Dag lieve ouwe stip....
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
Wij wensen jullie heel veel sterkte met het verlies van Bas.
Woorden schieten hiervoor tekort maar ik heb een gedichtje opgezocht dat ik jullie graag wil meegeven.
Herinnering
Wanneer je al je liefde geeft
Aan je allerliefste dier
wanneer het goed bij je heeft geleefd
doe je hem plezier met het te helpen uit zijn lijden
wat zal het dankbaar zijn om van dit leven te kunnen scheiden
zonder al die onnodige pijn.
De pijn brengt enkel mensen smart
hij zal het niet meer weten
bewaar de liefde in je hart door het niet te vergeten.
En denk aan de herinnering, en aan al het plezier
Dat wat je samen heb beleefd, jij en je lievelingsdier.
Woorden schieten hiervoor tekort maar ik heb een gedichtje opgezocht dat ik jullie graag wil meegeven.
Herinnering
Wanneer je al je liefde geeft
Aan je allerliefste dier
wanneer het goed bij je heeft geleefd
doe je hem plezier met het te helpen uit zijn lijden
wat zal het dankbaar zijn om van dit leven te kunnen scheiden
zonder al die onnodige pijn.
De pijn brengt enkel mensen smart
hij zal het niet meer weten
bewaar de liefde in je hart door het niet te vergeten.
En denk aan de herinnering, en aan al het plezier
Dat wat je samen heb beleefd, jij en je lievelingsdier.
poot van Mylan en groetjes van Marian
Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)

-
- Speurneus
In eerste instantie twijfelden we ook. Maar toen Bas in het weekend niet meer op 4 poten kon staan en ons heel zielig aan keek wisten wij beiden dat het genoeg was. Het is jammer dat het allemaal zo gelopen is en ik hoop in ieder geval dat er mensen zijn die door mijn verhaal een pup kopen bij een goede fokker. Dan komt hier in ieder geval iets goeds uit!lupos schreef:Jeetje Monique, dit wist ik helemaal niet! Ik wist en had gelezen dat het slecht ging en dat jullie twijfelden enzo... maar tjonge... ik zit hier echt met dikke tranen... die lieve mooie Bas! Ik weet even niet wat ik mot zeggen...
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
helemaal waar Monique. Ik vind het enorm knap van jullie dat je deze stap hebt durven zetten. Je tekent daarmee toch het verlies en overlijden van je lieve maatje aan. Ik ben ervan overtuigd dat jullie dit uit 100% liefde voor Bas hebben gedaan. Bas heeft ontzettend veel pech gehad, en ik denk dat dit zijn geluk heeft mogen zijn. Soms is het nu eenmaal niet anders...Ik hoop dat iedereen het een plekje kan geven en dat Bas vanachter jullie schouder nog mee zal gaan wandelenDushi schreef:In eerste instantie twijfelden we ook. Maar toen Bas in het weekend niet meer op 4 poten kon staan en ons heel zielig aan keek wisten wij beiden dat het genoeg was. Het is jammer dat het allemaal zo gelopen is en ik hoop in ieder geval dat er mensen zijn die door mijn verhaal een pup kopen bij een goede fokker. Dan komt hier in ieder geval iets goeds uit!lupos schreef:Jeetje Monique, dit wist ik helemaal niet! Ik wist en had gelezen dat het slecht ging en dat jullie twijfelden enzo... maar tjonge... ik zit hier echt met dikke tranen... die lieve mooie Bas! Ik weet even niet wat ik mot zeggen...

Het klinkt misschien gek, maar dat heb ik zelf heel erg met mijn vader... af en toe heb ik heel sterk het gevoel dat hij mee staat te kijken, dat hij er toch nog een beetje is. Maar nu zonder pijn en (helaas) niet zichtbaar, maar echt weg is hij niet!