Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Zingen ja !!! Daar is ons ventje ook helemaal weg van !! Pas zat ik samen met hem in de auto en was hij wat onrustig, begin ik zachtjes met de radio mee te zingen en hij gaat me bijna verliefd aan zitten kijken en valt daarna in slaap. ('t blijven "of the music forest-jes" hè)

groeten,

Joost
miran&joost

Ik heb het iedee dat Enzo zijn knoflook tabletjes kapot kauwt, zodat hij uit zijn bek stinkt naar knoflook!! dat is niet prettig.

Doen jullie mannen dat ook?

Enzo is de afgepopen week 600 gram aangekomen, had eigenlijk gedacht dat het meer zou zijn, toch maar Diana bellen denk ik...

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

miran&joost schreef:Ik heb het iedee dat Enzo zijn knoflook tabletjes kapot kauwt, zodat hij uit zijn bek stinkt naar knoflook!! dat is niet prettig.

Doen jullie mannen dat ook?

Enzo is de afgepopen week 600 gram aangekomen, had eigenlijk gedacht dat het meer zou zijn, toch maar Diana bellen denk ik...

Miranda
Ik weet niet of Finn ze echt fijn kauwt, maar hij stinkt in ieder geval niet naar knoflook of zo.
Finn was vorige week ook 6 ons aangekomen. Niet heel veel, maar hij heeft al wel een mooi gewicht voor zijn leeftijd zei Diana. Wij gan straks even wegen...ben benieuwd! Hoeveel weegt Enzo nu?
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Chester moeten we vandaag ook weer eens wegen..

en Miranda;
Die knoflooktabletjes.. wij hebben Knoflox van Roter. Hele kleine groene bolletjes. Geurloos aldus de verpakking en zo klein dat hij ze haast niet stuk kan bijten!
Misschien een tip. Ze komen van het kruitvat.

Chester wordt er overigens ook niet dikker op. Wel groter hebben we het idee, maar dat schattige baby-vet raakt hij wat kwijt. :(
Volgens mij verbranden ze ook kei-veel althans Chester is af en toe echt hyper... ( ligt nu heeeeerlijk op zijn ruggetje te slapen... :verliefd1: :verliefd1: )

Laat je even weten wat Diana zei Miranda..
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Volgens mij heb ik dan dezelfde pillen. Althans, de verpakking doet wel geloven dat ze geurloos zijn.

Ben ook benieuwd wat Diana zegt. Wij hebben ondertussen nog niet gewogen. Finn ligt nog steeds te slapen. En jawel, ook op zijn ruggetje. Favoriete positie geloof ik :).
miran&joost

Bedankt voor de tip, Diana zei dat ik evt het tabletje in een stukje worst kon stoppen, en dan het volgende stukje ook alvast laten zien.
Dan weet hij niet hoe snel hij het eerste stukje door moet slikken omdat hij nog een stukje krijgt!
Dus we gaan proberen!

Enzo weegt 7.1 kg nu. Diana zei ooit geloof ik dat ze weinig aankomen als ze net ontwormt zijn...

En over het plassen zei ze dat ik het spel te lang had laten duren, en dat het beter is om ze buiten te laten spelen natuurlijk!!!!
Stom maar had daar zelf niet aan gedacht, binnen is geen speelterein natuurlijk.
Dat doen we normaal ook niet, wild spelen doen we buiten.

Als de visite langer blijft kun je de bench afdekken of ergens anders neer zetten, zodat je ventje lekker kan rusten.

En dat plassen; Enzo was waarschijnlijk zo vol van wat er gebeurd was,dat hij alles omzich heen vergat, en wat ondersteboven was dat er zoiets leuks in zijn huisje was, waar ie gek mee kon doen!
kristies
Speurneus
Speurneus

Nou beetje gerust gestelt??

Fijn he.. Diana bellen.. :wink:

Groetjes Kristy
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hallo allemaal!

