hahaha dat wordt een laaaange avond of niet?kristies schreef:ja ik vond het ook zeker spannender dan Chester..
![]()
Gelukkig dat verder alles goed was. Nou Chester is alles behalve suf hoor van de inentingen..![]()
Hopelijk gaat meneer nog slapen straks..
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

nu slaapt ie...eindelijk... maar ja ... zijn voor het slapen gaan plasje is nog niet gedaan..S.Breijer schreef:hahaha dat wordt een laaaange avond of niet?kristies schreef:ja ik vond het ook zeker spannender dan Chester..
![]()
Gelukkig dat verder alles goed was. Nou Chester is alles behalve suf hoor van de inentingen..![]()
Hopelijk gaat meneer nog slapen straks..
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
@ Kristy: En..nog een goede nacht gehad?
Finn was zoo moe
. Normaal slaapt hij ' s avonds al best veel in de bench (' s ochtends kan hij nauwelijks de slaap vatten), maar afgelopen avond heeft hij wel erg veel liggen dutten!
Hoe gaat het met de andere broers?
Ik ben erg benieuwd naar de foto's van Tessel. Vraag me af hoe hij er nu uit ziet.
Verder niet zo veel bijzonders te melden. Strakjes even naar de stad met Finn. Even kop koffie drinken en dan weer huiswaarts. Om even te wennen aan de autorit. In het donker gisteren en van het weekend vind Finn het wel wat eng. Nu even met het daglicht proberen
!
Groetjes, Sandra
Hoe gaat het met de andere broers?
Verder niet zo veel bijzonders te melden. Strakjes even naar de stad met Finn. Even kop koffie drinken en dan weer huiswaarts. Om even te wennen aan de autorit. In het donker gisteren en van het weekend vind Finn het wel wat eng. Nu even met het daglicht proberen
Groetjes, Sandra
-
miran&joost
Morguh,
Hier gaat het goed hoor!
Gisteren met Enzo bij een vriendin op visite geweest, hij was heel rustig in huis en heeft niet binnen geplast pff baasje was allang blij
Gisteren ook niet binnen geplast. ben ik ook heel blij mee!
Vanmiddag gaan we naar de markt.
Het riempje wandelen gaat nog niet zo naar wens, want hij blijft trekken om in de bosjes te snuffelen! Maar als hij trekt ga ik stilstaan en zeg niets.
Als hij mooi meeloopt dan praat ik tegen hem en beloon hem met een brokje, dat gaat al steeds beter.
Ze zitten nu in hun natuurlijke inprentings periode en daar moeten wij gebruik van maken he!! (heb ik gelezen, heb die wijsheid niet van mezelf hihi)
Straks ga ik beginnen met pootje geven, ben benieuwd.
\Slapen s'nachts gaat ook goed, gister om 10.45 in de bench gelegd, en is Joost naar boven gegaan Enzo heeft 2 keer geblaft en toen was het stil!
Hij gaat meestal zonder te piepen slapen!
Joost moest om 6.15 er weer uit, heeft hem toen uitgelaten (ik kon lekker blijven liggen) Enzo heeft nog lekker geslapen toen heb ik hem om 8.30 wakker gemaakt.
Miranda
Hier gaat het goed hoor!
Gisteren met Enzo bij een vriendin op visite geweest, hij was heel rustig in huis en heeft niet binnen geplast pff baasje was allang blij
Gisteren ook niet binnen geplast. ben ik ook heel blij mee!
Vanmiddag gaan we naar de markt.
Het riempje wandelen gaat nog niet zo naar wens, want hij blijft trekken om in de bosjes te snuffelen! Maar als hij trekt ga ik stilstaan en zeg niets.
Als hij mooi meeloopt dan praat ik tegen hem en beloon hem met een brokje, dat gaat al steeds beter.
Ze zitten nu in hun natuurlijke inprentings periode en daar moeten wij gebruik van maken he!! (heb ik gelezen, heb die wijsheid niet van mezelf hihi)
Straks ga ik beginnen met pootje geven, ben benieuwd.
\Slapen s'nachts gaat ook goed, gister om 10.45 in de bench gelegd, en is Joost naar boven gegaan Enzo heeft 2 keer geblaft en toen was het stil!
