Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Wat een knapperd die Chester! :orange5: hihi
Heb jij ook zoiets van; ohh ik wil van alles wat hij doet een foto :lol: :D
Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Wat een knapperd die Chester! :orange5: hihi
Heb jij ook zoiets van; ohh ik wil van alles wat hij doet een foto :lol: :D
Miranda
:D ja heeel herkenbaar... zou het liefste de hele dag met mijn camera achter hem aan lopen... maar ja.. :roll: vind hij niet zo leuk..

en is ook niet altijd te combineren.. hem in het gareel houden en foto`s maken.. 8)
iris

Ongelezen bericht door iris »

Wat een leuke foto's van een knap broertje!! echt leuk en die katten zijn ook super! Vind het toch iedere keer weer erg leuk om de broertjes op de foto te zien.
Tessel heeft gister voor het eerst met 2 hondjes gespeeld. Was erg leuk. Hij ging heel lief op zijn ruggetje liggen, zodat de hondjes met hem konden spelen. (Het waren van die miniatuur chiwawa hondjes) Echt lief, hij was bekaf toen we naar huis liepen.
Ga binnenkort weer eens mooie foto's maken en ze plaatsen! Als we straks een keer gaan wandelen met de broertjes zou ik wel graag een foto van hun viertjes willen, lijkt me erg leuk!
kristies
Speurneus
Speurneus

De uitdaging wordt dan om ze alle 4 stil naast elkaar te krijgen zodat we een foto kunnen maken..:eusathink: :? zou leuk zijn.. :D
miran&joost

Zal wel een utopie zijn........ :oops:

groeten,

Joost
miran&joost

kristies schreef:De uitdaging wordt dan om ze alle 4 stil naast elkaar te krijgen zodat we een foto kunnen maken..:eusathink: :? zou leuk zijn.. :D
whahahahah! Zie jij dat voor je kristie? dat wordt echt een uitdaging ja, wil ik best geld op inzetten hihi :D

Maar een keer wandelen lijkt me leuk (als ze wat ouder zijn dan he)
Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:
kristies schreef:De uitdaging wordt dan om ze alle 4 stil naast elkaar te krijgen zodat we een foto kunnen maken..:eusathink: :? zou leuk zijn.. :D
whahahahah! Zie jij dat voor je kristie? dat wordt echt een uitdaging ja, wil ik best geld op inzetten hihi :D

Miranda
:lol: ik zie het ook nog niet zomaar gebeuren.. :D Maar ik wil de uitdaging best aangaan... 8) ik denk echter dat Finn, Tessel, Enzo en Chester het alleen maar 1 groot :orange10: :banaan: vinden.. :lol:
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

kristies schreef:
miran&joost schreef:

Miranda
:lol: ik zie het ook nog niet zomaar gebeuren.. :D Maar ik wil de uitdaging best aangaan... 8) ik denk echter dat Finn, Tessel, Enzo en Chester het alleen maar 1 groot :orange10: :banaan: vinden.. :lol:
Toen pepper een maand of zes was hadden we ook afgesproken met zijn zusje. Die woonde best dicht bij. We dachten; leuk! Komen die twee bij elkaar, begint pepper ineens te grommen naar haar :? :D Ik weet niet wat zijn zusje hem heeft aangedaan toen hij nog pup was maar we hadden pepper nog nóóit horen grommen. Uiteindelijk hebben ze nog wel even leuk gespeeld maar veel gemener dan hij met andere honden was.

Mooie foto's Kristy! Hoe gaat het tussen Chester en de katten?

Groetjes Kim.
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

:? Vreemd zeg.. tja wie weet had zijn zusje ooit eens in zijn staart gebeten.. :D

Met Chester en de katjes is alles goed. Micky zijn blaasontsteking lijkt voorbij.. :roll: heeft vandaag zijn laatst antibiotica pilletje gehad.. dus we duimen...

Chester heeft morgen zijn eerste puppy-cursus.. is ie wel aan toe aan een beetje opvoeding.. :lol: soms is het een echt :twisted:
Hoe is het met Pepper en Cooper??? Volgens Diana doet Pepper zijn naam eer aan.. :D

Groetjes!!
Oh enne zijn bandje past nog steeds zoals je ziet op de foto`s!! :)
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Wat groeit Chester snel zeg Kristies :D Leuke foto's hoor :wink: :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
kristies
Speurneus
Speurneus

shadow2005 schreef:Wat groeit Chester snel zeg Kristies :D Leuke foto's hoor :wink: :D
ja het gaat zo hard... :(
soms wel een beetje jammer.. maar ja.. :D het hoort erbij.. 8)
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

kristies schreef:
shadow2005 schreef:Wat groeit Chester snel zeg Kristies :D Leuke foto's hoor :wink: :D
Ook wel leuk hoor als ze eenmaal groot zijn :wink: Lekker lange wandelingen e.d. maken :D :wink:
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

shadow2005 schreef:
kristies schreef:
Ook wel leuk hoor als ze eenmaal groot zijn :wink: Lekker lange wandelingen e.d. maken :D :wink:
Ik kan niet wachten... :oops: :D
kristies
Speurneus
Speurneus

shadow2005 schreef:
kristies schreef:
ja dat is ook weer waar... :D en misschien gaat hij ook nog wel beter luisteren... :roll: :lol:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

kristies schreef:
shadow2005 schreef:
kristies schreef: ja het gaat zo hard... :(
ja dat is ook weer waar... :D en misschien gaat hij ook nog wel beter luisteren... :roll: :lol:
Of niet.. :lol: :wink:
Plaats reactie