Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Dat is wel een groot bestand ja. Wat is de extensie ??? Misschien dat ik wel iets heb waarmee we hem om kunnen zetten naar een andere bestandsoort, zodat hij wat kleiner is en dus makkelijker te uploaden.
Bij ons is een filmpje van ongeveer 2 min. 15 MB.

Misschien kunnen we dit via PB wel even regelen.

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

ik zal zo eens kijken wat de extensie is... waar kan ik dat vinden??

Hier in de tussentijd even wat foto`s;
Wij hadden n.a.v. de topic van Sandra ook een wortel-experiment

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
een beetje een zooitje werd het wel.. 8)
Afbeelding

en nog 1 zonder wortel;
Afbeelding

Groetjes Kristy
miran&joost

Wat een lekker ding is het toch ook !!! Zal toch ook eens wortel gaan proberen. Mandarijn doet Enzo ook een moord voor !!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Wat een lekker ding is het toch ook !!! Zal toch ook eens wortel gaan proberen. Mandarijn doet Enzo ook een moord voor !!

groeten,

Joost
chester eet tot nu toe alles wat ik hem voorschotel......... :lol:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

miran&joost schreef:Wat een lekker ding is het toch ook !!! Zal toch ook eens wortel gaan proberen. Mandarijn doet Enzo ook een moord voor !!

groeten,

Joost
Mandarijn vindt Finn toch ook wel het allerlekkerst :).

@ Joost&Miranda: Wat een mooie foto's van Enzo. Zo'n lief koppie!

@ Kristy: Beviel wel goed zo te zien, de wortel. Tja wat wil je ook met labjes :wink:

Hier gaat alles ook goed. Finn slaapt van een uur of 11/half 12 's avonds tot ongeveer half 7 ' s ochtends. (ik ben een vroege vogel :)) ' s ochtends wil het slapen niet zo lukken. Meestal maken we een wandelingetje of gaat hij mee de tuin in. Na het middageten even rusten en ' s middags slaapt hij na het spelen zo 2 uur door :o. De achtertuin is nu écht helemaal Finn-proof. Persoonlijk toilet (grindbak :wink:) en een stuk dat voor hem is afgezet, waar hij lekker kan spelen zonder dat we hem constant hoeven te corrigeren of uit de planten hoeven te halen. Voor beide partijen errug fijn :D.

Enzo is trouwens wel flink gegroeid dan! Finn schiet wel erg de hoogte in nog steeds, maar anderen zeggen ook -net als ik- dat hij een stuk slanker is. Zijn puppyvet wordt vast langzaam minder!

Groetjes, Sandra
miran&joost

groeten,

Joost
Hihi, als ik een glas fanta op tafel zet loopt ie al flink te snuffelen; ruikt dat nou naar mandarijntjes???

Miranda
miran&joost

Hmm das mooi Sandra, ik vind dat Enzo langer is geworden, echt hoger kan ik niet zeggen, maar wij zien hem elke dag natuurlijk dus dan valt dat niet zo op.

Enzo is nu een kauwbotje van runderhuid aan het vermoorden, al een kwartier mee bezig, zooooo braaf, dan kan het vroutje haar tijd verdoen met forumen :D
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Hmm das mooi Sandra, ik vind dat Enzo langer is geworden, echt hoger kan ik niet zeggen, maar wij zien hem elke dag natuurlijk dus dan valt dat niet zo op.

Enzo is nu een kauwbotje van runderhuid aan het vermoorden, al een kwartier mee bezig, zooooo braaf, dan kan het vroutje haar tijd verdoen met forumen :D
phoeeeeee zeg.. hij is lief hoor... maar soms... :? Hij is nu zeker al een half uur aan het vervelen.. :x hoe vaak ik geen foei geroepen heb.. :( ... hij bijt in alles wat ie tegenkomt..
sorrie... moest ik heel even kwijt..

Doet hij bij jullie al minder bijten? en hoe hebben jullie dat in godsnaam voor elkaar gekregen???

zo heel af en toe laat hij het even... maar echt maar even... heb even een dipje hoor... :cry:
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

kristies schreef:

groeten,

Joost
Moet je hem eens een bakje met een beetje (prik)frisdrank voorschotelen. Ben benieuwd of Chester dat ook opdrinkt, ik heb enorm moeten lachen om Pepper's en Cooper's reactie op prik!

Groetjes Kim
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

kim schreef:
kristies schreef:

groeten,

Joost
Moet je hem eens een bakje met een beetje (prik)frisdrank voorschotelen. Ben benieuwd of Chester dat ook opdrinkt, ik heb enorm moeten lachen om Pepper's en Cooper's reactie op prik!

Groetjes Kim
Als ik het een keer heb geprobeert laat ik je wel weten wat de reactie was.. :wink:
miran&joost

kristies schreef:
miran&joost schreef:Hmm das mooi Sandra, ik vind dat Enzo langer is geworden, echt hoger kan ik niet zeggen, maar wij zien hem elke dag natuurlijk dus dan valt dat niet zo op.

phoeeeeee zeg.. hij is lief hoor... maar soms... :? Hij is nu zeker al een half uur aan het vervelen.. :x hoe vaak ik geen foei geroepen heb.. :( ... hij bijt in alles wat ie tegenkomt..

