Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Mwaaa, wel naar de maas geweest, maar het was hier maar 3 graden.
Dat vondt ik toch iets te koud.
Wel lekker geappoteerd! Enzo doet dat al best goed!

Nu is hij aan het kwakkelen, heeft net gebraakt...

groeten Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

He bah, dat is minder! Apporteren is ook leuk hoor, wij gaan misschien dit weekend weer even naar het water. Ik vind het zelf al zo koud!! :oops:
indy

Ongelezen bericht door indy »

Wat leuk om al jullie verhalen zo te lezen!
Waarschijnlijk is onze indy familie van jullie kanjers.

Haar moeder is Sound of the music forest.

Wat is de geboortedatum van de moeder van jullie pups?

Grappig hoor!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Shadow is van 28-04-2003
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hallo iedereen,

Internet heeft heel de dag plat gelegen op het werk, kon dus geen kant op. Gisteren puppycursus gehad en het was helemaal super. echt schattig al die kleine hondjes. We moesten leren dat Tessel links naast mij ging zitten en daarna op het commando volg weer verder lopen, dan weer zitten en weer verder lopen en dat een hele tijd door. Verder hebben we eigenlijk nog weinig gedaan, maar ik merkte wel dat Tessel bekaf was. Al in de pauze ging hij lekker liggen en toen we klaar waren na ongeveer 1,5 uur zijn we lekker naar huis gereden, waar Tessel de hele middag en avond gestrekt heeft gelegen. Mijn mannetje was een beetje moe. Oja, hij heeft ook nog even gespeeld met 2 hondjes en kwam daarna heel goed terug bij mij toen ik hem riep. Al met al weer een erg leuke ervaring en nu natuurlijk flink aan het oefenen met ZIT en VOLG.

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Mwaaa, wel naar de maas geweest, maar het was hier maar 3 graden.

groeten Miranda

:( beetje opgeknapt of blijft hij spugen???
miran&joost

kristies schreef:
miran&joost schreef:Mwaaa, wel naar de maas geweest, maar het was hier maar 3 graden.

groeten Miranda

:( beetje opgeknapt of blijft hij spugen???
Gisteren nog 1x gespuugd, maar vannacht niet meer. Vanmorgen een klein beetje brokjes gehad om te kijken of het er in blijft.

Groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Eventjes wat melden hoor..!

Vandaag kreeg ik iets opgestuurd van de raad van beheer, het eigendomsbewijs dacht ik. Hier staan de gegevens van Finn op. Nu blijkt dat ik de stamboomnaam verkeerd heb 'opgepikt'. Op dit bewijst staat namelijk dat Finn als Eternally Friend Of The Music Forest geregistreerd staat! Mag ik jullie voorstellen aan mijn Eternally Friend? :wink:
miran&joost

Ja das ook wat, weet je zeker dat Diana dit zo heeft doorgegeven Sandra?
Ik krijg net dat bewijs binnen en zie dat die stupids niet eens engels kunnen! let op, er staat op;
Exceeding frend!!!!!! :dom:

Eerst maar eens even bellen...

Miranda
Laatst gewijzigd door miran&joost op 23 jan 2007, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:Ja das ook wat, weet je zeker dat Diana dit zo heeft doorgegeven Sandra?
Ik krijg net dat bewijs binnen en zie dat die stupids niet eens engels kunnen! let op, er staat op;
Exeeding frend!!!!!! :dom:

Miranda
O, ik ben dus niet de enige! Diana is nu op vakantie, maar ik wil het toch wel zeker weten. Ik bel haar wel wanneer ze weer thuis is :)

Vond everlasting wel wat 'leuker' klinken, ik was er al aan gewend natuurlijk.. Maar goed, de betekenis is eigenlijk wel hetzelfde!
miran&joost

Net naar de markt geweest, wat een drama! ja sorry hoor. :oops:
Enzo wil overal naar toe, en begint dan erg te trekken en tegen mensen op te springen.
En ja op de markt zijn veel mensen.... dus jullie snappen het wel.

En dan nog die K*T kinderen, even aanhalen mag wel, maar ik stond op mijn beurt te wachten bij de groenteman en 2 kinderen renden allemaal om hem heen en uitdagen dat ze deden! grrrr :evil:
Zegt die moeder 1 keer; jongens niet bij dat hondje, en daar luisterden ze dus niet naar. :x
Ik moest een trekkende hijgende hond vast houden en afrekenen tegelijk!

En dan nog iets, je leert je kinderen toch eerst vragen of ze de hond mogen aaien?
Voor het zelfde geld was Enzo een hond die niet met kinderen kan...

