Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Wat een leuke foto's!! En wat wordt Tessel al weer groot zeg :D. Wat een knapperd. Zijn oogje ziet er vanaf de foto ook al beter uit.
Super dat je nu eindelijk thuis kan internetten. (Betekent dat dat we vaker een foto-update van Tessel krijgen :wink: :) ?)

Aanstaande dinsdag ga ik naar de cursus, na een aantal weken hebben wij een 'theorieavond', een informatieavond houden ze daar niet...
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Tessel is ook al zo'n droppie om te zien :D Kan wel merken dat het allemaal broertjes zijn he :wink: :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Manon

Ongelezen bericht door Manon »

Je mag hem in die doos best naar mij opsturen hoor. :wink: Wat een lieverd!
fleur

Ongelezen bericht door fleur »

Wat een lekker ding!!
iris

Ongelezen bericht door iris »

Dushi schreef:Jeetje wat een verwennerij zo'n heerlijk zitzak!! hahaha En er is geen mooier speelgoed dan een lege doos!! Leuke foto's van een lekker ding!!
Heerlijk he, zo'n zitzak. Ik lig er ook erg graag op en dan komt Tessel zich lekker tegen me aannestelen. Is een erg gelukzalig gevoel als ik samen met mijn kanjer op de zitzak lig!
iris

S.Breijer schreef:Wat een leuke foto's!! En wat wordt Tessel al weer groot zeg :D. Wat een knapperd. Zijn oogje ziet er vanaf de foto ook al beter uit.
Super dat je nu eindelijk thuis kan internetten. (Betekent dat dat we vaker een foto-update van Tessel krijgen :wink: :) ?)

Aanstaande dinsdag ga ik naar de cursus, na een aantal weken hebben wij een 'theorieavond', een informatieavond houden ze daar niet...
Ja, heerlijk dat ik nu thuis kan internetten! En ik zal proberen wat vaker een fotootje van Tessel te plaatsen! Zijn oog ziet er inderdaad al veel beter uit. Het is dat de hechtingen er nog in zitten, maar anders zou je er niets meer van kunnen zien. Ik hoop eigenlijk dat de dierenarts ze er morgen uithaalt, maar weet niet zeker of hij dat gaat doen. Ga hem morgen bij de dierenarts ook even wegen, ben benieuwd of hij weer aangekomen is. Hij zit net achter Finn aan met zijn gewicht. Vorige week was hij nog 9,3 kg, dus ik hoop dat we deze week richting de 10 kg gaan. Heb jij ook al zo'n zin om naar de puppycursus te gaan? Ik kan bijna niet wachten om allemaal nieuwe dingen te leren!
Tot gauw!
iris

shadow2005 schreef:Tessel is ook al zo'n droppie om te zien :D Kan wel merken dat het allemaal broertjes zijn he :wink: :D
Ja, de familie forest lijkt veel op elkaar! :lol: Het zijn allemaal droppies!
iris

Manon schreef:Je mag hem in die doos best naar mij opsturen hoor. :wink: Wat een lieverd!
Ik kan hem echt niet meer missen hoor! Hij is echt mijn lieve kanjer en dat opsturen doen we maar niet! :D
iris

fleur schreef:Wat een lekker ding!!
Ja, vind ik ook!!!!!!!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Leuke foto`s Iris!! Vooral die in de doos.. :D
Lekker dat je nu zelf internet hebt!

Chester krijgt a.s. woensdag zijn entingen.. dus inderdaad lekekr zwemmen daarna!! :lol: Ben benieuwt of Chester het zelf ook leuk vind!! :D Ik durf dan in ieder geval met een geruster hart hem overal mee naar toe te nemen.. kunnen we eens een andere wandeling gaan maken.. :D
Ben ook wel benieuwt of hij aangekomen is..

Groetjes Kristy
Overigens zet de ziekenboeg zich voort hier in huis.. nu is Wessel ziek.. :( ik ben nu dus de enige in huis die nog niet ziek geweest is.. :? Normaal zijn we echt niet zo ziekelijk hoor.. ik weet ook niet wat het is..
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Jeetje, het houdt ook niet op he :? Vervelend! Wens hem maar veel beterschap :).

