Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Nou onze vent is bij de dierenarts geweest.
Eerst werd ie op een hoge tafel gezet en kwam er een meneer met een witte jas binnen :???: Die meneer begon hem lekker te aaien, en dat vond Enzo natuurlijk kei gezellig.
Na wat gepraat te hebben kreeg Enzo een prik en een paar druppels in zijn neus,dit vond ie allemaal best!! daarna metteen 2!! koekjes van die gekke meneer gekregen, die Enzo metteen oppeuzelde.
Echte labrador he zei die gekke man lachend.

De dierenarts adviseerde trouwens wel een puppy cursus, niet alleen voor de hond maar ook voor jezelf. En hij zei dat hij het bijten in handen
binnen 2 weken voledig afgeleerd moest hebben :? veel huiswerk voor de baasjes dus...

Ik kreeg een tijdschrift mee met interesante tekst, en een puppy box van Hills.
Ook werd ik uitgenodigd voor het consultatie bureau en de puppy party :lol:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

iris schreef:Hallo,

Tessel en ik zijn al weer terug van onze verre reis naar de dierenarts. Ze vond dat hij er super uit zag en hij heeft een enting gehad en een neusspray (kennelhoest) Ook hebben we tabletjes meegenomen om te ontwormen. Zijn oog vond de dierenarts er goed uit zien en we moeten stoppen met oogdruppels. Nu moeten alleen de hechtingen nog gaan oplossen en dan is hij weer helemaal de oude!
Tessel plast trouwens wel in de grindbak en poepen doet hij meestal op het gras. Ik laat het maar even zo, want ben al lang blij dat hij niet binnepoept. Dat heeft hij een paar dagen gedaan en nu snapt hij dat poepen toch echt buiten moet!
Ik heb net te horen gekregen dat ik vanaf 5 januari internet krijg, dus dan zal ik weer wat vaker op het forum verschijnen. (Moet trouwens 2 januari weer gaan werken en dan kan ik ook internetten.)

Nou, de groetjes weer en hoop dat bij jullie alles ook zo goed is gegaan bij de dierenarts!

groetjes Iris
:applaus: wat fijn dat zijn oogje weer goed is..

Binnen poepen heeft Chester maar 1x gedaan af en toe een plasje glipt er nog wel eens tussendoor.. :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Nou onze vent is bij de dierenarts geweest.
Eerst werd ie op een hoge tafel gezet en kwam er een meneer met een witte jas binnen :???: Die meneer begon hem lekker te aaien, en dat vond Enzo natuurlijk kei gezellig.
Na wat gepraat te hebben kreeg Enzo een prik en een paar druppels in zijn neus,dit vond ie allemaal best!! daarna metteen 2!! koekjes van die gekke meneer gekregen, die Enzo metteen oppeuzelde.
Echte labrador he zei die gekke man lachend.

De dierenarts adviseerde trouwens wel een puppy cursus, niet alleen voor de hond maar ook voor jezelf. En hij zei dat hij het bijten in handen
binnen 2 weken voledig afgeleerd moest hebben :? veel huiswerk voor de baasjes dus...

Ik kreeg een tijdschrift mee met interesante tekst, en een puppy box van Hills.
Ook werd ik uitgenodigd voor het consultatie bureau en de puppy party :lol:

Miranda
Consultatie bureau en een puppy party.. zoee dat klinkt gezellig.. !! :D
Dat bijten in handen had onze dierenarts ook wel het advies om echt heel consequent te zijn.. en ook het advies van puppycursus.. maar daar staan we al voor ingeschreven.
kristies
Speurneus
Speurneus

hmm er gaat iets mis :roll: :oops:
miran&joost

kristies schreef:ooooooooooooooooooooooo wat erg ... ik ben gewoon kei-zenuwachtig voor de dierenarts.. ik probeer rustig te doen om Chester niet mijn zenuwen te laten oppikken.. ( zal wel meevallen want hij ligt diep in dromeland nu) Over een ruim kwartier gaan we..

:( vind het ook vreselijk dom van mezelf.. maar echt ik heb het gevoel alsof ik examen moet doen.. :? :? :? :?
Ik had het ook niet breed hoor, was echt beneiuwd hoe het ging. Dacht; als hij maar niiet de tent afbreekt. Dat viel uiteidelijk reuze mee...
Het was wel erg warm daar binnen zeg! Enzo moest er ook van hijgen, en ik had rode wangen (ook van de spanning hihi)
Mirnada
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:
kristies schreef:ooooooooooooooooooooooo wat erg ... ik ben gewoon kei-zenuwachtig voor de dierenarts.. ik probeer rustig te doen om Chester niet mijn zenuwen te laten oppikken.. ( zal wel meevallen want hij ligt diep in dromeland nu) Over een ruim kwartier gaan we..

