Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

ooo dat probeer ik ook bij Chester.. maar dat duurt een tijdje hier hoor.. hij gaat dan eerst rondjes rennen springen blaffen etc... tot hij door heeft dat het menis is en dan druipt hij af..S.Breijer schreef:Och ja, hij wil ook overal zijn waar ik naar toe ga. Als hij heel vervelend is negeer ik hem ook door met mijn rug naar hem toe te keren. Hij wil zo graag aandacht, dat hij bijna meteen stopt met klieren.
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Finn reageerde er eerst ook niet op hoor, maar vooral nu hij ziek is geweest is hij een stuk aanhankelijker. Dus: "elk nadeel heb z'n voordeel"kristies schreef:ooo dat probeer ik ook bij Chester.. maar dat duurt een tijdje hier hoor.. hij gaat dan eerst rondjes rennen springen blaffen etc... tot hij door heeft dat het menis is en dan druipt hij af..S.Breijer schreef:Och ja, hij wil ook overal zijn waar ik naar toe ga. Als hij heel vervelend is negeer ik hem ook door met mijn rug naar hem toe te keren. Hij wil zo graag aandacht, dat hij bijna meteen stopt met klieren.
-
iris
Wat een verschil in gewicht joh! Tessel schommelt er precies tussenin met z'n 8,4 kg! Ik geef hem nog steeds de zelfde hoeveelheid brokken zoals Diana het doorgegeven had. Ik twijfel wel om hem in de ochtend 100 gram te gaan geven. Maar aan de andere kant zit hij volgens mij prima op gewicht, dus ik weet nog niet wat ik moet doen.
Ben net met Tessel langs het spoor aan de bosrand gaan wandelen. er kwamen maar liefst 6 treinen voorbij en de eerste was erg eng, maar de tweede al iets minder en bij de laatste ging hij mooi zitten te kijken hoeveel wagons er aan de trein zaten. (denk ik)
Hij is nu hartstikke moe en ligt lekker in het mandje van zijn grote oom (Pien, de jack russel) te slapen! Heb ik ook nog wel een leuke foto van. Zal proberen zometeen een paar foto's in goed fomaat te plaatsen!
Tot gauw weer!
Ben net met Tessel langs het spoor aan de bosrand gaan wandelen. er kwamen maar liefst 6 treinen voorbij en de eerste was erg eng, maar de tweede al iets minder en bij de laatste ging hij mooi zitten te kijken hoeveel wagons er aan de trein zaten. (denk ik)
Hij is nu hartstikke moe en ligt lekker in het mandje van zijn grote oom (Pien, de jack russel) te slapen! Heb ik ook nog wel een leuke foto van. Zal proberen zometeen een paar foto's in goed fomaat te plaatsen!
Tot gauw weer!
-
iris
-
iris
Ja he, ik ben er ook erg blij mee! Tessel gaat er heel graag in en ligt meestal nog te slapen in het hok op zijn kussen als ik terug kom! En mocht hij heel erg nodig moeten, dan kan dat gewoon in de ren, geen probleem. Hij heeft dit alleen nog niet gedaan.kristies schreef:mooie foto`s hoor!! Zoeee wat een stoer hok!!Gaaf hoor!!
Groetjes Kristy
Ideaal zo'n ren met een hok!
groetjes Iris
-
kristies
- Speurneus

gaan wij ook doen.. wel iets kleiner.. de ren en het hok.. als het goed is wordt over een aantal dagen de hekken gelevert..iris schreef:Ja he, ik ben er ook erg blij mee! Tessel gaat er heel graag in en ligt meestal nog te slapen in het hok op zijn kussen als ik terug kom! En mocht hij heel erg nodig moeten, dan kan dat gewoon in de ren, geen probleem. Hij heeft dit alleen nog niet gedaan.kristies schreef:mooie foto`s hoor!! Zoeee wat een stoer hok!!Gaaf hoor!!
Groetjes Kristy
Ideaal zo'n ren met een hok!
groetjes Iris
Zal wel eens een fotootje plaatsen als het af is..
-
Helmy
Sorry Kim, kan je niet echt helpen, het water aan de Warande ligt bij Gilze, en daar kom ik dus niet zo heel vaak. Is inmiddels alweer een hele tijd geleden. Ik wandel bij de visvijvers aan de Wolfsweide, en daar staan de bordjes "blauwalg"dus ook nog steeds. Vorig jaar, heeft de gemeente de bordjes heel laat weggehaald, dus ik dacht eigenlijk dat dat nu ook het geval was.....Uit voorzorg liet ik ze daar echter nog steeds niet zwemmen ( het is sowieso niet echt heel zuiver water...).kim schreef:Helmy; even off-topic. Wij wandelen regelmatig in Rijen, bij het water aan de warande. In de zomer stond daar ineens een bord "blauwalg". Dus toen zijn we omgedraaid en er maanden niet meer geweest. Een paar weken terug zijn we weer gegaan en hebben onze hondjes lekker laten zwemmen. Nu kwamen wij er vorige week weer...en toen viel ons ineens dat bord met "blauwalg" weer op. Weet jij hier meer van? Hebben ze dat bord nog niet weggehaald of zou er echt nog steeds blauwalg zijn??Helmy schreef:Ha ja, nog een labradorfamilie in Rijen[quote="iris']En nog een labradorfamilie uit Rijen!!!! Was me nog niet opgevallen. Ik heb jullie volgens mij nog niet gezien, maar wij wandelen ook nog maar kleine stukjes, dus wie weet over een poosje dat we elkaar eens tegenkomen! Ik begrijp dat jullie een zwarte en een gele labrador hebben, daar zou een mooie bruine wel bijpassen he! Maar die lieve kleine Tessel blijft toch echt bij mij!![]()
Ik ga zometeen eens proberen of ik mijn foto's op de computer krijg, dan kunnen jullie hem eindelijk eens zien!!!
groetjes Iris( zijn er nog meer dan???).....zo hoort het hoor, kleine stukjes wandelen met de pup
![]()
Ik wandel meestal in het bos bij de Statenlaan, of bij de vijvers aan de Wolfsweide.
Heerlijk puppemanneke hebben jullie hoor......alle andere hondjes uit het nest uiteraard ook!!!
Ik had ook al foto's van ze gezien, toen ze nog maar net geboren waren....de fokster van Joy ( Florijntje) is weer een hele goede vriendin van Diana en Ben. Zo hoor en zie ik nog eens wat.....
Groetjes Kim
Nu zag ik echter gisteren een artikel op internet,w aarin stond dat er in een bepaalde plas geen Nieuwjaarsduik gehouden mocht worden, omdat er dus nog steeds blauwalg in het water zit. Vanwege de nog steeds te warme temperaturen voor de tijd van het jaar, heeft het water nog niet genoeg tijd gehad om geheel algvrij te raken.
Nu vroeg ik me dus af, of het inderdaad laksheid is van de gemeente , of dat er inderdaad dus nog alg in het water zit.
Misschien een telefoontje naar de gemeente???