Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Manon

Ongelezen bericht door Manon »

Wat leuk om al jullie verhaaltjes te lezen. Fijn om te lezen dat ze het allemaal al zo goed doen.
Wat de bench betreft. Ziggy vond hier in het begin ook niks aan. Ik ben toen begonnen met het verstoppen van kleine brokjes/lwat lekkers in de bench als hij even niet oplette. Zo verbaasd als hij was de 1e x dat hij wat lekkers rook én vond in zijn bench zo vaker ging hij ook steeds uit zichzelf zijn bench opzoeken en kijken of er weer wat lekkers lag. En hoe vaker hij dat deed hoe leuker hij de bench ook vond. Uiteindelijk is dit zijn rustplek geworden. Hij gaat er van zelf in als wij weggaan en hij slaapt er ook nog steeds in, maar dan nu wel allemaal met het deurtje open.
Succes allemaal!
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Vandaag is Enzo met Miranda, haar moeder en zus naar de Intratuin geweest !!!! Lekker zitten in het karretje en koekeloeren maar !!!!!!

En ook bekoekeloerd worden !! De ooh's en aah's waren niet van de lucht ! Nog een paar nieuwe, grote potten gekregen die moeten dienen voor de opvulling van het nu nog kale terras van 34 m2 .

Groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Geweldig idee zeg!!

Intratuin.. wij zijn vandaag op wessel zijn werk geweest.. ook heeeel veel mensen die hem leuk vonden bovendien allerlei werkplaatsgeluiden.. verder hebben we een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor volgende week. ( zijn entingen) en is ie dus bij de dierenarts geweest zonder dat er verder iets gebeurde. En hebben we voor het eerst een rondje buiten de tuin gelopen... dat ging errruug goed!! :D :D :lol:

phoeeee drukke dag eigenlijk.. meneer ligt dan ook diep in slaap nu... :D

Groetjes Kristy
miran&joost

Ja super !!!

Veel mensen, glimmende ballen, lampjes, oliebollenlucht, planten, kinderen enz. enz.
Heeft z'n ogen uitgekeken !!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Ja super !!!

Veel mensen, glimmende ballen, lampjes, oliebollenlucht, planten, kinderen enz. enz.
Heeft z'n ogen uitgekeken !!

groeten,

Joost
net overlegt.... we gaan morgen ook naar de intratuin... :wink: :wink:
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

kristies schreef:Geweldig idee zeg!!

Intratuin.. wij zijn vandaag op wessel zijn werk geweest.. ook heeeel veel mensen die hem leuk vonden bovendien allerlei werkplaatsgeluiden.. verder hebben we een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor volgende week. ( zijn entingen) en is ie dus bij de dierenarts geweest zonder dat er verder iets gebeurde. En hebben we voor het eerst een rondje buiten de tuin gelopen... dat ging errruug goed!! :D :D :lol:

Groetjes Kristy
Leuk om te lezen allemaal! (en wat ben ik dan ook weer blij dat die van ons zindelijk is en 'snachts heerlijk doorslaapt :D :lol: )

Trouwens iets waar je misschien niet aan gedacht hebt: je pup overal mee naar toe nemen is heel goed maar pas nog wel op hè. Ze hebben nog niet alle inentingen gehad. Een bezoekje aan de dierenarts zonder dat er iets gebeurd lijkt dan misschien wel goed, maar bedenk wel dat er allemaal zieke hondjes bij de dierenarts komen...dus als het niet echt nodig is om daar met je puppie te komen...zou ik het niet doen.
(wil niet bedweterig overkomen maar misschien had je er niet aan gedacht. Wij kregen van onze dierenarts al op ons kop toen we met Cooper binnenkwamen en hem gewoon lieten lopen op de vloer. We moesten hem tillen omdat hij op de vloer vanalles op zou kunnen lopen...)

Veel succes nog en verder...ENORM veel plezier!!!

Groetjes Kim
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

kim schreef:
kristies schreef:Geweldig idee zeg!!

