Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Het lopen aan de riem gaat hier (gelukkig) al een tijdje goed. Behalve als meneer iets lekkers ruikt, tuinen en stukjes gras zijn errug verleidelijk voor hem! Ik probeer hem af te leiden met een snoepje, maar zelfs dat is niet interessant genoeg...dan trek ik hem maar mee. Hij geeft zich vrijwel meteen over.
Finn heeft even een "in niets zin" fase. De commando's verslappen een beetje, terwijl ik toch regelmatig oefen! Ach ja..ik blijf gewoon braaf oefenen.
Finn heeft even een "in niets zin" fase. De commando's verslappen een beetje, terwijl ik toch regelmatig oefen! Ach ja..ik blijf gewoon braaf oefenen.
Baasje en vrouwtje waren erg grootmoedig en hadden mij losgelaten in de duinen/bos.
Dat was erug leuk jongens!
Ik ben allerlei soortgenoten tegen gekomen.
Zoals een leonsberger, die was grooootttt!
Hij was heel lief want hij ging voor mij liggen zodat ik hem lekker kon likken aan zijn kop.
Dat had als gevolg dat mijn kop he-le-maal onder de kwijl zat
daarna in het zand gerucheld dus ik zag er heerlijk uit.
Ik was best braaf zeiden baasje en vrouwtje want ik bleef lekker in de buurt bij ze
Een keer rende ik met een andere hond mee en toen moest het vrouwtje helemaal terug lopen
dat vondt ze niet zo leuk maar toen ik HIER hoorde kwam ik weer en toen kreeg ik een brokje
Dus een gouden tip van de Enzo man; als ze HIER roepen metteen komen hoor dan krijg je iets lekkers!!!
Als klap op de vuurpijl kon ik nog lekker even in een verse paardepoep happen
Enzoooooo niet doen!!!!
Nu ga ik lekker slapen want ik ben moe....
Dat was erug leuk jongens!
Ik ben allerlei soortgenoten tegen gekomen.
Zoals een leonsberger, die was grooootttt!

Dat had als gevolg dat mijn kop he-le-maal onder de kwijl zat

daarna in het zand gerucheld dus ik zag er heerlijk uit.
Ik was best braaf zeiden baasje en vrouwtje want ik bleef lekker in de buurt bij ze

Een keer rende ik met een andere hond mee en toen moest het vrouwtje helemaal terug lopen

Dus een gouden tip van de Enzo man; als ze HIER roepen metteen komen hoor dan krijg je iets lekkers!!!
Als klap op de vuurpijl kon ik nog lekker even in een verse paardepoep happen

Nu ga ik lekker slapen want ik ben moe....
-
- Speurneus
- Contacteer:
Bedankt voor de tip! Als ik kom krijg ik altijd wat, maar ik vergeet het soms wel eens...! Ik ben nog nooit in de duinen geweest, maar het moet wel heel leuk zijn dus! Op de cursus (alleen de eerste keer) was ook een Leonberger. Die was achttien weken, maar meer dan 2 x zo groot als mij!! En dan zeggen ze dat ik een grote jongen word.
Ga jij maar lekker slapen, dan ga ik weer verder met mijn yoghurt, appel kong. Jammie!!
Ga jij maar lekker slapen, dan ga ik weer verder met mijn yoghurt, appel kong. Jammie!!
-
- Speurneus

Ik ben vandaag vlak bij ons geboorte-plekje geweest... Galderse meren.. Heb toevallig ook met een leonsberger gespeelt en ook ik zat helemaal onder het kwijl!!

En dat hier is een goede tip!! Ik zal het onthouden

ohh enne Finn ; een Yogurt appel kong!! Dat klinkt lekkerrrrrr...

Ik ben bij terugkomst mishandelt!!!!!!!!!!!!!

Ik moet nou gaan wandelen ... even plasje doen!!

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
S.Breijer schreef:Arme Chester...dat moeten ze bij mij niet proberen!!! Ik ben erg benieuwd hoe dat er uit zag.

dus .... even oefenen..

