Pup op het strand

Plaats hier leuke wandelplekken.
Flounder

Pup op het strand

Ongelezen bericht door Flounder »

We willen binnenkort met Lady een kwartiertje op het strand gaan wandelen.

Niet op het mulle gedeelte uiteraard, maar echt aan de kustlijn. Is dit verantwoord of toch af te raden?
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Caya »

Ik raad het ten sterkste af! Voor je het weet loopt ze teveel. En op zand lopen is gewoon erg zwaar. Je kunt haar wel even neerzetten en laten snuffelen natuurlijk maar daarna zou ik haar weer dragen. Echt, neem alstjeblieft geen risico het eerste jaar met die dan nog tere heupen!!
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Als je haar naar de kustlijn draagt of in een bolderkar ofzoiets zou ik niet weten waarom het niet zou kunnen. Aan de kustlijn is het zand hard dus daar ligt het niet aan. Let wel op inderdaad dat je haar niet te lang laat lopen, je vergeet de tijd al snel denk ik want het is heerlijk langs het strand. Maar als je je aan de tijd houdt, niet te veel snelle wendingen laat rennen; dan kan het geen kwaad.

Groetjes Kim
Afbeelding
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

het kan wel maar dan moet je echt wel heel erg goed opletten dat je haar zowiezo draag tot aan harde gedeelte en niet met andere honden laten spelen, maar gewoon effe wat snuffelen en lopen aan de riem en dan weer terug!!! Echt niet langer dan een kwartiertje. Anders kun je beter wachten tot je pup ouder is!!

Als je dit ok vindt dan zal dat zeker geen probleem zijn!!
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

Als je haar draagt tot aan het harde zand en de tijd in de gaten houdt is er volgens mij niets op tegen.
Wel opletten dat als er andere honden bijkomen dat het er niet te wild aan toe gaat, maar dat geldt overal, niet alleen op het strand.
Ik heb dat met Jessy ook gedaan, maar ik moet eerlijkheidshalve wel vermelden dat ze toen al ongeveer een halfjaar was.
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
Amnda

Ongelezen bericht door Amnda »

Moet idd goed kunnen hoor, op harde zand
Gewoon goed in de gaten houden of je pup niet te moe wordt/is
Flounder

Ok,bedankt voor de reacties!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik zou de 1ste maanden nog even wegblijven van het strand. Je pup is nog maar 2,5 maand oud. Ook al schrijf je dat je op het harde zand blijft. De vraag is: Doet je pup dit ook? Ik zou geen enkel risico nemen :wink:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Flounder

Net op het strand geweest. Een hele belevenis voor haar. Ze bleef uiteraard keurig op het harde deel. Ze was aangelijnd. Ook even los hoor, maar dan is het nog 10 tallen meters naar het mulle deel. het was nml eb. :P
Amnda

kijk eens aan , mooie hoor dat het goed is gegaan1
Foto's?
Luka Madra

Ongelezen bericht door Luka Madra »

geod zo!!!!We willen foto's zien van die kleine puppekop !!! :foto:
Amnda

:foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto:v :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto:
Dakota

Ongelezen bericht door Dakota »

Hoe zit dit dan met een hondje van 6/7 maanden? 20 minuten wandelen op het harde gedeelte te lang? Wilde ik namelijk van het weekend gaan doen omdat ik er om de hoek woon en ik in de buurt niet zoveel meer naar buiten durf ivm vuurwerk :oops: :oops: Leek mij een traktatie Strand wel leuk..
Amnda

De meningen verschillen daar nogal over.
Ik vind dat je dat best wel even kunt doen.
Je kunt altijd aankijken hoe het gaat, wil het niet goed ga je weer naar huis
Dakota

Ongelezen bericht door Dakota »

Ok top het is toch om de hoek dus we kunnen het iig even proberen
Plaats reactie