Groetjes Kristy
Leuk om te lezen allemaal! (en wat ben ik dan ook weer blij dat die van ons zindelijk is en 'snachts heerlijk doorslaapt :D :lol: )

Trouwens iets waar je misschien niet aan gedacht hebt: je pup overal mee naar toe nemen is heel goed maar pas nog wel op hè. Ze hebben nog niet alle inentingen gehad. Een bezoekje aan de dierenarts zonder dat er iets gebeurd lijkt dan misschien wel goed, maar bedenk wel dat er allemaal zieke hondjes bij de dierenarts komen...dus als het niet echt nodig is om daar met je puppie te komen...zou ik het niet doen.
(wil niet bedweterig overkomen maar misschien had je er niet aan gedacht. Wij kregen van onze dierenarts al op ons kop toen we met Cooper binnenkwamen en hem gewoon lieten lopen op de vloer. We moesten hem tillen omdat hij op de vloer vanalles op zou kunnen lopen...)

Veel succes nog en verder...ENORM veel plezier!!!

Groetjes Kim
hee Kim!!

Lief hoor dat je meedenkt... echt Helemaal niet erg!! maar daar hebben we wel aan gedacht. Chester heeft dan ook geen stukje vloer gezien.. :D netjes op de arm mee naar binnen... hadden we bedacht.. maar er zaten mensen in de wachtkamer. Dus heeft hij alleen de oprijlaan ``gezien`` en het gebouw zelf en het ritje erheen natuurlijk. Ik heb binnen de afspaak gemaakt en wessel buiten bij de aute met Chester gewacht.

Vind het wel moeilijk trouwens juist dit dilemma... we willen zo veel mogelijk laten ervaren, maar wat kan wel en wat niet??? Moeilijk wel.
We passen gewoon op. En we vermijden de typische ``honden`` plaatsen tot ie al zijn entingen gehad heeft.

Groetjes Kristy
kristies
Speurneus
Speurneus

Ben zoooo trots!!! Chester heeft een voorbeeldige nacht achter de rug. 24.00uur de bench in.. om 03.00uur de wekker en hem laten buiten gezet. Netjes plasje, poepen, terug naar binnen in de bench en slapen.
Om 06.30 weer de wekker, weer buiten gezet, weer plassen terug naar binnen in de bench en slapen.. Vervolgens om 08.30 uur de wekker gezet.. dat was net te lang om 08.15 uur was het klaar... ( klaarwakker!!) en nu loopt lekker rond te dartelen!! Heerlijk!!

Hoe is het bij jullie?? Ben je al wat beter Sandra?? Ik hoorde van Diana dat hun het ook allemaal gehad hadden.

Groetjes Kristy
miran&joost

Gisteren om 23.00 de bench in, maar had nog niet gepoept dus waren we al bang dat we de wekker van 04.15 niet gingen en halen :roll: . Enzo is dus vannacht wakker geworden, begon te piepen en Miranda heeft hem even buiten gezet. Alles weer netjes gedaan (weet alleen niet meer precies hoe laat het was) en toen ik om 06.45 ging werken lag hij nog lekker te slapen. Ik hoop dat als we het voor elkaar kunnen krijgen dat hij 's avonds alles nog even doet, we aan het einde van de week heel de nacht door kunnen :roll:

groeten,

Joost

gisteren Diana nog even aan de lijn gehad, was erg benieuwd hoe het ging, maar naar aanleiding van mijn verhaal was ze heel positief !!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ik heb toevallig gisteren Diana ook nog even gesproken ja. Al mijn onzekerheden even kunnen checken... :oops: maar dat helpt wel. Heb weer 100 % vertrouwen dat het goed gaat.. :D :D en dat we het ook goed doen.
Ik denk dat wij vannacht alles een beetje doorschuiven weer qua tijd. Enzo doet het ook best goed he, s`nachts! :klasse:

Groetjes Kristy
miran&joost

Valt eigenlijk nog niet tegen ja... Ook hier weer even wat onzekerheden weggenomen door Diana. Errug fijn, dat je zo makkelijk even met iemand kan bellen die weet wat je het beste doen kan.

groeten,

Joost

p.s. Enzo heeft gisteren op een groot badlaken in de kar gezeten bij de Intratuin. Ging hardstikke goed ! Hij begon zelfs te piepen dat hij moest plassen, maar ja om hem nou zo tussen de plantjes te zetten...... (Vond het wel goed van hem dat hij het aan wilde geven !!!)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Goeiemorgen! :)

Nog steeds ziek hier...Grrrr! :evil: :cry:

Maar ja, als ik Finn zie voel ik me wel iets beter hoor, even afleiding! Verder nog steeds wat koorts en hou nog niet zo veel binnen... Hoop dat ik voor het weekend weer opgeknapt ben.

