ik denk ook dat er weinig heel zou blijven hier met het deurtje open..miran&joost schreef:Als wij het deurtje open laten staan komen we waarschijnlijk terug in een gesloopt huis. Gelukkig komt dit niet zo heel vaak voor, zo hoeft hij vandaag bijvoorbeeld maar maximaal 2 1/2 uur alleen in de bench te zitten. Miranda gaat pas om half 3 naar haar werk en ik ben om 5 uur thuis.
@ Kim : Niet om je aan te vallen of zo, maar 's nachts gaan ze ook voor zo'n tijd de bench in ? Wordt 's morgens en tussen de middag uitgelaten en dan wordt er nog een tijdje met hem gespeeld voor hij eten krijgt en de bench in gaat. Neemt niet weg dat wij dit ook niet ideaal vinden (al komt het meestal maar twee dagen in de week voor) en zijn ook wij bezig voor een buitenhok.
groeten,
Joost
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
-
iris
wat grappig. Gisteren had ik het met Sandra over dat Finn en Tessel zo op elkaar lijken. En nu hebben jullie het er over dat Chester en enzo op elkaar lijken. Je ziet wel dat het broertjes zijn, maar ik vind dat Tessel het meeste op Finn lijkt. Ze hebben echt een beetje dezelfde kop. Grappig hoor.
Ik laat Tessel 's ochtend in het buitenhok en als ik dan om 1 uur kom om hem eten te geven, dan gaan we een blokje om, we spelen even en dan gaat hij tot 5 uur in de bench, ook met een dichte deur. Ik denk dat Tessel nog niet eens zoveel zou slopen, maar ik neem het zekere voor het onzekere. en daarbij, Tessel is erg graag in zijn bench en slaapt veel, maar speelt er ook in. Hij staat zelfs te trappelen om erin te mogen als we terug komen van de wandeling. 's Avonds is hij dan nooit in de bench, dan is hij bij mij in de woonkamer, of hij gaat mee naar de paardjes.
@Kristie: gaat de cursus vanavond door ivm het slechte weer?
GROETJES Iris
Ik laat Tessel 's ochtend in het buitenhok en als ik dan om 1 uur kom om hem eten te geven, dan gaan we een blokje om, we spelen even en dan gaat hij tot 5 uur in de bench, ook met een dichte deur. Ik denk dat Tessel nog niet eens zoveel zou slopen, maar ik neem het zekere voor het onzekere. en daarbij, Tessel is erg graag in zijn bench en slaapt veel, maar speelt er ook in. Hij staat zelfs te trappelen om erin te mogen als we terug komen van de wandeling. 's Avonds is hij dan nooit in de bench, dan is hij bij mij in de woonkamer, of hij gaat mee naar de paardjes.
GROETJES Iris
-
miran&joost
Hmmm, dat wordt uit je jas waai show!iris schreef:.
GROETJES Iris
Ik ben vanmorgen ook al uitgestormt zeg maar, en Enzo uit zijn vel.
Net naar het consultatie bureau geweest, toen Enzo op de tafel moest, begon hij ineens te bibberen
De assistente zei dat ze zich nu meer bewust worden van wat er gebeurt, en dat het hierom goed is om te komen terwijl erg niets eng of pijnlijks gebeurt.
Na een paar minuten was het over gelukkig.
Consultatie zou eigenlijk gratis zijn dacht ik, maar nu zei ze dat het alleen gratis is als Enzo Hills voer gaat gebruiken via hun
Belachelijk, maar dat stond niet zo in de brief!
Aangezien ik Canex wil blijven gebruiken (wat ze daar maar zozo vinden) moet ik nu betalen voor consultatie bureau :x
Raar hoor...
Enzo zit op 325 gram brokken per dag.
De assistente zei dat Enzo nu toch echt in de hoogte moet groeien anders wordt hij te dik! dus oppassen geblazen niet te veel koekjes. jammer Enzo
Groeten Miranda
-
iris
wat belachelijk zeg..... Denk je ook iets leuks te hebben, gaan ze je foppen. Ik blijf ook gewoon Canex voer gebruiken hoor. Is kei-goed voer! Tessel komt nog steeds elke week een kilo aan, dus er zal vast wel iets goeds in dat voer zitten, toch?
Was het erg duur?
Je zou er haast een klacht voor indienen, of niet dan. Misschein stonden er wel hele kleine lettertjes op die brief?
In ieder geval wel weer een ervaring rijker!
Was het erg duur?
Je zou er haast een klacht voor indienen, of niet dan. Misschein stonden er wel hele kleine lettertjes op die brief?
-
iris
- kim
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Bij ons in de dierenwinkel vinden ze Canex ook niet zo'n goed voer. Ze hebben het zelfs daarom niet meer in het assortiment (ik kan het nog wel bestellen). Die vrouw die de winkel runt heeft zelfs een of andere voedingsopleiding gedaan voor honden. Ze zegt dat Canex sinds een half jaar ofzo veranderd is. De brokken blijven nu wel twee jaar goed en dit kan alleen als er toevoegen bij zijn gedaan om de brok zo lang goed te houden. En die toevoegingen, daar kunnen de honden niet zoveel mee. Dus dat gaat allemaal via de ontlasting zo weer weg. Of je hebt ook weer honden die allergisch zijn voor die toevoegingen.iris schreef:wat belachelijk zeg..... Denk je ook iets leuks te hebben, gaan ze je foppen. Ik blijf ook gewoon Canex voer gebruiken hoor. Is kei-goed voer! Tessel komt nog steeds elke week een kilo aan, dus er zal vast wel iets goeds in dat voer zitten, toch?
Was het erg duur?
Cooper krijgt het nog steeds wel omdat ik niet aan hem merk dat er iets mis zou zijn met dat voer. Zodra ik dat zou merken stappen we over.
Groetjes kim.