Ben ook benieuwd hoe het zwemmen gaat. Misschien vind meneer de temperatuur niet zo aangenaam 8).
Maar in ieder geval kan ik dan wel 'veilig' op pas met hem. Ik ben nu vaak toch wel bang ergens heen te gaan...ze hebben zo wat opgelopen.

Vanavond weer naar de dierenarts met Finn, ben benieuwd.
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Jeetje, het houdt ook niet op he :? Vervelend! Wens hem maar veel beterschap :).

Ben ook benieuwd hoe het zwemmen gaat. Misschien vind meneer de temperatuur niet zo aangenaam 8).
Maar in ieder geval kan ik dan wel 'veilig' op pas met hem. Ik ben nu vaak toch wel bang ergens heen te gaan...ze hebben zo wat opgelopen.

Vanavond weer naar de dierenarts met Finn, ben benieuwd.
Ja dat heb ik ook hoor, je wilt hem zo veel mogelijk laten zien er ervaren.. maar ondertussen toch altijd in je achter hoofd.. als het maar niet.. :?

Ik zal je beterschapswensen overbrengen! :)
iris

@Kristie: Het houdt niet op bji jullie zeg, maar als straks iedereen ziek is geweest heb je er waarschijnlijk een hele lange tijd geen last van!!! Beterschap voor Wessel!

Vandaag naar de dierenarts!!! Fijn hoor die laatste enting, kunnen we lekker overal naar toen gaan en hoeven we niet meer op te passen voor enge ziektes! Toch wel een gerust gevoel als die laatste spuit er straks inzit! en natuurlijk lekker zwemmen, als het komend weekend net zulk weer is als vandaag, dan komt dat zeker goed! Het zonnetje schijnt hier lekker en ben net met open jas Tessel uit gaan laten! Heerlijke winter zo!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Wij zijn net terug van de dierenarts! De dierenarts was erg tevreden over Finn. Hij ziet er goed uit, is goed gegroeid (nu 10.4 kilo :shock:) en ook de oormijt die hij vermoedde (?) bleek nu weg te zijn. De laatste enting zit er in en voorlopig hopen we niet meer terug te komen.

Finn vond het, nadat de dierenarts met zijn apparaat in zijn oren had gekeken, toch wel eng en wilde het liefst 'in' me kruipen. Hij ging helemaal tegen me aan staan op die tafel en probeerde eraf te komen. Meneer viel dus bijna van die hoge tafel.... Gelukkig net zijn kontje op kunnen vangen. Wat een protest kan dat kleine mannetje al maken zeg. Bij de gebitscontrole deed hij het prima en ik ben hartstikke tevreden.

Van het weekend gaat ook Finn voor het eerst zijn zwemkunsten vertonen. Bij ons is het helemaal geen mooi weer (het regent/miezert en er staat een flinke wind), dus het mag in de loop van de week wel wat opknappen.

Oh...en wat nog het ergste was aan het hele bezoek aan de dierenarts? Hij kreeg geen koekje van die man! :lol:
(Gelukkig was het vrouwtje op alles voorbereid en moest hij het doen met een paar maaltijdbrokjes...)
Ben benieuwd hoe het de broers vergaan is.

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

Wat fijn dat het achter de rug is! Wij zouden woensdag gaan, maar hebben besloten toch maar morgen te gaan tijdens het spreekuur en dan heel vroeg, zijn we met een beetje geluk de eerste.. :)

Onze ren in de tuin staat er!! Ik zal binnenkort wel foto`s maken..

Chester heeft trouwens vanmiddag echt de vuurdoop gehad wat andere honden betreft.. heeft ( heel even) met meerdere honden tegelijk gespeelt. Een beagel een Engelse Buldog ( :!: ) en 2 flatcoated retrievers.. daar werd hij wel erruug druk van, dus het vrij snel weer gestopt.. maar hij vond het helemaal geweldig en die andere honden reageerden kei-lief op hem.. :D
Plaats reactie