Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Het weer is inderdaad niet echt leuk zo. Gelukkig mag een pup toch nog geen uren lopen. Ik "moet" zo met Pepper een ronde gaan doen in de stomende regen :cry: Achja, lekker doorstappen en bij thuiskomst verwarming aan, muziekje op, thee erbij. Is ook wel weer lekker.

Heel veel plezier allemaal de komende dagen!
Kristy ; Ik ben heel benieuwd of het riepje wel past, als ik zo jullie forse pups op de foto zie zou het me niet eens verbazen als hij het maar een paar dagen aan kan haha. Wat dat betreft was Cooper's nest een stuk ieler/slanker. En Cooper was nog iets jonger toen wij hem kregen dan jullie pups.
Pepper was ook zo'n fors pupje. Die heeft nog steeds zijn halsband die hij als pup had (wel versteld natuurlijk). Maar je kan je pup ook zonder riempje uitlaten hoor; ze blijven toch wel bij je. En anders ren je hard weg, dan komt hij vanzelf wel achter je aan :D

Groetjes Kim
Afbeelding
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

iris schreef:
S.Breijer schreef:Hebben ze nog een speciale naam? Welke heb jij gekocht? En heb je die vitaminietabletten ook al?
Heb alles van het kruidvat. Vitamine C en ook de knoflooktabletjes. Vitamine C zit in een grote pot, de knoflookdragees in een klein potje, beiden van Kruidvat eigen merk.
Dank je! Moet vanmiddag toch nog boodschappen doen voor het weekend, neem ik gelijk die tabletjes mee.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hallooooooooooooooooo !!!!!

Wat een takkeweer zeg ,maar Enzo heeft lekker heel de weg liggen slapen en werdt pas wakker toen we het dorp in reden. Even buiten een plas gedaan en nu lekker met Miranda aan het spelen thuis :lol:

Ik zit weer op m'n werk :evil: :evil:

Bijna geen kans om foto's te maken, want de rest van de mannen lag te slapen !!! Toch nog even snel een kiekje gemaakt. (plaats ik vanavond wel even als die kleine aap even slaapt !!!)

groeten,

Joost
iris

Ongelezen bericht door iris »

O, wat gaaf!!! Gefeliciteerd mer jullie geweldige pup Enzo!!! Hoe voelt dat nou om je pup echt in je armen te sluiten? Echt jammer dat je weer moet werken, maar je kan de schade nog inhalen toch? Hoe is het verder gegaan bij Diana? Zijn jullie er nog lang geweest? Ben zo benieuwd!
groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Hallooooooooooooooooo !!!!!

Wat een takkeweer zeg ,maar Enzo heeft lekker heel de weg liggen slapen en werdt pas wakker toen we het dorp in reden. Even buiten een plas gedaan en nu lekker met Miranda aan het spelen thuis :lol:

Ik zit weer op m'n werk :evil: :evil:

Bijna geen kans om foto's te maken, want de rest van de mannen lag te slapen !!! Toch nog even snel een kiekje gemaakt. (plaats ik vanavond wel even als die kleine aap even slaapt !!!)

groeten,

Joost

oooooo wat klinkt dat super!!
Arme jij dat je nu weer op je werk zit.. :allright: maar vanavond mag je spelen!!

Ben erg benieuwt naar de foto`s.. :wink:
Fijn dat de autorit zo goed gegaan is!

Groetjes Kristy
kristies
Speurneus
Speurneus

kim schreef:Het weer is inderdaad niet echt leuk zo. Gelukkig mag een pup toch nog geen uren lopen. Ik "moet" zo met Pepper een ronde gaan doen in de stomende regen :cry: Achja, lekker doorstappen en bij thuiskomst verwarming aan, muziekje op, thee erbij. Is ook wel weer lekker.

Heel veel plezier allemaal de komende dagen!
Kristy ; Ik ben heel benieuwd of het riepje wel past, als ik zo jullie forse pups op de foto zie zou het me niet eens verbazen als hij het maar een paar dagen aan kan haha. Wat dat betreft was Cooper's nest een stuk ieler/slanker. En Cooper was nog iets jonger toen wij hem kregen dan jullie pups.
Pepper was ook zo'n fors pupje. Die heeft nog steeds zijn halsband die hij als pup had (wel versteld natuurlijk). Maar je kan je pup ook zonder riempje uitlaten hoor; ze blijven toch wel bij je. En anders ren je hard weg, dan komt hij vanzelf wel achter je aan :D

Groetjes Kim
Och ja naar buiten met dit weer lijke me ook geen pretje... maar ja het hoort er natuurlijk bij, alhoewel het vandaag wel zeldzaam slecht is..

Het halsbandje.. ja ik ben ook benieuwt.. los lopen vind ik toch een beetje eng denk ik. Het zijn inderdaad wel lekkere dikkertjes.. maar ik vind het bandje zooo leuk ik hoop wel dat ie het nog even past.. 8) we zullen zien. Als het past zet ik hier wel een foto met bandje!

