Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Heel goed zeg van Finn!!
Zo zie je maar weer labradors zijn zo makkelijk in aanleren van gewenst gedrag!

Behalve onze boevenkop :lol: die plast nog lekker waar die staat.
Ook Enzo drinkt alleen buiten en ik doe maar een klein laagje water in
zijn bak. Ik weet niet wat het is hoor :(

Oh ja, we hebben Enzo vandaag precies 1 week, en dat betekend; op de weegschaal!
Het vrouwtje schrok van haar eigen gewicht :shock: :shock: maar was blij dat ik ook gegroeit ben en wel 1 kilo! ik weeg nu 6.6 kg

Ben je alweer helemaal de oude Sandra??

Miranda
dan is Enzo aan een inhaal-slag bezig.. :shock: Volgens mij woog hij minder dan Chester en die weegt nu ook 6,5 kg !!
en ja ik schrok ook van mijn eigen gewicht.. :roll:

Dat binnenplassen komt ook echt wel goed hoor. Chester heeft vandaag ook weer 1 x binnen geplast.. soms houdt hij het gewoon niet op.. och komt wel goed!!

Ik hoop dat je beter bent Sandra.. maar uit je berichtje dat je naar de dokter moest concludeer ik dat je nog steeds ziek bent??
Als dat zo ik; beterschap hoor..
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ik voel me wel veel beter dan aan het begin van de week, maar nog steeds niet 'fit'; moe en misselijk. Finn kost me nu aan de ene kant heel veel energie maar ik krijg er nu (en straks) heel voor terug.

Wij gaan straks met Finn op de weegschaal. Ben benieuwd! :D Doordat ik wat vaker boven op bed lag de afgelopen dagen heb ik hem echt zien groeien. Niet in de breedte, maar dan vooral in de lengte. Volgens de buren en visite is Finn ook al aardig gegroeid. We zullen het zien. Als ik zijn gewicht weet zal ik het wel even melden hier!

Fijne dag verder!

Groetjes, Sandra
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nou, wij hebben ook gewogen hoor! Alleen heeft de digitale weegschaal het al een tijdje geleden begeven en moeten we hem wegen met zo'n weegschaal met een wijzer. Niet zo nauwkeurig als een digitale dus...:(.

Maar....meneer is 7 ons aangekomen tot nu toe! Hij woog ongeveer 8 kilo en toen hij weg ging 7.3 kilo. Ik dacht dat 7 ons in de week wel goed is? :???:
Maar meneer eet goed en 'zit goed in zijn vel'. We moeten eerder oppassen dat hij niet te zwaar wordt, dan dat hij van zijn graatje valt :lol: .

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

:applaus: volgens mij is dat kei goed Sandra!!

Hij was inderdaad volgens mij wat aan de zware kant.. dus 7 ons aankomen lijkt me prima!!

Groetjes Kristy
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Ik vind dat onze hondjes het knap doen zo, of niet dan?
Ik heb ergens gelezen dan een pup zijn kilo's in leeftijd mag wegen.
Dus bij 8 weken 8 kilo.
Maar of dat klopt weet ik niet.
Enzo eet zo snel zijn brokjes op! en als alles op is zit hij zijn bak nog lang na te zoeken of er niet meer inzit.

Zou ik dan al meer mogen gaan voeren?
Hmm ik zal eens op de verpakking van de brokjes gaan kijken.

miranda
:)
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

miran&joost schreef:Ik vind dat onze hondjes het knap doen zo, of niet dan?
Dus bij 8 weken 8 kilo.
Enzo eet zo snel zijn brokjes op! en als alles op is zit hij zijn bak nog lang na te zoeken of er niet meer inzit.

miranda
Wat op de verpakking staat hoeft niet voor jouw hondje te gelden. Ga de eerste weken af op het schema van Diana. En elke week wegen, komt hij standaard veel minder dan een kilo per week bij kun je bij gaan voeren (of als je echt ziet dat hij mager is/wordt). Komt hij standaard meer dan een kilo per week bij, dan kun je minder gaan voeren. Wij zijn na twee weken Cooper ook meer gaan geven, hij kwam te weinig bij. En bedenk dat een lab vrijwel altijd een grote eetlust heeft, dus dat hij bij zijn bak blijft staan is ook niet echt een indicatie dat hij te weinig krijgt. Ingewikkeld allemaal hè :D

Leuk om te lezen dat het met het E-nest allemaal zo goed gaat!
Groetjes Kim
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

Heb Diana pas gevraagt of we meer mogen geven. Volgens haar hangt dat af van hoeveel hij aankomt. Als hij meer dan 1 kg aankomt eigenlijk wat minder geven en als hij minder ( onder de 600 gram dacht ik) aankomt meer gaan geven.. als ik het allemaal goed onthouden heb hoor..