Joost moest om 6.15 er weer uit, heeft hem toen uitgelaten (ik kon lekker blijven liggen) Enzo heeft nog lekker geslapen toen heb ik hem om 8.30 wakker gemaakt.
Miranda
-
kristies
- Speurneus

Goede morgen!!
Hier is ook alles goed hoor.. !
Chester ligt na lekker in de tuin gedolt te hebben heerlijk te maffen..
Vannacht is het uiteindelijk ook prima gegaan, ondanks zijn drukte in de avond..
Het wordt wel een voorbeeldig mannetje.
Alleen bijten dat wordt maar niet minder. Als we foei roepen is het wel heel even klaar. Of zijn knuffelbeest in zijn bekje stoppen om in te bijten helpt ook. Weglopen en hem negeren als hij ons blijft bijten werkt ook even.. alles werkt even.. maar iedere keer opnieuw blijft hij het proberen..
Hoe gaat dat bij jullie?? Ik ga denk ik deze week Diana maar eens bellen of ze nog tips heeft.
Fijn trouwens dat het zo goed gaat met de zindelijkheid van Enzo nu! Hier gaat dat ook heel goed. Op een sporadisch plasje ( ongeveer 1x per 2 dg ) is hij zindelijk..
Groetjes Kristy
Hier is ook alles goed hoor.. !
Vannacht is het uiteindelijk ook prima gegaan, ondanks zijn drukte in de avond..
Het wordt wel een voorbeeldig mannetje.
Alleen bijten dat wordt maar niet minder. Als we foei roepen is het wel heel even klaar. Of zijn knuffelbeest in zijn bekje stoppen om in te bijten helpt ook. Weglopen en hem negeren als hij ons blijft bijten werkt ook even.. alles werkt even.. maar iedere keer opnieuw blijft hij het proberen..
Fijn trouwens dat het zo goed gaat met de zindelijkheid van Enzo nu! Hier gaat dat ook heel goed. Op een sporadisch plasje ( ongeveer 1x per 2 dg ) is hij zindelijk..
Groetjes Kristy
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nouk
Ik volg jullie topic al een tijdje omdat ik zelf ook een keer ben komen kijken bij jullie pups bij Diana. (met 7 weken) Een andere hond van Diana is namelijk de oma van onze toekomstige pup en wij wonen toch vlakbij...vandaar.kristies schreef:Wij gaan inderdaad ook naar Biemans. We hebben nog geen dag afgespoken, maar gaan als het even kan ook door de week. Weekeinden zijn voor mij erg lastig. ( moet ik heel vaak werken)iris schreef:Kristie: Gaan jullie ook op puppycursus bij Biemans in Dongen? Ik begreep zoiets van Diana. Ik heb me ingeschreven voor zondagochtend. Diana gaat ook met de twee pups, maar ze gaat doordeweeks.
Tessel ligt nu heerlijkte slapen in hat mandje van mijn ouders hun Jack Russel, hihi. Nog eventjes en hij past er niet meer in......
Nu vraag ik me af of jullie het geen probleem vinden dat je bij Biemans pas terecht kunt vanaf 13 weken. Ik ben namelijk ook op zoek naar een goede school maar dat vond ik wel een nadeel aan Biemans. Het liefst begin ik al bij 8 weken, ik hoor namelijk vaak dat dat zo'n belangrijke periode is waar ze veel kunnen leren. Verder hoor ik wel goede verhalen van Biemans
-
kristies
- Speurneus

Wat leuk dat je meeleest...Nouk schreef:Ik volg jullie topic al een tijdje omdat ik zelf ook een keer ben komen kijken bij jullie pups bij Diana. (met 7 weken) Een andere hond van Diana is namelijk de oma van onze toekomstige pup en wij wonen toch vlakbij...vandaar.kristies schreef:Wij gaan inderdaad ook naar Biemans. We hebben nog geen dag afgespoken, maar gaan als het even kan ook door de week. Weekeinden zijn voor mij erg lastig. ( moet ik heel vaak werken)iris schreef:Kristie: Gaan jullie ook op puppycursus bij Biemans in Dongen? Ik begreep zoiets van Diana. Ik heb me ingeschreven voor zondagochtend. Diana gaat ook met de twee pups, maar ze gaat doordeweeks.
