Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

En Kristy,

Beetje kunnen slapen vannacht ???
Enzo heeft van 23.00 tot 03.50 en van 04.00 tot 6.40 geslapen ! Miranda zou hem nog even buiten zetten en kijken of er nog een beetje aan geplakt kon worden !

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Best redelijk geslapen. Om 24.00uur lagen we erin. Om 2uur ging ie piepen. Half 4 ben ik met hem buiten geweest ( maar moest ik hem wakker maken) 06.00uur zijn we gaan plassen en net 8.30uur was is KLAARwakker...

Maar ik ben keitrots op ons mannetje...!! 8) ( die nu een poging doet zijn handborstel te slopen) :D :D :D
jullie Enzo doet het trouwens ook niet slecht zeg!! 8)

Groetjes Kristy
miran&joost

Nee, hij doet het helemaal niet slecht ! Alleen die grindbak hè !! Steentjes eten is belangrijker dan plassen !

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

joh.... doet die van nou nooit... :roll:

Nee hier dus hetzelfde verhaal....
kristies
Speurneus
Speurneus

Doen jullie trouwens overdag het deurtje van de bench ook regelmatig dicht? Of alleen s`nachts. Wij hebben hem tot nu toe steeds als ie sliep in de bench gelegt met het deurtje open en zo heel af en toe deurtje dicht.
miran&joost

Hier gaat het deurtje meestal dicht ! Ook als wij gaan eten gaat Enzo in de bench met een dichte deur, meestal piept hij even (als hij nog niet moe genoeg is !) maar gaat dan toch lekker liggen slapen. Als hij piept ook gewoon negeren (al valt dat niet altijd mee).

We hebben best al wat bezoek gehad. Ook is mijn neef al even langs geweest met Simba (een ridgeback) SOOO die is groot !!! Maar Enzo laat toch de kaas niet van zijn brood eten ! Gisteren wel even geschrokken van de kerkklokken 's avonds (terwijl het 's morgens zo goed ging !!) Maar auto's , scooters e.d. is hij niet bang van. Vandaag gaat Miranda ook even naar buiten, terwijl hij wakker is moet hij dan in de bench. Alvast laten merken dat er ook wel eens niemand thuis is, maar dat we toch wel weer terug komen !

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Klinkt goed zeg!! 8)

Meneer ligt hier het liefst op onze voeten te slapen. Af en toe laten we hem. Gisteren voor het eerst wakker overdag in de bench met het deurtje dicht. Dat was erg piepen.
Vandaag weer oefenen. Vind het wel een beetje lastig, want de Bench moet leuk en veilig zijn en geen straf, maar hij zal er wel in moeten als wij dat willen uiteindelijk.. :? phoeeee wat een dillema`s he..

Wij gaan vandaag voor het eerst buiten de achtertuin. En verder staat er stopzuigen op het programma. en oefenen met zijn halsbandje en lijntje, want dat vind ie nog niet zo...

Ik ga trouwens zo even wat foto`s in de foto-hoek plaatsen van ons mannentje..

Groetjes Kristy
miran&joost

Leuke foto's !!! Hier slaapt hij ook het liefst bij ons in de buurt, maar als hij dan net lekker ligt pakken we hem op, leggen hem in de bench en als hij dan weer lekker gaat liggen gaat het deurtje dicht. Gisteren haalde hij trouwens z'n knuffelkussen uit de bench, gin liggen spelen en bracht hem weer terugg toen hij er klaar mee was :shock: (zal wel toeval zijn , gok ik !)

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

:shock: zoooo die is goed getraint al.... :shock:

:wink:

hier haalt hij wel continue heel zijn bench leeg... maar terug opruimen.. nee dat heb ik hem nog niet zien doen
miran&joost

Zal wel meer geluk, dan training zijn.................

groeten,

Joost
Brigitte

Ongelezen bericht door Brigitte »

Bij deze allemaal alsnog gefeliciteerd !!

