Ben halen, maar het valt te proberen bij de dierenwinkel.

Groetjes Kim[/quote]

Ik heb er nog eentje staan en doe er niks mee. Hebben?
Luka Madra

Ongelezen bericht door Luka Madra »

mooie hondjes allemaal
miran&joost

Hoi Ilse,
Bedankt voor het aanbod, maar is toch net even te ver rijden volgens mij !

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Mooie foto :) ...

Psstt...., nog 2 nachtjes voor jullie :wink: :D !

Groetjes, Sandra
Plaats reactie