Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
Belle
-
kristies
- Speurneus

Diarree heeft Chester nog niet gehad.. arme Finn... en arme jullie..
Visolie ik had begrepen dat we we dat pas vanaf 1 jaar moesten geven
??: msischien heb ik het wel verkeert gelezen.. zal het nog eens opzoeken.
Succes he vandaag.. Miranda Joost en Enzo natuurlijk!!
maar het komt vast wel goed .... 
Oh en Finn.. beterschap he!!
Hoe is het met Tessel zijn oogje Iris??
Visolie ik had begrepen dat we we dat pas vanaf 1 jaar moesten geven
Succes he vandaag.. Miranda Joost en Enzo natuurlijk!!
-
iris
Hoi,kristies schreef:Diarree heeft Chester nog niet gehad.. arme Finn... en arme jullie..![]()
Visolie ik had begrepen dat we we dat pas vanaf 1 jaar moesten geven??: msischien heb ik het wel verkeert gelezen.. zal het nog eens opzoeken.
Succes he vandaag.. Miranda Joost en Enzo natuurlijk!!maar het komt vast wel goed ....
Jeetje wat vervelend voor Finn, diaree is niet echt lekker volgens mij. Beterschap ermee!
De olie die ik van Diana heb meegenomen die moest ik al meteen gaan geven. Maar een klein beetje, een theelepel per dag.
Ben benieuwd hoe Enzo het doet. Maar Tessel heeft nog geen enkele dag problemen of rotzooi gemaakt sinds ik weer aan het werk ben. Dus het zal reuze meevallen hoor Miranda!
Tessel zijn oogje ziet er al weer een stuk beter uit. Er komt wel heel veel rotzooi uit, maar ik moet er ook veel zalf in smeren, dus ik denk dat dat normaal is. Ik begreep van de dierenarts dat als het oogje nat blijft, dat juist goed is, dus daar gaan we dan maar van uit!
groetjes Iris
-
miran&joost
-
iris
Goed gedaan Enzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!miran&joost schreef:Het is tot nu toe goed gegaan !!!!!!!![]()
Alles netjes schoon toen ik thuis kwam, even lekker wezen wandelen en toen gegeten !!
Hij ligt nu weer met een snoepje in de bench en dan komt Miran om ongeveer 1/2 5 weer thuis.
groeten,
Joost
Ik ga nu even naar mijn schatje. Eten geven en een blokje om en dan weer terug naar mijn werk blehhhhhhh.
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
He, geen gehoor...prbeer het over 15 min. nog een keer. Bloed bij de ontlasting lijkt mij niet normaal. Van het persen kan het niet zijn, zijn ontlasting is hartstikke dunIk maak me enorm veel zorgen om Finn....bloed bij zijn ontlasting voor de 2e keer vandaagGa nu Diana bellen!
-
iris
Jee, lijkt me inderdaad niet helemaal goed. Misschien zit er iets dwars, wat er niet uit kan ofzo? Sterkte ermee en laat je wat horen als je meer weet?S.Breijer schreef:He, geen gehoor...prbeer het over 15 min. nog een keer. Bloed bij de ontlasting lijkt mij niet normaal. Van het persen kan het niet zijn, zijn ontlasting is hartstikke dunIk maak me enorm veel zorgen om Finn....bloed bij zijn ontlasting voor de 2e keer vandaagGa nu Diana bellen!
??: Verder was hij net gewoon zoals anders, lekker gewandeld. Heb zelf nog even gekeken, maar zie niks bij zijn anus verder.. (lekker praatje
) Eten gaat er uitstekend in, alleen zijn temperatuur nog niet gecheckt.
groetjes Iris
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Ik ben weer gerust gesteld hoor
Zijn ontlasting is weliswaar dun, maar dat betekent niet dat hij niet perst zeg maar. Hij heeft de drang om te poepen en moet daar wat kracht voor gebruiken. Daardoor kan er een vaatje gesprongen zijn. Er zat ook slijm in zijn ontlasting, maar Diana zei dat dat een teken is dat de darmen zich weer gaan herstellen. Moet goed komen dus. Als het morgen nog zo gaat, moeten we langs de dierenarts, maar als ik het goed heb begrepen hersteld het van zelf weer.
Ik moet er niet te veel over in zitten
Die Finn heeft me wel even laten schrikken zeg. Nu afwachten wat het doet..!
Ik moet er niet te veel over in zitten
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
iris
O, gelukkig, je maakt je toch wel heel gauw zorgen om die kleine mannen he. Ik heb dat ook heel erg hoor. Maar, liever een keer teveel zorgen maken, dan dat het een keer echt iets erg is, toch.S.Breijer schreef:Ik ben weer gerust gesteld hoorZijn ontlasting is weliswaar dun, maar dat betekent niet dat hij niet perst zeg maar. Hij heeft de drang om te poepen en moet daar wat kracht voor gebruiken. Daardoor kan er een vaatje gesprongen zijn. Er zat ook slijm in zijn ontlasting, maar Diana zei dat dat een teken is dat de darmen zich weer gaan herstellen. Moet goed komen dus. Als het morgen nog zo gaat, moeten we langs de dierenarts, maar als ik het goed heb begrepen hersteld het van zelf weer.
Ik moet er niet te veel over in zittenDie Finn heeft me wel even laten schrikken zeg. Nu afwachten wat het doet..!
Sterkte er nog even mee!
groetjes Iris