Groetjes Kristy
miran&joost

Ongeveer 1,5 uur geweest. Nog wat uitleg gehad enz. Er zijn trouwen al 2 pups weg !!! Ook die ene met het stipje op het hoofd !!! (het meisje hoor Iris !) De rest lag heerlijk op elkaar te slapen in het tuinhuis. Verder door het weer weinig gezien :roll:

groeten,

Joost
iris

[O, gelukkig was het meisje weg. Zou toch wat zijn als ik zaterdag kom en Tessel is per ongelijk met iemand anders mee naar huis gegaan????
ZIjn jullie toch nog best lang geweest. Hoe vond Diana het? Is ze verdrietig dat haar kindjes nu allemaal vertrekken? Lijkt me zo erg......
kristies
Speurneus
Speurneus

1,5 uur ja daar had ik ook een beetje op gerekent ja. Diana zei al dat ze nog wel wat uitleg zou geven voordat hij echt mee gaat.
2 pups al weg... :shock: jeetje ... ik vond al dat jullie zo vroeg waren met ophalen..
Dus even rekenen.. er waren er 8 die naar een nieuw baasje gaan; nu 3 weg = 5 morgen Sandera en dat gezin uit tilburg die stiprug hadden= 3
dan Iris en ik zaterdag= 1 , weten we van 1 pup nog niet wanneer ie gaat. ( zou dat die mensen die Spetter hebben of was dat meisje stip hoofd ??)

Groetjes !!
Ik ga het barre weer trotseren en even boodschappen doen :wink: :D
iris

Er gaat zondag ook nog een pup weg. Die mensen van afgelopen zaterdag hadden het meisje zonders tip! Dan zal die zondag wel weggaan denk ik. Zij kwamen zo te horen aan hun accent van heel ver weg!
Als ik dan zaterdag kom zijn er nog maar 4 puppies.... 2 van Diana en 1 van de mensen die zondag komen en Tesseltje natuurlijk!! wel jammer dat ik de andere pups niet meer zie, maar kijk erg uit naar de foto's die op het forum gaan verschijnen!
miran&joost

@ Kristy, hoe kom jij aan nu 3 pups weg ???

groeten,

Joost

Was niet Spetter (teefje stip hoofd gaat zsa zsa heten !! Denk dat Kristy een telfoutje heeft gemaakt !! Stip staart moet toch ook nog weg !! (ging volgens mij Bakkoes heten en naar een moluks gezin of zo)
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Fijn dat Enzo bij jullie thuis is nu! En het heet geen takkenweer maar hondenweer voor een hondenbezitter! ;) hahaha

Heel veel geluk met hem!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:@ Kristy, hoe kom jij aan nu 3 pups weg ???

groeten,

Joost

Was niet Spetter (teefje stip hoofd gaat zsa zsa heten !! Denk dat Kristy een telfoutje heeft gemaakt !! Stip staart moet toch ook nog weg !! (ging volgens mij Bakkoes heten en naar een moluks gezin of zo)
ooo ik dacht dat je zei er waren al 2 pups weg... toen jullie kwamen, + enzo weg zijn er 3, maar lees nu dat je bedoelt dat er al 1 weg was en jullie Enzo = 2... :oops: rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest. :roll:
miran&joost

Zo mensen,
Even een update van mij;
Enzo heeft net wel 50 gram brokjes gegeten! knap he?
Ik hoefde hem bijna niet te helpen, hij dook zo de etensbak in! :lol:
Na wat gegeten en gedronken (correctie; geslobbert) te hebben had ik hem in de grindbak gezet, maar dat vind ie maar niks geloof ik.
Dus hebben we maar een plasje gedaan onder het afdak.
het regent ook flink, en ik denk dat ie liever op een droge tegel zit.

Nou toen moest Enzo weer in de bench, en viel hij vrijwel metteen in
een diepe slaap....
Hij ligt languit en met zijn staart door de tralies heen, zo grappig.

groetjes van miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Zo mensen,
Even een update van mij;
Enzo heeft net wel 50 gram brokjes gegeten! knap he?
Ik hoefde hem bijna niet te helpen, hij dook zo de etensbak in! :lol:
Na wat gegeten en gedronken (correctie; geslobbert) te hebben had ik hem in de grindbak gezet, maar dat vind ie maar niks geloof ik.
Dus hebben we maar een plasje gedaan onder het afdak.
het regent ook flink, en ik denk dat ie liever op een droge tegel zit.

Nou toen moest Enzo weer in de bench, en viel hij vrijwel metteen in
een diepe slaap....
Hij ligt languit en met zijn staart door de tralies heen, zo grappig.

groetjes van miranda
ooo Miranda!! Helemaal geweldig..! Wat een dapper hondje hebben jullie.
Het klinkt al helemaal goed, hij eet hij drinkt hij doet een plas en slaapt in de bench...!! :applaus:

Geniet maar samen!!

Groetjes Kristy
Plaats reactie