-
kristies
- Speurneus

Heee Hallo!!
Nou de dag alleen is goed gegaan.. hij was wel heeeeel blij toen ik thuis kwam
( gelukkig wat eerder dan gepland..
)
De puppycursus gaat niet door..
maar ja het spookt hier ook echt op het moment..
En ja Enzo en Chester zijn echt broertjes als ik het zo hoor..
Canex blijven wij gewoon gebruiken zolang het geen problemen geef..
Nou de dag alleen is goed gegaan.. hij was wel heeeeel blij toen ik thuis kwam
De puppycursus gaat niet door..
En ja Enzo en Chester zijn echt broertjes als ik het zo hoor..
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Wel jammer van de puppycursus, maar met dit weer heb je er ook niet veel aan! Lekker knus op de bank blijven vanavond 
Finn heeft nu wel minder goede ontlasting dan een tijdje terug. Het is heel zacht, wel vast en licht van kleur. Dit hoeft natuurlijk niet van het voer te komen, hij kan ook onopgemerkt wat van straat gegeten hebben. Verder eet hij zijn voer met veel smaak en ziet hij er goed uit. Nog geen reden om over een ander merk na te denken. (Al is het in het eerste jaar ook niet goed om over te stappen dacht ik...?)
Pff, Finn vindt het maar niks, dit weer! Zijn oren wapperen alle kanten op en we werden letterlijk vooruit geblazen door de harde wind. (Tja, dat heb je op een dijk) De struiken en bomen van de buren zijn losgerukt door de wind en ook de dakpannen zijn weggevolgen. Van mij mag het wel wat rustiger.
Finn heeft nu wel minder goede ontlasting dan een tijdje terug. Het is heel zacht, wel vast en licht van kleur. Dit hoeft natuurlijk niet van het voer te komen, hij kan ook onopgemerkt wat van straat gegeten hebben. Verder eet hij zijn voer met veel smaak en ziet hij er goed uit. Nog geen reden om over een ander merk na te denken. (Al is het in het eerste jaar ook niet goed om over te stappen dacht ik...?)
Pff, Finn vindt het maar niks, dit weer! Zijn oren wapperen alle kanten op en we werden letterlijk vooruit geblazen door de harde wind. (Tja, dat heb je op een dijk) De struiken en bomen van de buren zijn losgerukt door de wind en ook de dakpannen zijn weggevolgen. Van mij mag het wel wat rustiger.
-
kristies
- Speurneus

Wessel speelt nu wat in de achtertuin met hem.. echt lopen durven we niet goed nu en Chester vind het ook een beetje eng..S.Breijer schreef:Wel jammer van de puppycursus, maar met dit weer heb je er ook niet veel aan! Lekker knus op de bank blijven vanavond
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

Mijn zusje zat in het gebouw in Utrecht waar die bouwkraan opgevallen is..S.Breijer schreef:Wij gaan ook de deur niet meer uit, met uizondering van de tuin dan...Zelfs ik had af en toe moeite om fatsoenlijk te blijven staan/lopen
en ik nu ook van haar telefoontje.. bah wat een toestanden zeg..
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Brr, mijn broer belde mij daar vanochtend nog over, hij woont in Utrecht. Griezelig he!kristies schreef:Mijn zusje zat in het gebouw in Utrecht waar die bouwkraan opgevallen is..S.Breijer schreef:Wij gaan ook de deur niet meer uit, met uizondering van de tuin dan...Zelfs ik had af en toe moeite om fatsoenlijk te blijven staan/lopen![]()
gelukkig heeft ze niets.. behalve dan de bibberietes van de schrik...
en ik nu ook van haar telefoontje.. bah wat een toestanden zeg..
-
iris
Ik heb nog zitten twijfelen om naar de puppycursus te komen kijken, maar ik dacht ook eigenlijk dat het niet door zou gaan ivm de storm.kristies schreef:Heee Hallo!!
Nou de dag alleen is goed gegaan.. hij was wel heeeeel blij toen ik thuis kwam( gelukkig wat eerder dan gepland..
)
De puppycursus gaat niet door..maar ja het spookt hier ook echt op het moment..
En ja Enzo en Chester zijn echt broertjes als ik het zo hoor..![]()
Dan kom ik gewoon een andere keer kijken. Lopen we straks wel weer gelijk met de cursus, of mag je deze week inhalen?
Grappig he, dat Enzo en Chester en Finn en Tessel meer op elkaar lijken, terwijl het toch allemaal broertjes zijn! Ze lijken allemaal wel op elkaar, maar sommige hebben toch wat meer gelijkenissen.
Ben ook erg benieuwd naar de terugkomdag, als we alle broertjes en zusjes zullen gaan zien. Zal nog wel een hele poos duren, maar toch lijkt het me erg leuk!
groetjes Iris