Met Finn gaat het goed! Wat leuk trouwens dat Enzo naar de Intratuin is geweest. Wij gaan vrijdag naar de markt hier bij ons in het dorp. Verder zijn we van plan een ritje te maken met de auto/bus en dan even op visite te gaan.
Finn doet het echt heel goed. Hij test ons (vooral nu ik ziek ben :? ) nogal uit, maar het is dan ook de kunst om vol te houden en duidelijk te zijn. Wel moeilijk maar ik merk dat het helpt.
Hij zit 's nachts al op de 6,5 uur! Vannacht van half 12 tot 6 netjes droog in de bench en daarna is moeders weer een uur in haar bed gedoken en heeft Finn voordat ze naar haar werk ging weer uitgelaten.

Hebben jullie dat trouwens ook zo erg, dat happen in je handen en zo? We stoppen het meteen, maar het is o zo leuk om het nog een keer te proberen en nog een keer.. :roll:

Buiten liep Finn met mij wel goed mee aan het riempje maar nu mijn moeder met hem naar buiten gaat is hij niet vooruit te branden :lol: . Wat een schurk is het ook :) .

Ik duik weer onder mijn dekentje. Ik lees morgen 'ons' topic wel weer door. Vind het erg leuk om te lezen hoe het met zijn drie broers gaat. volgens mij doen alle 4 de mannen het goed. We kunnen trots op ze zijn.

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Goeiemorgen! :)

Nog steeds ziek hier...Grrrr! :evil: :cry:

Maar ja, als ik Finn zie voel ik me wel iets beter hoor, even afleiding! Verder nog steeds wat koorts en hou nog niet zo veel binnen... Hoop dat ik voor het weekend weer opgeknapt ben.

Met Finn gaat het goed! Wat leuk trouwens dat Enzo naar de Intratuin is geweest. Wij gaan vrijdag naar de markt hier bij ons in het dorp. Verder zijn we van plan een ritje te maken met de auto/bus en dan even op visite te gaan.
Finn doet het echt heel goed. Hij test ons (vooral nu ik ziek ben :? ) nogal uit, maar het is dan ook de kunst om vol te houden en duidelijk te zijn. Wel moeilijk maar ik merk dat het helpt.
Hij zit 's nachts al op de 6,5 uur! Vannacht van half 12 tot 6 netjes droog in de bench en daarna is moeders weer een uur in haar bed gedoken en heeft Finn voordat ze naar haar werk ging weer uitgelaten.

Hebben jullie dat trouwens ook zo erg, dat happen in je handen en zo? We stoppen het meteen, maar het is o zo leuk om het nog een keer te proberen en nog een keer.. :roll:

Buiten liep Finn met mij wel goed mee aan het riempje maar nu mijn moeder met hem naar buiten gaat is hij niet vooruit te branden :lol: . Wat een schurk is het ook :) .

Ik duik weer onder mijn dekentje. Ik lees morgen 'ons' topic wel weer door. Vind het erg leuk om te lezen hoe het met zijn drie broers gaat. volgens mij doen alle 4 de mannen het goed. We kunnen trots op ze zijn.

Groetjes, Sandra
Och Sandra toch! Ik heb erg met je te doen! Ziek zijn is niet leuk en zeker niet als er een pup in huis is waar je van wilt genieten. :cry:

Nogmaals; heel veel beterschap!

Groetjes Kristy
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Dank je! :)
miran&joost

S.Breijer schreef: Hebben jullie dat trouwens ook zo erg, dat happen in je handen en zo? We stoppen het meteen, maar het is o zo leuk om het nog een keer te proberen en nog een keer.. :roll:

Groetjes, Sandra
Happen ja !!! Kort houden en hopen dat ze zo snel mogelijk door krijgen dat dit niet mag. Enzo heeft er een handje van om het heeeeeel sneaky te doen. Eerst lief likken en voor je er erg in hebt HEBBES !!

Hier werkt het trouwens goed dat als hij niet mee wil lopen om dan te beginnen om een liedje te fluiten (....of the music forest hè !)
Volgens mij kennen ze me hier in de buurt al, als ik 's avonds laat al fluitend door de regen ga...... (Zo, die is vrolijk ! Nee, de hond moet lopen..... :oops: )

Groeten,

Joost
Plaats reactie