Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hebben we hier ook al een keer gehad !! (DIE LUCHT !!!!!!!)
Maar ja, even opruimen en door maar weer !!

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

miran&joost schreef:Hebben we hier ook al een keer gehad !! (DIE LUCHT !!!!!!!)
Maar ja, even opruimen en door maar weer !!

groeten,

Joost
Lekker hoor, daarna even in die aroma ontbijten :klasse: Maar goed, Finn even in de tuin gezet en aan het boenen gegaan...dat hebben we ook weer achter de rug he!
Belle

Ongelezen bericht door Belle »

In beschuiten zit suiker, ik zou dat zelf nooit geven aan mn hond.
Als Belle diaree heeft geef ik een paar dagen gekookte kipfilet en dat helpt als een speer. Beterschap!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Diarree heeft Chester nog niet gehad.. arme Finn... en arme jullie.. :(
Visolie ik had begrepen dat we we dat pas vanaf 1 jaar moesten geven :???: msischien heb ik het wel verkeert gelezen.. zal het nog eens opzoeken.

Succes he vandaag.. Miranda Joost en Enzo natuurlijk!! :) maar het komt vast wel goed .... :D

Oh en Finn.. beterschap he!!

Hoe is het met Tessel zijn oogje Iris??
iris

Ongelezen bericht door iris »

kristies schreef:Diarree heeft Chester nog niet gehad.. arme Finn... en arme jullie.. :(
Visolie ik had begrepen dat we we dat pas vanaf 1 jaar moesten geven :???: msischien heb ik het wel verkeert gelezen.. zal het nog eens opzoeken.

Succes he vandaag.. Miranda Joost en Enzo natuurlijk!! :) maar het komt vast wel goed .... :D

Oh en Finn.. beterschap he!!

Hoe is het met Tessel zijn oogje Iris??
Hoi,
Jeetje wat vervelend voor Finn, diaree is niet echt lekker volgens mij. Beterschap ermee!

De olie die ik van Diana heb meegenomen die moest ik al meteen gaan geven. Maar een klein beetje, een theelepel per dag.

Ben benieuwd hoe Enzo het doet. Maar Tessel heeft nog geen enkele dag problemen of rotzooi gemaakt sinds ik weer aan het werk ben. Dus het zal reuze meevallen hoor Miranda!

Tessel zijn oogje ziet er al weer een stuk beter uit. Er komt wel heel veel rotzooi uit, maar ik moet er ook veel zalf in smeren, dus ik denk dat dat normaal is. Ik begreep van de dierenarts dat als het oogje nat blijft, dat juist goed is, dus daar gaan we dan maar van uit!

groetjes Iris
miran&joost

Het is tot nu toe goed gegaan !!!!!!! :feest2:

Alles netjes schoon toen ik thuis kwam, even lekker wezen wandelen en toen gegeten !!
Hij ligt nu weer met een snoepje in de bench en dan komt Miran om ongeveer 1/2 5 weer thuis.

groeten,

Joost
iris

miran&joost schreef:Het is tot nu toe goed gegaan !!!!!!! :feest2:

Alles netjes schoon toen ik thuis kwam, even lekker wezen wandelen en toen gegeten !!
Hij ligt nu weer met een snoepje in de bench en dan komt Miran om ongeveer 1/2 5 weer thuis.

groeten,

Joost
Goed gedaan Enzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga nu even naar mijn schatje. Eten geven en een blokje om en dan weer terug naar mijn werk blehhhhhhh.
iris

O ja, en natuurlijk even zalven!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Goedzo Enzo!!!!!! :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik maak me enorm veel zorgen om Finn....bloed bij zijn ontlasting voor de 2e keer vandaag :( Ga nu Diana bellen!
He, geen gehoor...prbeer het over 15 min. nog een keer. Bloed bij de ontlasting lijkt mij niet normaal. Van het persen kan het niet zijn, zijn ontlasting is hartstikke dun :???: Verder was hij net gewoon zoals anders, lekker gewandeld. Heb zelf nog even gekeken, maar zie niks bij zijn anus verder.. (lekker praatje :oops:) Eten gaat er uitstekend in, alleen zijn temperatuur nog niet gecheckt.
iris

S.Breijer schreef:
Ik maak me enorm veel zorgen om Finn....bloed bij zijn ontlasting voor de 2e keer vandaag :( Ga nu Diana bellen!
He, geen gehoor...prbeer het over 15 min. nog een keer. Bloed bij de ontlasting lijkt mij niet normaal. Van het persen kan het niet zijn, zijn ontlasting is hartstikke dun :???: Verder was hij net gewoon zoals anders, lekker gewandeld. Heb zelf nog even gekeken, maar zie niks bij zijn anus verder.. (lekker praatje :oops:) Eten gaat er uitstekend in, alleen zijn temperatuur nog niet gecheckt.
Jee, lijkt me inderdaad niet helemaal goed. Misschien zit er iets dwars, wat er niet uit kan ofzo? Sterkte ermee en laat je wat horen als je meer weet?

groetjes Iris
miran&joost

Klinkt niet echt goed nee. Misschien Diana even mobiel proberen ??? (Werkt volgens mij 's middags)

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik ben weer gerust gesteld hoor :) Zijn ontlasting is weliswaar dun, maar dat betekent niet dat hij niet perst zeg maar. Hij heeft de drang om te poepen en moet daar wat kracht voor gebruiken. Daardoor kan er een vaatje gesprongen zijn. Er zat ook slijm in zijn ontlasting, maar Diana zei dat dat een teken is dat de darmen zich weer gaan herstellen. Moet goed komen dus. Als het morgen nog zo gaat, moeten we langs de dierenarts, maar als ik het goed heb begrepen hersteld het van zelf weer.
Ik moet er niet te veel over in zitten :) Die Finn heeft me wel even laten schrikken zeg. Nu afwachten wat het doet..!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bedankt voor jullie medeleven!

En wat fijn dat Tessel zijn oogje opknapt Iris.
iris

S.Breijer schreef:Ik ben weer gerust gesteld hoor :) Zijn ontlasting is weliswaar dun, maar dat betekent niet dat hij niet perst zeg maar. Hij heeft de drang om te poepen en moet daar wat kracht voor gebruiken. Daardoor kan er een vaatje gesprongen zijn. Er zat ook slijm in zijn ontlasting, maar Diana zei dat dat een teken is dat de darmen zich weer gaan herstellen. Moet goed komen dus. Als het morgen nog zo gaat, moeten we langs de dierenarts, maar als ik het goed heb begrepen hersteld het van zelf weer.
Ik moet er niet te veel over in zitten :) Die Finn heeft me wel even laten schrikken zeg. Nu afwachten wat het doet..!
O, gelukkig, je maakt je toch wel heel gauw zorgen om die kleine mannen he. Ik heb dat ook heel erg hoor. Maar, liever een keer teveel zorgen maken, dan dat het een keer echt iets erg is, toch.
Sterkte er nog even mee!
groetjes Iris
Plaats reactie