Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:
kristies schreef:Wij hadden ook iets om trots op te zijn.. n.a.l.v. het berichtje dat Finn kan zitten op commando dachten we .. dat moet chester ook kunnen... en na wat geoefen met brokjes en hem in de goede positie zetten gaat meneer nu zomaar zitten als we dat zeggen...:shock: ( bijna altijd dan.. :wink: )

We zijn erg trots.. !! :D
Daarnaast is ie vandaag in de dondersteen mood... vanmiddag zo hard aan het rennen en zich druk maken dat hij moest spugen ( een klein beetje) hem hierop maar in de bench gezet wat gelukkig wel steeds beter gaat. 2 x een klein pieppie en meneer gaat lekker rustig wat liggen spelen of dutten... !! :D
Goedzo Chester! :klasse: Zit vast in de genen :D
hahaha hahaha hahaha ja wie weet... :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Gaan jullie met kerst trouwens nog weg dit jaar? Wij blijven dit jaar thuis. Eerste kerstdag zijn we gezellig thuis en tweede kerstdag krijgen we zo'n 15 man op visite. Oud & nieuw vieren we ook lekker knus thuis. Met waarschijnlijk wat visite.
Aanstaande donderdag is mijn opa jarig en mag Finn mee. Verder hebben we een vrij rustige kerst.
We hadden al niets gepland en nu met Finn hadden we niet echt de behoefte heel de kerstperiode weg te zijn. Hoeven we hem ook niet overal mee naar toe te 'slepen'.
Ben benieuwd wat jullie dit jaar doen..
Enne..het vuurwerk. Heel spannend! Vraag me af of het hem uberhaupt wat doet. Finn is niet zo snel ergens van onder de indruk. (Behalve achterin de auto zitten in het donker :( iets minder strak plan!)

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Gaan jullie met kerst trouwens nog weg dit jaar? Wij blijven dit jaar thuis. Eerste kerstdag zijn we gezellig thuis en tweede kerstdag krijgen we zo'n 15 man op visite. Oud & nieuw vieren we ook lekker knus thuis. Met waarschijnlijk wat visite.
Aanstaande donderdag is mijn opa jarig en mag Finn mee. Verder hebben we een vrij rustige kerst.
We hadden al niets gepland en nu met Finn hadden we niet echt de behoefte heel de kerstperiode weg te zijn. Hoeven we hem ook niet overal mee naar toe te 'slepen'.
Ben benieuwd wat jullie dit jaar doen..
Enne..het vuurwerk. Heel spannend! Vraag me af of het hem uberhaupt wat doet. Finn is niet zo snel ergens van onder de indruk. (Behalve achterin de auto zitten in het donker :( iets minder strak plan!)

Groetjes, Sandra
ja wij gaan met kerst wel weg... kerstavond eten bij wessel zijn moeder.. maar dat is niet zo ver en maar een paar uurtje..
1e Kerstdag gaan we naar mijn ouders in Zeeland.. lange rit dus. Bench mee ... spannend hoor.. hopelijk gaat het goed..

tweede kerstdag blijven wel lekker thuis en ook geen bezoek.

Oud en nieuw moet ik werken. Maar oudjaarsavond ben ik wel lekker thuis en gaan we ook niet weg.. w.s. ook geen bezoek lekker met de katten en Chester ..

Groetjes Kristy
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Ik moet met de kerst werken,maar Joost is thuis.
Eerste kerstdag gaan we in de ochtend naar Joost zijn ouders.
Tweede kerstdag gaan we s'avonds eten bij mijn ouders.
We nemen Enzo mee allebij de dagen.
Allen bij joost thuis hebben ze een friesse stabij, van 10 maanden...
Hij is al even hier geweest om kennis te maken.

Wat oud en nieuw betreft, ben ook heel benieuwd hoe Enzo het doet!
Als het goed is moet er een cd zijn met vuurwerkgeluiden. :???:
Die ga ik maar eens aanschaffen, dan kan hij vast wennen...
Verder wordt hier ook al regelmatig geknalt hoor, en daar is Enzo niet zo van onder de indruk.

Joost is gister naar aanleiding van Sandra's verhaal zit gaan oefenen,
en raad eens hij doet het!!!! :D
Tijdens het wandelen wordt hij ook flink beloont als hij goed meeloopt, want hij wil OVERAL snuffelen of dingen van de straat eten! :lol:

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Jeeeh!! :D Ik geef de laatste twee dagen vaak het commando 'los' als hij iets van ons in zijn bek heeft of van straat wat oppakt. Als ik het blijf herhalen gaat hij dat na een tijdje ook begrijpen en weet hij dat hij het uit zijn bek moet laten vallen. Hij begint het al een beetje te snappen. Maar meestal is het veeeel te leuk om los te laten :roll: :lol:.

