ooooooo ik heb er zoooooo`n zin in.....en jullie verhalen maken dat ik er alleen maar meer zin in heb..laat ons maar lekker meegenieten..miran&joost schreef:Heel herkenbaar !! Miranda had de dag van te voren zelfs de zolder gepoetstkristies schreef: Ja nog 1 nachtje slapen...!! Nou ja slapen... ik ben hele nachten met het hondje bezig.. kon er vannacht in ieder geval al niet van slapen! Dus nog 24 uur wachten en dan is het voor ons ook zover...![]()
![]()
![]()
Ik heb lekker al wel vrij, dus kan me volledig storten op de voorbereidingen!! ( lees;
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb spontaan poetsdrang ontwikkelt...)
Groetjes Kristy![]()
![]()
En dan komt 'ie en is het zo weer een bende !!
Gisteren toch nog maar snel een extra vloerkleed aangeschaft, dus nu ligt bijna heel de woonkamer vol !!! Miranda begint al echt zijn gedrag te herkennen als hij moet plassen e.d ZO LEUK !!!
groeten,
Joost
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
kristies
- Speurneus

-
iris
Geweldig he, al die verhalen! Ik word ook met de minuut zenuwachtiger. Ben blij dat ik nog moet werken vandaag en vanavond heb ik surpriseavond, dus dan gaat de tijd lekker snel! Des te eerder is het morgen! Ik wil trouwens Diana nog gaan bellen om misschien iets eerder af te spreken. Hoe laat gingen jullie ook weer Kristie?kristies schreef:ooooooo ik heb er zoooooo`n zin in.....en jullie verhalen maken dat ik er alleen maar meer zin in heb..laat ons maar lekker meegenieten..miran&joost schreef:Heel herkenbaar !! Miranda had de dag van te voren zelfs de zolder gepoetstkristies schreef: Ja nog 1 nachtje slapen...!! Nou ja slapen... ik ben hele nachten met het hondje bezig.. kon er vannacht in ieder geval al niet van slapen! Dus nog 24 uur wachten en dan is het voor ons ook zover...![]()
![]()
![]()
Ik heb lekker al wel vrij, dus kan me volledig storten op de voorbereidingen!! ( lees;
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb spontaan poetsdrang ontwikkelt...)
Groetjes Kristy![]()
![]()
En dan komt 'ie en is het zo weer een bende !!
Gisteren toch nog maar snel een extra vloerkleed aangeschaft, dus nu ligt bijna heel de woonkamer vol !!! Miranda begint al echt zijn gedrag te herkennen als hij moet plassen e.d ZO LEUK !!!
groeten,
Joost( en die zolder; ik ben onze voorraad/trapkast aan het leeg halen en uitsoppen....
)
-
miran&joost
Het wordt steeds gekker........kristies schreef:
ooooooo ik heb er zoooooo`n zin in.....en jullie verhalen maken dat ik er alleen maar meer zin in heb..laat ons maar lekker meegenieten..( en die zolder; ik ben onze voorraad/trapkast aan het leeg halen en uitsoppen....
)
Maar ja , nu heb je er de tijd nog voor.... Vanaf morgen heb je een dagtaak aan Chester !!!!
groeten,
Joost
-
kristies
- Speurneus

Wij gaan om 09.00uur, maar na ons zijn er volgens mij ook nog mensen. Toen ik tegen Diana zei dat ik nog wel veel vragen had zei ze dat ik zaterdag alle tijd had en dat desnoods de mensen na ons maar even moesten wachten. Jij had toch rond 12.00uur afgesproken?? Wat eerder moet vast wel kunnen..!
Groetjes Kristy
och lijkt me vreselijk... zaterdagavond heeft Diana nog maar 2 pups...
Groetjes Kristy
och lijkt me vreselijk... zaterdagavond heeft Diana nog maar 2 pups...
-
kristies
- Speurneus