Doet hij bij jullie al minder bijten? en hoe hebben jullie dat in godsnaam voor elkaar gekregen???

zo heel af en toe laat hij het even... maar echt maar even... heb even een dipje hoor... :cry:

Dipjes heb ik ook welleens...
dan kan ik hem wel achter het behang plakken! :x
Gisteren nog, toen had ie ondekt dat ie tijdens het wandelen in zijn riem kan bijten.
Ik hem corrigeren, dus buk naar hem toe; gaat ie in mijn sjaal hangen grrrr. nou daar hielp geen brokje meer aan om hem los te krijgen moest hem toen flink in zijn nekvel pakken...
Maar dat hielp maar even, ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen :x

Het bijten lijkt bij ons iets minder te worden, mar als hij erg enthousiast is, blijft ie het doen :(

Gisteren weer binnen geplast, terwijl hij dit al 3 dagen niet gedaan had.
Enzo had van te voren wel 1 minuut staan te drinken :oops:
Niet slim van het vroutje om hem niet eerder buiten te zetten.
Ook nog binnen gepoept bah bah, maar dat was ook onze schuld want het was al 19.00 uur en hij had om half 5 gegeten... :oops: vergeten.

En dan nu iets positiefs, hihi het commando POOT zit er bijna in!!!
9 van de tien keer dan :D

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:
kristies schreef:

Dipjes heb ik ook welleens...
dan kan ik hem wel achter het behang plakken! :x
Gisteren nog, toen had ie ondekt dat ie tijdens het wandelen in zijn riem kan bijten.
Ik hem corrigeren, dus buk naar hem toe; gaat ie in mijn sjaal hangen grrrr. nou daar hielp geen brokje meer aan om hem los te krijgen moest hem toen flink in zijn nekvel pakken...
Maar dat hielp maar even, ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen :x

Het bijten lijkt bij ons iets minder te worden, mar als hij erg enthousiast is, blijft ie het doen :(

Gisteren weer binnen geplast, terwijl hij dit al 3 dagen niet gedaan had.
Enzo had van te voren wel 1 minuut staan te drinken :oops:
Niet slim van het vroutje om hem niet eerder buiten te zetten.
Ook nog binnen gepoept bah bah, maar dat was ook onze schuld want het was al 19.00 uur en hij had om half 5 gegeten... :oops: vergeten.

En dan nu iets positiefs, hihi het commando POOT zit er bijna in!!!
9 van de tien keer dan :D

Miranda
Dank je Miranda voor je reactie... had even nodig te horen dat het bij andere ook wel eens niet alleen maar heel erg leuk is .. :(
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag een stuk betere dag heb.. :D Diana even gesproken en de tip gehad toch gewoon door te pakken en wat strenger te zijn als hij bijt... en het werkt.. :lol: :lol:
Verder gedraagt hij zich vandaag voorbeeldig. Het ritme ( wakker zijn/ plassen en slapen...) begin ik een beetje door te hebben waardoor ik wat makkelijk zelf ook even wat kan gaan doen.
Ben net een uurtje weg geweest voor het eerst en Chester lag bij terugkomst in diepe slaap.. 8) Ben trots op hem!
Hij snapt het commando zit nu echt goed. Zit en blijf gaat ook erg goed. Volg doet ie soms. Down is 1 a 2 keer goed gegaan en poot ... :???: dat snapt ie niet.. :???: maar ja je kan niet alles gelijk snappen he als je zo`n ukkie bent..

en wat ik ook ontdekt heb.... als ik ga zingen.. ( wat echt voor geen meter klinkt...) gaat ie me heel geconcentreert aan zitten kijken... koppie scheef... kan hem wel opveten dan... :lol: :lol:

Hopelijk heeft Enzo ook een beter dag.. :?:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja dat zingen...vooral ballads & zo :oops: 8) . Geweldig vindt hij dat. Soms begint hij spontaan te kwispelen :D.

Maarre inderdaad, je bent écht niet de enige met een dipje op zijn tijd. Finn kan soms echt een draakje zijn... Dan zie ik het ook even niet meer zo zitten met hem :lol:. Maar ja...inderdaad af en toe streng aanpakken en vooral erg consequent blijven, want ze zijn zooo slim!

Straks naar een verjaardag met Finn. Blijven daar best wel een poos. Ben erg benieuwd hoe hij het doet :).

Groetjes, Sandra
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Oh ja nog even vergeten: de telefoontjes naar Diana zijn echt fijn. Van de week voor het eerst met haar gebeld sinds Finn thuis was en echt, ik had het al veel eerder moeten doen :)! Ik maak me dan om bepaalde dingen zorgen en weet niet zeker of ik het goed doe. Met veel dingen weet ik wel dat we op de goede weg zitten, maar een bevestiging kan geen kwaad :).
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Oh ja nog even vergeten: de telefoontjes naar Diana zijn echt fijn. Van de week voor het eerst met haar gebeld sinds Finn thuis was en echt, ik had het al veel eerder moeten doen :)! Ik maak me dan om bepaalde dingen zorgen en weet niet zeker of ik het goed doe. Met veel dingen weet ik wel dat we op de goede weg zitten, maar een bevestiging kan geen kwaad :).
lekker he... :wink: Vind dat ook erg prettig dat dat zo kan.. twijfel vaak wel lang van te voren.. zal ik bellen zal ik niet bellen.. maar ben altijd erg blij als ik gebelt heb. ( we hebben geloof ik al 3 x aan de telefoon gehangen :oops: )
Plaats reactie