Ik wilde jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toewensen!!! De foto's gaan er echt binnenkort aankomen!!!

groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dank je! :)

Van mijn kant ook al vast hele fijne kerstdagen en een gezond 2007!

Ik hoop trouwens dat jullie mijn kerstkaart nog voor de kerst krijgen... Maar goed het gaat om het idee :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

Ook van mij allemaal hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2007 met onze vrolijke viervoeters... :)
kristies
Speurneus
Speurneus

miranda en of joost;

Zei Diana nog iets over het gewicht van Enzo? Moeten jullie hem meer eten gaan geven?
Wij hebben ook het idee dat Chester te weinig aankomt. Zo nog een keer goed wegen. Maar een kilo haalt hij absoluut niet.

Groetjes Kristy
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Ik zou dan wat meer voer geven ja. Wij hebben Cooper na twee weken ook 5 gram per maaltijd meer gegeven dan de uitgangssituatie (75 gram). En dan kun je de volgende weken weer wegen of ze dan wel 1 kg per week aankomen. Het is nu natuurlijk koud weer buiten dus ze verbranden meer tijdens uitlaatbeurten. En het aantal grammen voer wat in het boekje staat geldt ook als uitgangssituatie voor een pup die in de zomer bij pupeigenaren komt.
En als je nog twijfelt...ff diana bellen hè :)
Groetjes Kim
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

Dank je wel Kim!
We hebben hem dus net gewogen en hij was maar 200 gram aangekomen.. :shock:

Voor de zekerheid toch maar even Diana gebelt. En we mogen inderdaad iets meer gaan geven. s `ochtends 100 gram i.p.v. 75 gram en over een paar dagen weer wegen.. komt hij dan nog niet aan dan om 18.00uur ook 100 gram geven.
Ze vertelde overigens hetzelfde als wat jij hier zet. Met koud weer verbranden ze wat meer... :D

Nou ik was best een beetje geschrokken, maar ben alweer gerust-gestelt..
Groetjes Kristy
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Wij hebben gisteren Finn ook op de weegschaal genomen en hij weegt zo tegen de 9 kilo aan...waarschijnlijk iets minder, omdat de weegschaal niet nauwkeurig weegt. Daarom gaan we in de loop van de week weer even langs bij de dierenarts. We zagen ook al dat hij erg gegroeid was, al is dat er vooral in de hoogte en lengte bij gekomen...

Hebben jullie mannen dat ook trouwens... De haartjes van Finn op zijn lijfje vanaf zijn nek beginnen al best ruw te worden. Alleen op zijn hoofd heeft hij nog echt allemaal van die donshaartjes.

Ik heb vandaag ook even een dip(je) geloof ik :?. Al gaat het vandaag al een stuk beter dan gisteren hoor...Maar hij is zo onbehouwen en wild... Ik zet hem buiten en ga met hem spelen en laat hem daarna zelf wat spelen of we gaan een blokje om. Maar meneer heeft buiten niet zo'n zin om zich druk te maken en doet net of hij heel moe is... En ja, dan zijn we weer binnen en dan begint het gedonder weer..Pfff. :roll:
Net wel even lekker met hem kunnen kroelen binnen, dat was wel heel fijn.
Maar soms (nou ja best vaak) maak ik me toch wel zorgen om hem. Hij maakt af en toe hele gekke sprongen dan zet hij zich af en springt zo de lucht in zeg maar. We zeggen meteen laag en laten hem zitten, maar die sprongen zijn dan al gemaakt. (Of ben ik wat dat betreft té bezorgd? Ik ben gewoon een beetje panisch voor alles wat HD of ED kan veroorzaken. Je hoort daar ook zo veel over, ook hier op het forum!)

