Super dat je nu eindelijk thuis kan internetten. (Betekent dat dat we vaker een foto-update van Tessel krijgen

Aanstaande dinsdag ga ik naar de cursus, na een aantal weken hebben wij een 'theorieavond', een informatieavond houden ze daar niet...
Heerlijk he, zo'n zitzak. Ik lig er ook erg graag op en dan komt Tessel zich lekker tegen me aannestelen. Is een erg gelukzalig gevoel als ik samen met mijn kanjer op de zitzak lig!Dushi schreef:Jeetje wat een verwennerij zo'n heerlijk zitzak!! hahaha En er is geen mooier speelgoed dan een lege doos!! Leuke foto's van een lekker ding!!
Ja, heerlijk dat ik nu thuis kan internetten! En ik zal proberen wat vaker een fotootje van Tessel te plaatsen! Zijn oog ziet er inderdaad al veel beter uit. Het is dat de hechtingen er nog in zitten, maar anders zou je er niets meer van kunnen zien. Ik hoop eigenlijk dat de dierenarts ze er morgen uithaalt, maar weet niet zeker of hij dat gaat doen. Ga hem morgen bij de dierenarts ook even wegen, ben benieuwd of hij weer aangekomen is. Hij zit net achter Finn aan met zijn gewicht. Vorige week was hij nog 9,3 kg, dus ik hoop dat we deze week richting de 10 kg gaan. Heb jij ook al zo'n zin om naar de puppycursus te gaan? Ik kan bijna niet wachten om allemaal nieuwe dingen te leren!S.Breijer schreef:Wat een leuke foto's!! En wat wordt Tessel al weer groot zeg. Wat een knapperd. Zijn oogje ziet er vanaf de foto ook al beter uit.
Super dat je nu eindelijk thuis kan internetten. (Betekent dat dat we vaker een foto-update van Tessel krijgen![]()
?)
Aanstaande dinsdag ga ik naar de cursus, na een aantal weken hebben wij een 'theorieavond', een informatieavond houden ze daar niet...
Ja dat heb ik ook hoor, je wilt hem zo veel mogelijk laten zien er ervaren.. maar ondertussen toch altijd in je achter hoofd.. als het maar niet..S.Breijer schreef:Jeetje, het houdt ook niet op heVervelend! Wens hem maar veel beterschap
.
Ben ook benieuwd hoe het zwemmen gaat. Misschien vind meneer de temperatuur niet zo aangenaam.
Maar in ieder geval kan ik dan wel 'veilig' op pas met hem. Ik ben nu vaak toch wel bang ergens heen te gaan...ze hebben zo wat opgelopen.
Vanavond weer naar de dierenarts met Finn, ben benieuwd.