:( vind het ook vreselijk dom van mezelf.. maar echt ik heb het gevoel alsof ik examen moet doen.. :? :? :? :?
Ik had het ook niet breed hoor, was echt beneiuwd hoe het ging. Dacht; als hij maar niiet de tent afbreekt. Dat viel uiteidelijk reuze mee...
Het was wel erg warm daar binnen zeg! Enzo moest er ook van hijgen, en ik had rode wangen (ook van de spanning hihi)
Mirnada
Nou dan heeft Enzo zich beter gedragen dan Chester.. :D
Chester was echt met niks rustig te krijgen..
iris

Ongelezen bericht door iris »

Kristie: Gaan jullie ook op puppycursus bij Biemans in Dongen? Ik begreep zoiets van Diana. Ik heb me ingeschreven voor zondagochtend. Diana gaat ook met de twee pups, maar ze gaat doordeweeks.

Tessel ligt nu heerlijkte slapen in hat mandje van mijn ouders hun Jack Russel, hihi. Nog eventjes en hij past er niet meer in......

:D
kristies
Speurneus
Speurneus

iris schreef:Kristie: Gaan jullie ook op puppycursus bij Biemans in Dongen? Ik begreep zoiets van Diana. Ik heb me ingeschreven voor zondagochtend. Diana gaat ook met de twee pups, maar ze gaat doordeweeks.

Tessel ligt nu heerlijkte slapen in hat mandje van mijn ouders hun Jack Russel, hihi. Nog eventjes en hij past er niet meer in......

:D
Wij gaan inderdaad ook naar Biemans. We hebben nog geen dag afgespoken, maar gaan als het even kan ook door de week. Weekeinden zijn voor mij erg lastig. ( moet ik heel vaak werken)
miran&joost

Hihihi whahah, Enzo ligt in zijn slaap/droom te drinken!! zo'n grappig geluid smak smak smak :D :D
iris

Ongelezen bericht door iris »

miran&joost schreef:Hihihi whahah, Enzo ligt in zijn slaap/droom te drinken!! zo'n grappig geluid smak smak smak :D :D
Dat geluidje ken ik! Net of hij ligt te smakken met zijn mond open!

Lief he!
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Hihihi whahah, Enzo ligt in zijn slaap/droom te drinken!! zo'n grappig geluid smak smak smak :D :D
hahaha hahaha hahaha hahaha dat het ik Chester ook wel eens horen doen. En gisteren begon ie ineens te blaffen in zijn slaap.. :???: :lol: :lol:
miran&joost

Nou, hier ligt zelfs het vrouwtje in d'r slaap nog commando's te geven :lol: :lol: :lol:
Jaaaa ZIT !!! Goed zo !! Enzo NEE !! :oops:

Dan stoot ik haar aan met de vraag : wat zeg je ???
Komt ineens het besef.... Euhhh niks !! :lol:

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Nou, hier ligt zelfs het vrouwtje in d'r slaap nog commando's te geven :lol: :lol: :lol:
Jaaaa ZIT !!! Goed zo !! Enzo NEE !! :oops:

Dan stoot ik haar aan met de vraag : wat zeg je ???
Komt ineens het besef.... Euhhh niks !! :lol:

groeten,

Joost
:tranenlach: :tranenlach: :tranenlach:

Sorrie miranda dat ik moet lachen.. :oops:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Finn is ook bij de dierenarts geweest! Het ging wel goed. Prachtig al die aandacht. Eerst even proberen om de dierenarts en (vooral) de assistente te bijten, maar dat leverde niet het gewensde effect op...
Spuitje in zijn nek en druppeltjes tegen kennelhoest. Finn werd wel meteen ietsjes slomer...hij is thuis ook meteen gaan liggen in de banch. De dierenarts zei dat dit kon komen door de inentingen..

Finn woog bij de dierenarts trouwens 7.9/8.0 kg. Hij zag er verder goed uit maar had (net als Chester geloof ik) beginnende oormijt. Tenminste...hij bekeek eerst het ene oortje en dacht wat te zien. Dat oortje zag er ook minder goed uit dan het andere oortje. Daar ook wat voor gekregen.

Kortom; mijn kleine man kan er weer tegenaan hoor :D
Ik vond het allemaal veel spannender dan Finn geloof ik... :oops: :lol:

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

:roll: ja ik vond het ook zeker spannender dan Chester.. :oops:

Gelukkig dat verder alles goed was. Nou Chester is alles behalve suf hoor van de inentingen.. :shock:

Hopelijk gaat meneer nog slapen straks.. 8)
Plaats reactie