Precies... kom er alleen net achter ( alles staat nu uit de kast en in de woonkamer verspreid.... ) dat mijn gekneuzde pols sjouwen met frietpannen, kratten vazen en potten, dozen oude tijdschriften etc niet echt heel geweldig vind...miran&joost schreef:Het wordt steeds gekker........kristies schreef:
ooooooo ik heb er zoooooo`n zin in.....en jullie verhalen maken dat ik er alleen maar meer zin in heb..laat ons maar lekker meegenieten..( en die zolder; ik ben onze voorraad/trapkast aan het leeg halen en uitsoppen....
)
Maar ja , nu heb je er de tijd nog voor.... Vanaf morgen heb je een dagtaak aan Chester !!!!
groeten,
Joost
Och ik hou maar even pauze... straks verder...
-
iris
Pas maar op met die pols, straks heb je er weer veel last van!
Ik had rond half 1, 1 uur afgesproken met Diana, maar zou nu eventueel al om 12 uur kunnen komen. Ik zal haar straks wel even bellen om te vragen of dat kan, en anders moet ik gewoon nog even wat langer in spanning zitten, helaas. Misschien dat ik dan ook even kan gaan poetsen in huis.......
groetjes
Ik had rond half 1, 1 uur afgesproken met Diana, maar zou nu eventueel al om 12 uur kunnen komen. Ik zal haar straks wel even bellen om te vragen of dat kan, en anders moet ik gewoon nog even wat langer in spanning zitten, helaas. Misschien dat ik dan ook even kan gaan poetsen in huis.......
groetjes
-
iris
Jippie, heb net Diana gebeld en mag Tessel al om half 12 komen halen!!!
Ben echt heel blij, want nu is hij nog eerder bij mij!!! Er komen na jou (Kristie) nog mensen, maar Diana zei dat het kon vanaf 11.00 uur, dus heb ik maar half 12 afgesproken!!
Nu worden het voor ons ook uren aftellen he Kristie!
Voor mij nog 24 uur om precies te zijn en voor jou nog 21 en een half uur!!! Wat gaat het snel he!
groetjes Iris
Ben echt heel blij, want nu is hij nog eerder bij mij!!! Er komen na jou (Kristie) nog mensen, maar Diana zei dat het kon vanaf 11.00 uur, dus heb ik maar half 12 afgesproken!!
Nu worden het voor ons ook uren aftellen he Kristie!
Voor mij nog 24 uur om precies te zijn en voor jou nog 21 en een half uur!!! Wat gaat het snel he!
groetjes Iris
-
kristies
- Speurneus

Het wordt zeker uren aftellen..!!
Maar gelukkig heb ik het redelijk druk.. zodirect boodschappen, daarna kast terug inruimen..
vanavond gaan we de kamer nog wat veranderen zodat er nog wat meer plekken bedekt zijn met kleed. We moeten nog even naar Vucht, Wessel heeft daar iets voor in zijn auto gekocht waar de pup op of in kan ( weet niet goed wat het is...
Ooooooooo spannend zeg...
En Iris wat fijn dat je eerder mag.. alle beetjes helpen !!
Groetjes Kristy
-
miran&joost
Goeiemorgen!! (nog net)
Hier weer een Enzo thuis update;
Hij plast heel goed buiten, maar ik zal eens aan Diana vragen of hij niet lek is!!!! Wat kan die jongen plassen zeg!
Meneer ligt weeeeer te slapen, wat een luilak!
Vandaag gestart met het riempje moest zo lachen, want hij snapte er geen snars van!
??:
Vanmorgen ben ik 2 keer 10 minuten boven geweest terwijl Enzo in de bench lag.... ja, te pitten! dit ging goed.
Vanmiddag ga ik zelf naar buiten en dan maar kijken wat er gebeurd....
Hij hangt wel heel erg aan mij, gek joh de eerste dag al!
Loopt me overal achterna, of gaat bij mijn voeten/benen zitten.
Zo, nu is het weer bijna etenstijd voor onze held, dus tot snel!
Groeten Miranda
Hier weer een Enzo thuis update;
Hij plast heel goed buiten, maar ik zal eens aan Diana vragen of hij niet lek is!!!! Wat kan die jongen plassen zeg!
Meneer ligt weeeeer te slapen, wat een luilak!
Vandaag gestart met het riempje moest zo lachen, want hij snapte er geen snars van!
Vanmorgen ben ik 2 keer 10 minuten boven geweest terwijl Enzo in de bench lag.... ja, te pitten! dit ging goed.
Vanmiddag ga ik zelf naar buiten en dan maar kijken wat er gebeurd....
Hij hangt wel heel erg aan mij, gek joh de eerste dag al!
Loopt me overal achterna, of gaat bij mijn voeten/benen zitten.
Zo, nu is het weer bijna etenstijd voor onze held, dus tot snel!
Groeten Miranda
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
net zo erg als bij ons
-
iris
Er zijn behoorlijk wat zenuwen aanwezig, maar nog 22 uur en dan kan ik tessel eindelijk in mijn armen sluiten!!!
Als het goed is heeft Sandra haar Finn ook al thuis, maar we weten nog niet of ze nog onderweg is, of dat ze al thuis is.
Kristie en Wessel en ik mogen morgen onze schatten ophalen. Voor Kristie en Wessel nog maar 19 en een half uur te gaan........
Spannend hoor
Als het goed is heeft Sandra haar Finn ook al thuis, maar we weten nog niet of ze nog onderweg is, of dat ze al thuis is.
Kristie en Wessel en ik mogen morgen onze schatten ophalen. Voor Kristie en Wessel nog maar 19 en een half uur te gaan........
Spannend hoor
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
ik leef met jullie mee hoor, ik moet nog 23 uurtjes wachteniris schreef:Er zijn behoorlijk wat zenuwen aanwezig, maar nog 22 uur en dan kan ik tessel eindelijk in mijn armen sluiten!!!
Spannend hoor