Wat leuk voor jullie dat jullie door dit forum elkaar op de hoogte kunnen houden over het wel en wee van jullie nieuwe maatjes :)

En vooral veel :foto: plaatsen van jullie schatjes hoor :wink:
iris

Ongelezen bericht door iris »

Zoooo, daar zijn we dan!!!

Zaterdag bij Diana was het super. Tessel heeft al een boel meegemaakt, want hij is al 2 keer in de kliniek geweest en heeft zelfs al een keine ingreep gehad...... Jullie weten vast wel dat tessel een ontstoken oogje had, nou hij heeft dat oogje constant dichtgeknepen, zodat het niet kon genezen. Nu hebben ze er in de kliniek een paar hechtinkjes erin gezet, zodat zijn oogje wat beter open blijft staan. Ik moet nu elke dag 4 keer zlaven en ga maandag de 18e weer terug naar de kliniek om hem na te laten kijken. Diana was erg bezorgd om Tessel en zo komt het dat hij de afgelopen week al bij Diana binnen heeft gelspane in de bench. Dat was voor mij weer een voordeel, want de bench vindt hij helemaal geweldig!
De thuiskomt ging prima, wel wat gepiept in de auto, maar uiteindelijk in slaap gevallen. In de middag al visite gehad, dus dit was erg spannend voor Tessel. Verder heel veel geslapen! Om 23.00 uur naar bed gegaan en de wekker om 3 uur gezet en om 8 uur. Netjes geplast en gepoept en verder helemaal doorgeslapen!!!!! Echt heel knap van hem! Gisteren el een rondje aan de riem gelopen en dit is wel raar, maar het ging best wel goed! in de middag weer vistite gehad en 's avonds gaan eten bij mijn zusje die een Rhodesian Ridgeback hebben. De bench meegenomen en lekker liggen slapen in de bench! En de ridgeback.... die was hartsikke bang van kleine Tessel!! Echt lachen om te zien!
Vannacht om 4 uur en om 9 uur eruit gegaan en weer doorgeslapen verder! Ik heb Tessel laten eten vanmorgen en toen de bench in de auto gezet om naar mijn ouders te rijden, aangezien ik geen interet heb en zij wel. Ging echt super! Het is echt een voorbeeldig hondje!
Nou, zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte! Ik ga proberen nog wat foto's te plaatsen, maar weet niet precies hoe ik dit vanaf mijn fototoestel moet doen, maar anders komen ze wat later!
Wat goed om te lezen dat Enzo, Chester en Finn het ook allemaal zo goed doen! Het zijn echt geweldige hondjes hoor!

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

Achgosssie die Tessel... :bloem: beterschap hoor!!

Naast zijn oogje klinkt het erg goed Iris!! Je hebt een braaf hondje als ik het zo hoor! 8)

Fijn dat de nachten zo goed gaan ook dat is echt wel lekker..

Geniet maar veel samen!

Groetjes Kristy
iris

Ongelezen bericht door iris »

Ja, sneu he van zijn oogj, maar hij heeft er helemaal geen last meer van hoor. De hechtingen die loosen gewoon op en dat zit ales weer op zijn plek! Je ziet nu alleen een beetje veel ooglid, omdat het omlaag getrokken is. Maar, ach, weet hij ook gelijk wat een dierenarts is! Ga maandag ook nog even langs Diana om te laten kijken naar zijn oog. Nog een paar dagen en je ziet er niets meer van!

Hij ligt nu heerlijk te pitten in de bench! Hij wordt al wel wat butaler moet ik zeggen! Vanmorgen bleef hij maar spelen en in mijn kleren hangen.....
hoop dat hij dat bijten snel afleert!
miran&joost

Ach Tesseltje toch, maar het zal wel goed komen hoor !! En tja, bijten..... Hier is het ook met regelmaat NEE !!! en dan wordt ik even in m'n wang geknepen of nekvel gepakt. Maar soms doen we dan gewoon of het ons niets kan schelen en gaan lekker verder !!

groeten,

Enzo
Plaats reactie