Pffff ben kapot, Enzo trouwens ook :)
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:
miran&joost schreef:Ja das ook wat, weet je zeker dat Diana dit zo heeft doorgegeven Sandra?
Exeeding frend!!!!!! :dom:

Miranda
O, ik ben dus niet de enige! Diana is nu op vakantie, maar ik wil het toch wel zeker weten. Ik bel haar wel wanneer ze weer thuis is :)

Vond everlasting wel wat 'leuker' klinken, ik was er al aan gewend natuurlijk.. Maar goed, de betekenis is eigenlijk wel hetzelfde!
:( hmmm dat is inderdaad niet zo leuk... wij kregen het vandaag ook binnen en die klopte weer wel. Ben wel nieuwsgierig wat er dan op die van Iris staat.. :?
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Net naar de markt geweest, wat een drama! ja sorry hoor. :oops:
Enzo wil overal naar toe, en begint dan erg te trekken en tegen mensen op te springen.
En ja op de markt zijn veel mensen.... dus jullie snappen het wel.

En dan nog die K*T kinderen, even aanhalen mag wel, maar ik stond op mijn beurt te wachten bij de groenteman en 2 kinderen renden allemaal om hem heen en uitdagen dat ze deden! grrrr :evil:
Zegt die moeder 1 keer; jongens niet bij dat hondje, en daar luisterden ze dus niet naar. :x
Ik moest een trekkende hijgende hond vast houden en afrekenen tegelijk!

En dan nog iets, je leert je kinderen toch eerst vragen of ze de hond mogen aaien?
Voor het zelfde geld was Enzo een hond die niet met kinderen kan...

Pffff ben kapot, Enzo trouwens ook :)
zoooooo herkenbaar..., soms is het echt zo`n opgave en zie ik mezelf sukkelen.. :? meestal kan ik er achteraf wel om lachen.. :)
Ik ben Chester aan het trachten aan te leren niet naar iedereen toe te rennen die we op straat tegen komen en dan zijn dit soort dingen ook zo lastig.. :evil: sommige mensen begrijpen het gewoon niet..

Onze schatjes zijn straks zooo keurig opgevoed dat we ons er niet meer druk over moeten maken.. 8) :roll:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik herken het maar al te goed. Wat ook zo ontzettend vervelend is, is dat wanneer Finn netjes bij mij blijft, er dan alsnog iemand op me af komt lopen en het niet kan laten de hond te roepen... Grrr!
Ook vind ik kinderen maar brutaal. Ik ben zelf niet zo heel oud, dus straal ik misschien minder wijsheid uit, maar ik vraag ze netjes even te wachten totdat ik Finn een teken heb gegeven. Tja, leuk geprobeerd, maar dat doen ze dus niet. Kunnen ouders hun eigen kinderen niet aan een riempje doen, ik wordt er soms niet goed van! :wink: Maar goed, hoort er allemaal bij.

Vandaag weer naar de cursus geweest en een paar nieuwe oefeningen mee naar huis gekregen. We moeten het handgebaar bij het commando AF afbouwen. Ook een aandachtsoefening. Finn moet voor me gaan zitten en aandacht voor mij blijven houden. Als hij dit doet krijgt hij na een x aantal seconden/minuten een brokje. Steeds weer wat uitbreiden. Ook moeten we blijven oefenen met het hierkomen. Volgende week mogen de pups voor het eerst los en moeten we ze met het commando HIER bij ons zien te krijgen. Hmm, ben benieuwd!
Verder moesten we met de pups slalommen, ze onder een stoel door leiden, ze op een stuk folie laten zitten en op de tafel zetten. Finn vond het op de tafel wel best, hij ging meteen liggen. Het slalommen ging dit keer (gelukkig) wél goed. Vorige week stootte meneer bijna alle pionnen om...

Al met al weer een hele leuke avond. Wij gaan onze beste beentjes/pootjes voor zetten. Ik vind het trainen eigenlijk wel leuk. Dat koppie als hij een commando door heeft! :verliefd1:

Groetjes, Sandra
miran&joost

[quote="S.Breijer"] Kunnen ouders hun eigen kinderen niet aan een riempje doen, ik wordt er soms niet goed van! :wink: Maar goed, hoort er allemaal bij.

Whahahaha! das een goeie :lol:

Ik moet ook zeggen dat ik het moeilijk vindt om er wat van te zeggen hoor.
Ben veeeeeeel te goed voor deze wereld :oops:

Miranda
Plaats reactie