En dat happen. Hij weet dat het niet mag, na 1 x corrigeren kijkt hij je aan en pakt vervolgens zijn eigen speeltje. Maar dat is niet interessant genoeg, dus hapt hij nog een keer, maar dan voluit in mijn handen. auwwww

Diana zei dat we, als hij echt te ver gaat en niet luisterd, hem iets 'harder' aan mogen pakken. Dit doen we dan ook, maar hij trekt zich er soms gewoon echt niets van aan. Hij is ook gewoon echt nergens bang voor... (Des te beter voor oud&nieuw 8))

Maar goed...ik ga met volle moed weer naar beneden.. Moest het even van me afschrijven sorry! :oops: :)

Groetjes!
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Wij hebben gisteren Finn ook op de weegschaal genomen en hij weegt zo tegen de 9 kilo aan...waarschijnlijk iets minder, omdat de weegschaal niet nauwkeurig weegt. Daarom gaan we in de loop van de week weer even langs bij de dierenarts. We zagen ook al dat hij erg gegroeid was, al is dat er vooral in de hoogte en lengte bij gekomen...

Hebben jullie mannen dat ook trouwens... De haartjes van Finn op zijn lijfje vanaf zijn nek beginnen al best ruw te worden. Alleen op zijn hoofd heeft hij nog echt allemaal van die donshaartjes.

Ik heb vandaag ook even een dip(je) geloof ik :?. Al gaat het vandaag al een stuk beter dan gisteren hoor...Maar hij is zo onbehouwen en wild... Ik zet hem buiten en ga met hem spelen en laat hem daarna zelf wat spelen of we gaan een blokje om. Maar meneer heeft buiten niet zo'n zin om zich druk te maken en doet net of hij heel moe is... En ja, dan zijn we weer binnen en dan begint het gedonder weer..Pfff. :roll:
Net wel even lekker met hem kunnen kroelen binnen, dat was wel heel fijn.
Maar soms (nou ja best vaak) maak ik me toch wel zorgen om hem. Hij maakt af en toe hele gekke sprongen dan zet hij zich af en springt zo de lucht in zeg maar. We zeggen meteen laag en laten hem zitten, maar die sprongen zijn dan al gemaakt. (Of ben ik wat dat betreft té bezorgd? Ik ben gewoon een beetje panisch voor alles wat HD of ED kan veroorzaken. Je hoort daar ook zo veel over, ook hier op het forum!)

En dat happen. Hij weet dat het niet mag, na 1 x corrigeren kijkt hij je aan en pakt vervolgens zijn eigen speeltje. Maar dat is niet interessant genoeg, dus hapt hij nog een keer, maar dan voluit in mijn handen. auwwww

Diana zei dat we, als hij echt te ver gaat en niet luisterd, hem iets 'harder' aan mogen pakken. Dit doen we dan ook, maar hij trekt zich er soms gewoon echt niets van aan. Hij is ook gewoon echt nergens bang voor... (Des te beter voor oud&nieuw 8))

Maar goed...ik ga met volle moed weer naar beneden.. Moest het even van me afschrijven sorry! :oops: :)

Groetjes!
Hee Sandra...

Moeilijk he .. soms..
Dat wild zijn heeft Chester ook hoor.. hou af en toe echt mijn hart vast..
Wat ik nu doe is buiten met hem spelen. ( samen rennen.. speeltjes weggooien met bezem heen en weer rennen etc..) na een tijdje neem ik hem weer mee naar binnen. Blijft hij binnen druk dan krijgt hij wat lekkers in zijn bench.. deurtje dicht. Meestal piept hij dan nog 1 x en daarna valt hij als een blok in slaap.. :)

Dat happen echt wat harder/ strenger corrigeren.. hier heeft het echt geholpen.. alhoewel als hij wild is niet hoor. Diana gaf ons ook de tip om allen met hem te kroelen niet spelen als we spelen is het met een ding erbij..

En echt het komt allemaal goed hoor!! Straks hebben we super opgevoede hondjes.. 8)

Groetjes Kristy
Plaats reactie