Tessel ligt nu heerlijkte slapen in hat mandje van mijn ouders hun Jack Russel, hihi. Nog eventjes en hij past er niet meer in......
Nu vraag ik me af of jullie het geen probleem vinden dat je bij Biemans pas terecht kunt vanaf 13 weken. Ik ben namelijk ook op zoek naar een goede school maar dat vond ik wel een nadeel aan Biemans. Het liefst begin ik al bij 8 weken, ik hoor namelijk vaak dat dat zo'n belangrijke periode is waar ze veel kunnen leren. Verder hoor ik wel goede verhalen van Biemans
Ik heb er eerlijk gezegt niet zo heel veel verstand van, maar Diana zei dat de eerste weken vooral belangrijk zijn om de pup aan zijn baasjes te laten wennen. En dat als je aan elkaar gewent bent het veel makkelijker is op de cursus. Dat ze ook pas echt in staat zijn goed te leren en te concentreren als ze ietsjes ouder zijn. En omdat ik wel vertrouwen heb in Diana geloof ik dit wel.
We gaan nu lekker zelf veel met Chester doen en leren hem thuis wat basis dingen. ( zoals zijn naam, naar ons toe te komen als we hem roepen, zitten etc.) Alles is nog zo nieuw dat hij al genoeg indrukken te verwerken krijgt op 1 dag.
Bovendien schijnt dat geren met andere pups er soms echt te ruw aan toe te gaan voor zijn brose botjes nu nog..
Maar nogmaals dit is slechts 1 kant van het verhaal er is vast ook wat te zeggen om al wel eerder te beginnen..
-
Nouk
Ja dat is zo moeilijk he! Je eerste pup en je wilt het allemaal zo goed doen. Maar je hoort allerlei verschillende verhalen en op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat wel of niet goed is voor je puppykristies schreef:Wat leuk dat je meeleest...Nouk schreef:Ik volg jullie topic al een tijdje omdat ik zelf ook een keer ben komen kijken bij jullie pups bij Diana. (met 7 weken) Een andere hond van Diana is namelijk de oma van onze toekomstige pup en wij wonen toch vlakbij...vandaar.kristies schreef: Wij gaan inderdaad ook naar Biemans. We hebben nog geen dag afgespoken, maar gaan als het even kan ook door de week. Weekeinden zijn voor mij erg lastig. ( moet ik heel vaak werken)
Nu vraag ik me af of jullie het geen probleem vinden dat je bij Biemans pas terecht kunt vanaf 13 weken. Ik ben namelijk ook op zoek naar een goede school maar dat vond ik wel een nadeel aan Biemans. Het liefst begin ik al bij 8 weken, ik hoor namelijk vaak dat dat zo'n belangrijke periode is waar ze veel kunnen leren. Verder hoor ik wel goede verhalen van Biemans!!
Ik heb er eerlijk gezegt niet zo heel veel verstand van, maar Diana zei dat de eerste weken vooral belangrijk zijn om de pup aan zijn baasjes te laten wennen. En dat als je aan elkaar gewent bent het veel makkelijker is op de cursus. Dat ze ook pas echt in staat zijn goed te leren en te concentreren als ze ietsjes ouder zijn. En omdat ik wel vertrouwen heb in Diana geloof ik dit wel.
We gaan nu lekker zelf veel met Chester doen en leren hem thuis wat basis dingen. ( zoals zijn naam, naar ons toe te komen als we hem roepen, zitten etc.) Alles is nog zo nieuw dat hij al genoeg indrukken te verwerken krijgt op 1 dag.
Bovendien schijnt dat geren met andere pups er soms echt te ruw aan toe te gaan voor zijn brose botjes nu nog..![]()
Maar nogmaals dit is slechts 1 kant van het verhaal er is vast ook wat te zeggen om al wel eerder te beginnen..
Ons pupje is er nog niet eens en ik loop me al zorgen te maken
-
miran&joost
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

Hij was een beetje groot.....miran&joost schreef:Kristie, ben errrruuug nieuwgierig naar je filmpje van Chester!!!!