Chester eet ook keurig zijn bak leeg tot op het laatste brokje. Hij heeft vandaag na zijn eten nog een stukje appel mee in zijn bench gehad.

Groetjes Kristy
kristies
Speurneus
Speurneus

kim schreef:
Dus bij 8 weken 8 kilo.

miranda
Wat op de verpakking staat hoeft niet voor jouw hondje te gelden. Ga de eerste weken af op het schema van Diana. En elke week wegen, komt hij standaard veel minder dan een kilo per week bij kun je bij gaan voeren (of als je echt ziet dat hij mager is/wordt). Komt hij standaard meer dan een kilo per week bij, dan kun je minder gaan voeren. Wij zijn na twee weken Cooper ook meer gaan geven, hij kwam te weinig bij. En bedenk dat een lab vrijwel altijd een grote eetlust heeft, dus dat hij bij zijn bak blijft staan is ook niet echt een indicatie dat hij te weinig krijgt. Ingewikkeld allemaal hè :D

Groetjes Kim
Hee Kim!!

Leuk dat je zo af en toe nog meeleest.. :D ja de music forest-jes doen het weer goed.. !

Met Pepper en Cooper ook alles goed??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Finn heeft ook altijd de hoop dat er ineens wat brokjes extra in zijn bak komen.. :lol: Maar ja, op = op he!
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Dag Mensen

Ik heb goed nieuws ben net 1.5 uur weggeweest en toen ik terug kwam (spiekte ik door het raam naar binnen) lag Enzo lekker te pitten!!
:D :D :D
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

kristies schreef:
kim schreef:
Dus bij 8 weken 8 kilo.

miranda

Groetjes Kim
Hee Kim!!

Leuk dat je zo af en toe nog meeleest.. :D ja de music forest-jes doen het weer goed.. !

Met Pepper en Cooper ook alles goed??
Ik houd het allemaal bij hoor :D . Zo leuk al die pup verhalen. Natuurlijk heel veel dingen herkenbaar en dan ben ik wel nieuwsgierig hoe jullie het oplossen :D :lol: Met Pepper en Cooper gaat het fantastisch. Ik word helemaal blij van ze. Van Pepper werd ik al blij maar nu is het dubbel zo leuk. Eerlijk, ik had nooit verwacht dat dit zó leuk zou zijn. En de tweede opvoeden is makkelijker dan de eerste :)
Fijn weekend verder allemaal!

Groetjes Kim
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Dag Mensen

Ik heb goed nieuws ben net 1.5 uur weggeweest en toen ik terug kwam (spiekte ik door het raam naar binnen) lag Enzo lekker te pitten!!
:D :D :D
:schreeuw: :schreeuw: :schreeuw: :schreeuw:

Goed zo Enzo!!!!!!
kristies
Speurneus
Speurneus

Wij hadden ook iets om trots op te zijn.. n.a.l.v. het berichtje dat Finn kan zitten op commando dachten we .. dat moet chester ook kunnen... en na wat geoefen met brokjes en hem in de goede positie zetten gaat meneer nu zomaar zitten als we dat zeggen...:shock: ( bijna altijd dan.. :wink: )

We zijn erg trots.. !! :D
Daarnaast is ie vandaag in de dondersteen mood... vanmiddag zo hard aan het rennen en zich druk maken dat hij moest spugen ( een klein beetje) hem hierop maar in de bench gezet wat gelukkig wel steeds beter gaat. 2 x een klein pieppie en meneer gaat lekker rustig wat liggen spelen of dutten... !! :D
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Gaat goed zo te lezen met al jullie pupperds :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:Wij hadden ook iets om trots op te zijn.. n.a.l.v. het berichtje dat Finn kan zitten op commando dachten we .. dat moet chester ook kunnen... en na wat geoefen met brokjes en hem in de goede positie zetten gaat meneer nu zomaar zitten als we dat zeggen...:shock: ( bijna altijd dan.. :wink: )

We zijn erg trots.. !! :D
Daarnaast is ie vandaag in de dondersteen mood... vanmiddag zo hard aan het rennen en zich druk maken dat hij moest spugen ( een klein beetje) hem hierop maar in de bench gezet wat gelukkig wel steeds beter gaat. 2 x een klein pieppie en meneer gaat lekker rustig wat liggen spelen of dutten... !! :D
Goedzo Chester! :klasse: Zit vast in de genen :D
Plaats reactie