Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Wat een grappige foto's!! En dan dat angstige bekkie op die laatste foto!! hahaha
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Leuke foto's Miranda!!

Maar wat betreft dat gedrag...hier nog een hoor! :) Soms heb je het echt even gehad en dan denk ik wel eens: wat moet ik toch met jou?! :lol:
De ene dag begint hij voorbeeldig en dan ineens...niets, negeert hij mij en probeert zijn eigen plan te trekken. Nu moet ik zeggen dat het al stukken beter gaat dan 1,5 week geleden. Ik was hem even 'kwijt'. Hij probeerde me echt uit en ik was niet duidelijk genoeg. De boel weer flink aangepakt en meneer kan zich ineens keurig gedragen. Maar dan nog...meneer is niet vies van een potje dwars doen. :wink:

Maar als ik dan net zoals vanavond naar de andere cursisten keek op de puppycursus (ja ja, we zijn vandaag voor het eerst geweest!! :D) valt Finn heeeel erg mee... :shock: Hij was ook maar een van de twee puppen die wel aandacht voor de baas hadden. Hij heeft zich echt heel netjes gedragen. Aan het begin wilde hij met een bepaald hondje spelen, maar toen de instructrice begon te praten ging hij netjes zitten kijken naar al die andere pupjes die aan het blaffen piepen en springen waren.. Alle oefeningen heeft hij netjes gedaan. (tja, hou Finn een brokje voor zijn neus en hij doet alles voor je!!)
Kortom: ik heb een leuke eerste cursusavond gehad...volgende week weer. We moesten trouwens ZIT en HIER oefenen. Ook moesten we oefenen met het luisteren naar de naam. Ging wel goed, alleen i.p.v HIER gebruik ik KOM!, dus dat wordt even trainen en omschakelen. Moet lukken :).

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Nou hier ook hetzelfde hoor!! :)
Met momenten is het een voorbeeldig hondje... maar soms.. :x hij is soms ook heel brutaal en ik maak me er ook wel eens zorgen om of het wel ooit goed komt... ik hoop dat de puppycursus gaat helpen...

En af en toe lijkt hij ineens weer door te hebben wat hij ookweer allemaal wel en niet mocht.. :D dat geeft me ook wel weer hoop!

Maar jullie verhalen zijn erg herkenbaar!

@ erg leuke foto`s Iris!!

Groetjes Kristy
iris

Ongelezen bericht door iris »

Het blijven toch broertjes zie je wel! Lekker ondeugend en hartstikke lief! Het worden vast voorbeeldige hondjes!
:wink: :klasse:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Tuurlijk :D Alleen maar lief en leuk doen is ook niet alles, ze mogen wel een beetje ondeugend zijn op zijn tijd :wink:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Wat leuk Sandra dat jou eeuwige vriend zo goed zijn best deed op de cursus :D daar kun je nog een s mee thuis komen he!!

Ik ben "blij" dat ik niet de enige ben met een soms ZMLH (ZEER MOEILIJK LERENDE HOND) hihi
Bedankt voor jullie reacties.

Vanmiddag mag ik naar het puppy consultatie bureau, in de dierenkliniek...

Enzo kouwt zich te pletter op zijn botje :shock: ik denk dat ie binnenkort gaat wisselen.

Vandaag staan oren schoon maken en staartje knippen op het programma.. dat wordt weer bijten! :D

Groeten Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Oren schoonmaken gaat nog wel, maar de staart knippen is een ander verhaal! :roll: Ik heb hulp gehad hoor, met 2 man kom je er wel!

Vindt Enzo het vervelend als je in zijn oren zit? Finn gaat er helemaal voor liggen, op zijn ruggetje. Zo'n lief gezicht (al doet hij dit ook niet altijd hoor :))
Wat grappig, een puppyconsultatiebureau! Nog nooit van gehoord.

Ik had 2 weken terug ook het idee dat Finn het enige 'ontspoorde' broertje van het stel was, ik hoorde zulke goede verhalen over de 3 broers, dat ik wel even begon te twijfelen... Gelukkig ben ik niet de enige :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

:D we hebben zo te lezen allemaal dezelfde zorgen!! :D
Over dat kouwen, Chester had een nieuw botje.. speciaal in de dierenzaak gevraagt om iets voor pups waar hij wat langer mee zou doen... kreeg een soort van groen egeltje mee..
Chester had het in 10 minuten op!! :shock: :lol:

Hebben jullie nog tips waar ze langer mee doen??
Staartje knippen staat hier vanavond ook op het programma! :) Wij doen dat soort dingen ook met zijn 2en hoor.. anders lukt het me niet.. 8)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Je hebt van die kauwbotten van natuurproduct of zoiets...niets aan toegevoegd verder, een simpele witte kauwrol. Finn vindt ze geweldig. Als ik nog op de naam kan komen hoor je het van me :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

thanks... :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Je moet met die dingen trouwens wel het laatste stukje wat overblijft in de gaten houden. Dat willen ze nog wel eens in zijn geheel doorslikken :roll:. Kees had/heeft daar een handje van. Verder kan het geen kwaad hoor :).
iris

Ongelezen bericht door iris »

Ik heb gewoon een groter botje gekocht. Dat is een rol en hij is ongeveer 15 cm groot. Daar is ie al weken zoet mee. Ik geef het wel alleen als ik in de buurt ben. Hij krijgt het niet als ik aan het werk ben. Maar elke avond is hij er wel mee bezig. En het is nog steeds niet op. Ik weet niet hoe die botten heten, maar je hebt ze ook in een grotere versie en ze zijn in elke dierenwinkel te koop.
kristies
Speurneus
Speurneus

even een foto update...
snuffel snuffel snuf...
Afbeelding

neeeeeeeee ik wil die kant oo.. :twisted: :D
Afbeelding

ahhhh blijven we nog even hier... ik vind het zooo leuk hier.. ahhh
Afbeelding

in de achtertuin volledig geconscentreert op een speeltje in vrouwtje haar handen;
kijk dat staartje... :lol:
Afbeelding

en even leuk om ook te laten zien
Chester zijn neusje;
Afbeelding

en mijn katjes;
Dit is Micky een goede rustige knuffelbeer..
Afbeelding

en Doerak... de naam zegt het al... een ontzettende lieve deugniet..
Afbeelding

Groetjes Kristy
kristies
Speurneus
Speurneus

hopelijk zijn ze niet te groot... als het goed is niet, maar als ik ze zo zie.. :???: :oops:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ze zijn niet te groot hoor :).
Maar wat een super leuke foto's zeg, mooie katten ook!
Plaats reactie