-
- Speurneus
- Contacteer:
Lauw water is goed hoor, maar als ze echt in iets heel vies hebben gerold, is een douche misschien wel een uitkomst!kristies schreef:S.Breijer schreef:Arme Chester...dat moeten ze bij mij niet proberen!!! Ik ben erg benieuwd hoe dat er uit zag.![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt ze al gezien in het topic mishandeling!! Het was een tip van een vriendin van mij die ook een labje heeft... ze waarschuwde dat er ooit een dag komt dat ze onder de douche moeten
dus .... even oefenen..![]()
Hallo allemaal,
We hebben vandaag weer op de weegschaal gestaan en Tessel is 12,4 kg!
Dus Tessel blijft een goede tweede, met Chester op zijn hielen.
De cursus ging hartstikke goed. We moesten vandaag weer zitten en volgen en links en rechtsomkeert. Ook moesten ze vandaag af en tandjes laten zien. We hebben dus een heleboel om mee te oefenen van de week.
Wat hebben de broertjes weer een hoop meegemaakt het afgelopen weekend. Als je een dagje niet op het forum bent geweest, dan is er een heleboel gebeurt. Knappe broertjes hoor!
groetjes Iris
We hebben vandaag weer op de weegschaal gestaan en Tessel is 12,4 kg!
Dus Tessel blijft een goede tweede, met Chester op zijn hielen.
De cursus ging hartstikke goed. We moesten vandaag weer zitten en volgen en links en rechtsomkeert. Ook moesten ze vandaag af en tandjes laten zien. We hebben dus een heleboel om mee te oefenen van de week.
Wat hebben de broertjes weer een hoop meegemaakt het afgelopen weekend. Als je een dagje niet op het forum bent geweest, dan is er een heleboel gebeurt. Knappe broertjes hoor!
groetjes Iris
Hier ook met het riempje in z'n bek meelopen, maar daar proberen we toch een einde aan te maken.kristies schreef:
(
sorrie...)
Chester trekt ook erg aan de riem ja... trekken of om zijn kont en niet mee willen lopen.. oh ja of met de riem in zijn bek vooruit proberen te rennen en er een trekspelletje van maken........![]()
ze zijn zoooo leuk!!
groeten,
Joost
Ons ventje had trouwens vanmorgen weer een ongelukje
Had in z'n bench gepoept en geplast ! We denken dat hij Miranda boven in de douche heeft gehoord en het niet meer op heeft kunnen houden
.
Wel erg jammer, want het ging de laatste tijd juist zo goed.
Maar ja, alles opgeruimd, nieuw vetbed in de bench, lab onder de douche en gaan met die banaan ........
groeten,
Joost

Had in z'n bench gepoept en geplast ! We denken dat hij Miranda boven in de douche heeft gehoord en het niet meer op heeft kunnen houden

Maar ja, alles opgeruimd, nieuw vetbed in de bench, lab onder de douche en gaan met die banaan ........
groeten,
Joost
-
- Speurneus
Ach tja soms moet je gewoon..miran&joost schreef:Ons ventje had trouwens vanmorgen weer een ongelukje![]()
Had in z'n bench gepoept en geplast ! We denken dat hij Miranda boven in de douche heeft gehoord en het niet meer op heeft kunnen houden.
groeten,
Joost

gelukkig was de ``schade`` gauw herstelt.. !

Hopelijk blijft het bij 1 x

Lekker los in het bos, dat vindt Tessel erg leuk

De dag erop naar de Galderse Meren voor mijn waterdoop

Tessel deed het erg goed en is zelfs al 1 keer met zijn pootjes los van de bodem geweest. Maar meneertje schrok daar zo van, dat hij lekker in het ondiepe bleef. Wie weet volgende keer......
groetjes Iris

De dag erop naar de Galderse Meren voor mijn waterdoop

Tessel deed het erg goed en is zelfs al 1 keer met zijn pootjes los van de bodem geweest. Maar meneertje schrok daar zo van, dat hij lekker in het ondiepe bleef. Wie weet volgende keer......
groetjes Iris
Ja leuke foto's Iris !!!
@allemaal: als we dan binnenkort eens met z'n vieren iets afspreken bij de Galderse Meren ??? (is toch bij Diana ??). Is voor ons ook wel te doen (ongeveer 3 kwartier) Is misschien wel leuk voor al die "apen".
Moeten we wel kijken of het een keer kan dat iedereen er bij is (ivm bijv werk Kristy en Miranda in het weekend).
Laat het maar weten !!!
groeten,
Joost
@allemaal: als we dan binnenkort eens met z'n vieren iets afspreken bij de Galderse Meren ??? (is toch bij Diana ??). Is voor ons ook wel te doen (ongeveer 3 kwartier) Is misschien wel leuk voor al die "apen".
Moeten we wel kijken of het een keer kan dat iedereen er bij is (ivm bijv werk Kristy en Miranda in het weekend).
Laat het maar weten !!!
groeten,
Joost