Hoop je nog eens tegen te komen met je kleine pupseltje hier in het dorp..........( kom nog een bruintje te kort, dan is mijn verzameling compleet
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
Helmy
Wow.....wat leuk dat het zo goed gaat met Tessel,....en dat het alleen blijven ook zo goed gegaan is. Echt hartstikke knap hoor. Vijf uur is best lang voor zo'n kleine frummel...
Hoop je nog eens tegen te komen met je kleine pupseltje hier in het dorp..........( kom nog een bruintje te kort, dan is mijn verzameling compleet
)
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Pas maar op Iris...ga maar vast op de uitkijk staanHelmy schreef:Wow.....wat leuk dat het zo goed gaat met Tessel,....en dat het alleen blijven ook zo goed gegaan is. Echt hartstikke knap hoor. Vijf uur is best lang voor zo'n kleine frummel...![]()
Hoop je nog eens tegen te komen met je kleine pupseltje hier in het dorp..........( kom nog een bruintje te kort, dan is mijn verzameling compleet)
-
Helmy
Ik doe zoiets heel sneaky hoor....als ze iemand ziet lopen met twee labradorteefjes, een zwarte die altijd met een bal in d'r bek loopt of bij gebrek aan een bal een halve boomstam meeleurt..., en een blonde die altijd loopt te stuiteren......dan ben ik dat NIET hoorS.Breijer schreef:Pas maar op Iris...ga maar vast op de uitkijk staanHelmy schreef:Wow.....wat leuk dat het zo goed gaat met Tessel,....en dat het alleen blijven ook zo goed gegaan is. Echt hartstikke knap hoor. Vijf uur is best lang voor zo'n kleine frummel...![]()
Hoop je nog eens tegen te komen met je kleine pupseltje hier in het dorp..........( kom nog een bruintje te kort, dan is mijn verzameling compleet)
![]()
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Ben ik blij dat kilometers bij jullie vandaan woon...! Zou je je toch aan een reu wagen dan?Helmy schreef:Ik doe zoiets heel sneaky hoor....als ze iemand ziet lopen met twee labradorteefjes, een zwarte die altijd met een bal in d'r bek loopt of bij gebrek aan een bal een halve boomstam meeleurt..., en een blonde die altijd loopt te stuiteren......dan ben ik dat NIET hoorS.Breijer schreef:Pas maar op Iris...ga maar vast op de uitkijk staanHelmy schreef:Wow.....wat leuk dat het zo goed gaat met Tessel,....en dat het alleen blijven ook zo goed gegaan is. Echt hartstikke knap hoor. Vijf uur is best lang voor zo'n kleine frummel...![]()
![]()
-
Helmy
O ja hoor.....reutje is ook welkom......ik ben al snel tevreden hoorS.Breijer schreef:Ben ik blij dat kilometers bij jullie vandaan woon...! Zou je je toch aan een reu wagen dan?Helmy schreef:Ik doe zoiets heel sneaky hoor....als ze iemand ziet lopen met twee labradorteefjes, een zwarte die altijd met een bal in d'r bek loopt of bij gebrek aan een bal een halve boomstam meeleurt..., en een blonde die altijd loopt te stuiteren......dan ben ik dat NIET hoorS.Breijer schreef: Pas maar op Iris...ga maar vast op de uitkijk staan![]()
![]()
Is leuk hoor
En effe serieus, ooit komt er hier een bruintje bij hoor. Zover heb ik manlief al wel. Alleen is mijn Joy nog te klein, eerst die maar eens een beetje fatsoen en manieren bijbrengen, voor zover mogelijk.
Zal Tessel dus niet ontvoeren hoor....hooguit even lenen
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

pff nou het lijkt goed gegaan te zijn gisteren. Toen Wessel thuis kwam was hij rustig wat aan het rommelen in de bench.
Nou als we de buren zien even vragen of ze hem toch niet horen, want wie weet heeft hij een uur zitten blaffen ofzo..
??:
Vandaag weer dezelfde constructie.
Morgen gelukkig weer een dagje vrij en dan zaterdag weer alletwee werken is ie weer 2,5 uur alleen. Oud en nieuw moet ik ook werken, maar is wessel thuis.
Vind het wel vervelend dat het ``normale`` leven weer begint. Ik mis mijn mannetje wel hoor als ik om mijn werk zit..
Nou als we de buren zien even vragen of ze hem toch niet horen, want wie weet heeft hij een uur zitten blaffen ofzo..
Vandaag weer dezelfde constructie.
Morgen gelukkig weer een dagje vrij en dan zaterdag weer alletwee werken is ie weer 2,5 uur alleen. Oud en nieuw moet ik ook werken, maar is wessel thuis.