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

Goed zo Enzo!!! Ook gaan zitten... nu Tessel nog.. :wink:

Het commando Los zijn wij ook aan het oefenen, maar dat is een zwaardere kluif.. 8) iets loslaten wat meneer in zijn bek heeft doet ie niet zomaar.. :roll: ach ja komt wel.. :D
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Jeeeh!! :D Ik geef de laatste twee dagen vaak het commando 'los' als hij iets van ons in zijn bek heeft of van straat wat oppakt. Als ik het blijf herhalen gaat hij dat na een tijdje ook begrijpen en weet hij dat hij het uit zijn bek moet laten vallen. Hij begint het al een beetje te snappen. Maar meestal is het veeeel te leuk om los te laten :roll: :lol:.

Groetjes, Sandra
Ernstig lieve banner Sandra!! :)
Manon

Ongelezen bericht door Manon »

Het commando Los zijn wij ook aan het oefenen, maar dat is een zwaardere kluif.. iets loslaten wat meneer in zijn bek heeft doet ie niet zomaar.. ach ja komt wel..
Zou je kunnen oefenen met wat lekkers. Als jij het commanda los geeft en hij laat het los geef je hem als beloning een brokje of iets anders wat hij lekker vind. Dat een paar keer achter elkaar proberen en gegarandeerd dat hij los snel zal begrijpen :D (tenminste dat was bij Ziggy zo).
Succes met oefenen.
kristies
Speurneus
Speurneus

Manon schreef:
Het commando Los zijn wij ook aan het oefenen, maar dat is een zwaardere kluif.. iets loslaten wat meneer in zijn bek heeft doet ie niet zomaar.. ach ja komt wel..
Zou je kunnen oefenen met wat lekkers. Als jij het commanda los geeft en hij laat het los geef je hem als beloning een brokje of iets anders wat hij lekker vind. Dat een paar keer achter elkaar proberen en gegarandeerd dat hij los snel zal begrijpen :D (tenminste dat was bij Ziggy zo).
Succes met oefenen.
Dank je wel voor de tip! :D Wij gaan ermee aan de slag!

Groetjes Kristy
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
S.Breijer schreef:Jeeeh!! :D Ik geef de laatste twee dagen vaak het commando 'los' als hij iets van ons in zijn bek heeft of van straat wat oppakt. Als ik het blijf herhalen gaat hij dat na een tijdje ook begrijpen en weet hij dat hij het uit zijn bek moet laten vallen. Hij begint het al een beetje te snappen. Maar meestal is het veeeel te leuk om los te laten :roll: :lol:.

Groetjes, Sandra
Ernstig lieve banner Sandra!! :)
Dank je!:) Ik heb geen photoshop of zo meer dus toen maar gewoon een verkleinde foto in sepia gebruikt.
miran&joost

ZIT !!! Het gaat super (brokje als beloning , tja..)

Vanmiddag heeft hij weer heerlijk liggen spelen met een Puppy-kong gevuld met 3 stukjes mandarijn :D :D

Vandaag met de baas naar een autobedrijf geweest, daarna naar het voetbalveld !!! Hardstikke spannend, maar wel leuk zo die aandacht !!!

En het grote nieuws : AL 24 UUR NIET MEER BINNEN GEPLAST !!!!!!!!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:ZIT !!! Het gaat super (brokje als beloning , tja..)

Vanmiddag heeft hij weer heerlijk liggen spelen met een Puppy-kong gevuld met 3 stukjes mandarijn :D :D

Vandaag met de baas naar een autobedrijf geweest, daarna naar het voetbalveld !!! Hardstikke spannend, maar wel leuk zo die aandacht !!!

En het grote nieuws : AL 24 UUR NIET MEER BINNEN GEPLAST !!!!!!!!

groeten,

Joost
:feest4: :feest4: :feest4: :klasse: Goed zo Enzo!!!!!

:applaus:
24 uur niet binnen geplast.. heel goed hoor!!

Hier is de puppy-kong ook favoriet ja.. :wink: :!:
miran&joost

Zoooo, jij zit er ook boven op Kristy !!!
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Zoooo, jij zit er ook boven op Kristy !!!
:oops:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
miran&joost schreef:Zoooo, jij zit er ook boven op Kristy !!!
:oops:
hahaha verslavingsverschijnselen van 't forum? :D 8)
Plaats reactie