Komt ie snel??
Miranda
Photobucket heeft er 1,5 uur over gedaan om hem up te loaden, toen was ie nog niet op de helft en toen klikte ik het per ongeluk weg...
Sorrie dus.. maar voorlopig even geen filmpje tot ik het beter snap..
Ben gek op foto`s maken, maar filmpjes had ik tot eergisteren nog nooit gedaan... ( wat zo`n pup allemaal niet voor elkaar krijgt he..
Groetjes Kristy
-
miran&joost
Hoi Kristy,
Is van een paar dagen geleden ! Hij woog gisteren inmiddels 7,5 kilo
(da's in 5 dagen weer 9 ons er bij !) Heb het idee dat hij niet zo heel erg grof gebouwd is. (al ligt het soms ook wel aan de foto's hoor ! Hier lijkt hij de ene keer wel groter dan de andere)
Kunnen jullie inmiddels ook al flinke nachten doorslapen ??? Gaat hier op dit moment erg goed !(heeft hij eigenlijk altijd al goed gedaan) Als ik er om 6.15 uur uit ga neem ik hem mee naar buiten en doet hij netjes z'n poepje en plasje, dan ga ik werken en moet Miranda hem om 8.30 gewoon wakker maken !!!
Ben gisteren aan het proberen geweest om hem POOT en VOLG aan te leren. VOLG gaat al best goed !!! POOT heeft nog wat meer voeten in de aarde, soms doet hij het drie keer goed, maar later weer helemaal niet.
We gaan vandaag gewoon verder !!!
Hou ons ook maar weer lekker op de hoogte met foto's enz. (als je trouwens de filmpjes op je computer hebt staan hoe groot zijn ze dan ???)
Kreeg hier pas de filmpjes niet gemailt naar Iris, maar hoop dat volgende week voor elkaar te hebben !!
Groeten,
Joost
Is van een paar dagen geleden ! Hij woog gisteren inmiddels 7,5 kilo
Kunnen jullie inmiddels ook al flinke nachten doorslapen ??? Gaat hier op dit moment erg goed !(heeft hij eigenlijk altijd al goed gedaan) Als ik er om 6.15 uur uit ga neem ik hem mee naar buiten en doet hij netjes z'n poepje en plasje, dan ga ik werken en moet Miranda hem om 8.30 gewoon wakker maken !!!
Ben gisteren aan het proberen geweest om hem POOT en VOLG aan te leren. VOLG gaat al best goed !!! POOT heeft nog wat meer voeten in de aarde, soms doet hij het drie keer goed, maar later weer helemaal niet.
We gaan vandaag gewoon verder !!!
Hou ons ook maar weer lekker op de hoogte met foto's enz. (als je trouwens de filmpjes op je computer hebt staan hoe groot zijn ze dan ???)
Kreeg hier pas de filmpjes niet gemailt naar Iris, maar hoop dat volgende week voor elkaar te hebben !!
Groeten,
Joost
-
kristies
- Speurneus

Ik zal zo ook nog eens een paar foto`s plaatsen.. ( als meneertje tenminste nog even doorslaapt..
)
Hier gaan de nachten ook prima. Wessel laat hem rond 7 uur een plas doen en ik maak hem inderdaad rond 8.00uur wakker om even te spelen nog een plas en eten en dan slaapt hij meestal nog door tot ... tja nu ongeveer 9.30uur..
Heerlijk!!
Jee Enzo komt dan inderdaad wel voldoende aan...
Chester weegt bij de dierenarts veel minder dan thuis..
6,7 kg en thuis ruim 7 ( afgelopen maandag dan... ) Moet zelf ook eens bij de dierenarts op de weegschaal..
Het filmpje is 78,7mb.....
??:
Groetjes Kristy
Hier gaan de nachten ook prima. Wessel laat hem rond 7 uur een plas doen en ik maak hem inderdaad rond 8.00uur wakker om even te spelen nog een plas en eten en dan slaapt hij meestal nog door tot ... tja nu ongeveer 9.30uur..
Jee Enzo komt dan inderdaad wel voldoende aan...
Het filmpje is 78,7mb.....
Groetjes Kristy