Vind het wel vervelend dat het ``normale`` leven weer begint. Ik mis mijn mannetje wel hoor als ik om mijn werk zit..
-
Robinn
-
iris
Hoi allemaal!
Wat een gave video van Enzo... en wat is hij braaf! Toevallig ben ik gisteren ook in de Drunense Duinen geweest alleen was ik te paard. Wij waren met 3 paarden tegelijk, die zullen jullie vast niet gezien hebben. Ik heb jullie in ieder geval niet gezien.
En nog een labradorfamilie uit Rijen!!!! Was me nog niet opgevallen. Ik heb jullie volgens mij nog niet gezien, maar wij wandelen ook nog maar kleine stukjes, dus wie weet over een poosje dat we elkaar eens tegenkomen! Ik begrijp dat jullie een zwarte en een gele labrador hebben, daar zou een mooie bruine wel bijpassen he! Maar die lieve kleine Tessel blijft toch echt bij mij!
Ik ga zometeen eens proberen of ik mijn foto's op de computer krijg, dan kunnen jullie hem eindelijk eens zien!!!
groetjes Iris
Wat een gave video van Enzo... en wat is hij braaf! Toevallig ben ik gisteren ook in de Drunense Duinen geweest alleen was ik te paard. Wij waren met 3 paarden tegelijk, die zullen jullie vast niet gezien hebben. Ik heb jullie in ieder geval niet gezien.
En nog een labradorfamilie uit Rijen!!!! Was me nog niet opgevallen. Ik heb jullie volgens mij nog niet gezien, maar wij wandelen ook nog maar kleine stukjes, dus wie weet over een poosje dat we elkaar eens tegenkomen! Ik begrijp dat jullie een zwarte en een gele labrador hebben, daar zou een mooie bruine wel bijpassen he! Maar die lieve kleine Tessel blijft toch echt bij mij!
Ik ga zometeen eens proberen of ik mijn foto's op de computer krijg, dan kunnen jullie hem eindelijk eens zien!!!
groetjes Iris
-
miran&joost
Dag allemaal.
Hoe is het met Finn Sandra? Ik hoop dat hij opgeknapt is.
Wat goed van Chester zeg, dat alleen blijven!
Iris, we zijn erg beniewd naar Tessel... lukt het niet met de foto's?
Durf het bijna niet te zeggen, maar onze dikkert is 1.5 kg aangekomen
8.1 kg nu! ik dacht het al wel want ik krijg al snel lamme armen als ik hem moet tillen hihi.
Enzo staat ook hoger op zijn achterpoten dan zijn voorpoten.
Miranda
Durf het bijna niet te zeggen, maar onze dikkert is 1.5 kg aangekomen
8.1 kg nu! ik dacht het al wel want ik krijg al snel lamme armen als ik hem moet tillen hihi.
Miranda
-
iris
Nee, ik ben dat kabeltje vergeten, dus ik denk niet dat het me gaat lukken vandaag, helaas.miran&joost schreef:Dag allemaal.
Durf het bijna niet te zeggen, maar onze dikkert is 1.5 kg aangekomen![]()
Miranda
Tessel heb ik gisteren ook weer gewogen en hij is nu 8,4 kg. Dan is hij totaal nu 2 kg aangekomen. Volgens mij is dat wel ok. Ook Tessel staat achter al iets hoger op zijn poten dan voor.Ziet er wel vreemd uit hoor!
Ja, Sandra, hoe is met met de kleine Finn, al wat beter? Ik hoop het!
groetjes Iris
-
iris
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Oh...niet goed gelezen! Wow, Finn wordt nog ingehaald ook door zijn broers zeg. Wat gaat dat hard he..!iris schreef:Nee, ik ben dat kabeltje vergeten, dus ik denk niet dat het me gaat lukken vandaag, helaas.miran&joost schreef:Dag allemaal.
Durf het bijna niet te zeggen, maar onze dikkert is 1.5 kg aangekomen![]()
Miranda
Tessel heb ik gisteren ook weer gewogen en hij is nu 8,4 kg. Dan is hij totaal nu 2 kg aangekomen. Volgens mij is dat wel ok. Ook Tessel staat achter al iets hoger op zijn poten dan voor.Ziet er wel vreemd uit hoor!
Ja, Sandra, hoe is met met de kleine Finn, al wat beter? Ik hoop het!
groetjes Iris
Met Finn gaat het weer helemaal goed! Helemaal de oude en heeft al meer dan 48 uur niet overgegeven. Ben zo opgelucht. Ik zat echt over mijn kleine man in hoor. Nu Finn weer beter is, kan de opvoeding weer verder gaan
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer: