Biba
Biba
Liefste Biba,
Loslaten,
Emoties, emoties
Het zijn er zo veel
Jij was een belangrijk deel van al het
goede in dit leven
Nu wil ik je rust en vrijheid geven
Dus laat ik je in liefde los
Maria Egas
Je was mijn levenslijntje je kwam in ons leven toen ik net klaar was met alle behandelingen voor kanker, en mijn bestraalde huid ging afsterven en ik doodziek op bed lag.
Jij was als piep kleine pup mijn maatje aan mijn zijde, je werd dan ook zuster Biba genoemd door de wijkverpleging.Je hebt mij door vele moeilijke tijden geholpen, samen met je zus Tammy. Nu moeten wij baasjes sterk zijn en jou de rust gunnen die je zo verdient.
Lieve Biba je blijft in mijn hart, tot ziens, ennnne ik hou ook van jou.Dag meidje, dikke knuffel
Loslaten,
Emoties, emoties
Het zijn er zo veel
Jij was een belangrijk deel van al het
goede in dit leven
Nu wil ik je rust en vrijheid geven
Dus laat ik je in liefde los
Maria Egas
Je was mijn levenslijntje je kwam in ons leven toen ik net klaar was met alle behandelingen voor kanker, en mijn bestraalde huid ging afsterven en ik doodziek op bed lag.
Jij was als piep kleine pup mijn maatje aan mijn zijde, je werd dan ook zuster Biba genoemd door de wijkverpleging.Je hebt mij door vele moeilijke tijden geholpen, samen met je zus Tammy. Nu moeten wij baasjes sterk zijn en jou de rust gunnen die je zo verdient.
Lieve Biba je blijft in mijn hart, tot ziens, ennnne ik hou ook van jou.Dag meidje, dikke knuffel
Vervolg
Biba kreeg een flinke spuit om te gaan slapen, maar het beestje ging wel liggen maar niet slapen, na een tijdje een tweede spuit erbij met meer en toen ze Biba's poot wilde scheren voor de laatste spuit kwam ze weer omhoog. Derde spuit erbij een nog flinkere en meer dan 20 minuten weer aan het wachten geweest. Nog niet helemaal weg maar toch al een end. En maar lekker kroelen, mens wat een nare bedoeling toch allemaal we zaten met zijn drieen op de grond bij Biba en Tammy lag er lekker bij.En ja toen die laatste spuit..... ze vond Biba al altijd een knokker maar nu helemaal.Volgens de dierenarts hebben we er goed aan gedaan, en toen liet ik haar ook de nieuwe knobbels voelen en toen vertelde ze dat Biba ook nog eens ernstig ziek was , opgezette buik, opgezette nek, lympfe knopen..ohhhhh. ... We hebben er zeker goed aan gedaan om Biba vrij te laten.
Biba is naar de honden hemel en is lekker aan het spelen met Sarah [onze eerste hond] Malou , Shamall en alle andere vriendjes en heeft het hopelijk nu goed, en geen pijn meer.
Goede reis Biba, altijd in mijn hart meisje.
Vreugde en verdriet hebben we gedeeld
met vreugde hebben we gespeeld
Het verdriet gevoeld en
samen weg gekroeld.
Waarheen je ook zal gaan
onze liefde blijft eeuwig bestaan.
Maria Egas
Biba is naar de honden hemel en is lekker aan het spelen met Sarah [onze eerste hond] Malou , Shamall en alle andere vriendjes en heeft het hopelijk nu goed, en geen pijn meer.
Goede reis Biba, altijd in mijn hart meisje.
Vreugde en verdriet hebben we gedeeld
met vreugde hebben we gespeeld
Het verdriet gevoeld en
samen weg gekroeld.
Waarheen je ook zal gaan
onze liefde blijft eeuwig bestaan.
Maria Egas
Linkjes die handig zijn om te bewaren
Dierenuitvaart
http://www.shcn.eu/
Gedenksieraden
Ik draag Biba nu altijd bij mij, in een mooi hartje
Dierenuitvaart
Gedenksieraden
Ik draag Biba nu altijd bij mij, in een mooi hartje
Liefde is ook laten gaan, hoe moeilijk ook
Biba is nu naar de regenboogbrug..
Aan deze kant van de hemel is een plaats die regenboogbrug heet.
Wanneer een geliefd huisdier overlijdt gaat het naar de regenboogbrug.
Er zijn weiden en heuvels voor onze speciale vrienden, zodat ze samen kunnen rennen en spelen.
Er is een overvloed aan eten, drinken en zonneschijn en onze vrienden zijn er gelukkig.
Dieren die ziek en oud waren worden weer gezond en sterk,
dieren die gewond of verminkt waren worden heel gemaakt,
zoals wij ze ons herinneren in onze dromen van dagen die voorbij zijn.
De dieren zijn blij en tevreden; er is maar een ding wat ze missen;
die speciale persoon waar ze zo aan gehecht waren, die ze achter moesten laten.
Ze spelen en rennen samen, maar de dag komt dat er een plotseling stop en in de verte staart.
De heldere ogen oplettend, het lijf trilt van verwachting.
Ineens rent ze van de groep weg, vliegt over het gras haar benen dragen sneller en sneller.
Ze heeft jou gezien en wanneer jij en je speciale vriend eindelijk weer samen zijn,
omhelzen jullie elkaar in een vreugdevolle hereniging,
nu verlaten jullie elkaar nooit meer.
De blijde kussen regen over je gezicht, je handen strelen dat geliefde hoofd en eens te meer kijk je in de ogen van je lieveling,
die je zo lang hebt moeten missen, maar nooit bent vergeten.
En dan gaan jullie samen over de regenboogbrug.

Biba is nu naar de regenboogbrug..
Aan deze kant van de hemel is een plaats die regenboogbrug heet.
Wanneer een geliefd huisdier overlijdt gaat het naar de regenboogbrug.
Er zijn weiden en heuvels voor onze speciale vrienden, zodat ze samen kunnen rennen en spelen.
Er is een overvloed aan eten, drinken en zonneschijn en onze vrienden zijn er gelukkig.
Dieren die ziek en oud waren worden weer gezond en sterk,
dieren die gewond of verminkt waren worden heel gemaakt,
zoals wij ze ons herinneren in onze dromen van dagen die voorbij zijn.
De dieren zijn blij en tevreden; er is maar een ding wat ze missen;
die speciale persoon waar ze zo aan gehecht waren, die ze achter moesten laten.
Ze spelen en rennen samen, maar de dag komt dat er een plotseling stop en in de verte staart.
De heldere ogen oplettend, het lijf trilt van verwachting.
Ineens rent ze van de groep weg, vliegt over het gras haar benen dragen sneller en sneller.
Ze heeft jou gezien en wanneer jij en je speciale vriend eindelijk weer samen zijn,
omhelzen jullie elkaar in een vreugdevolle hereniging,
nu verlaten jullie elkaar nooit meer.
De blijde kussen regen over je gezicht, je handen strelen dat geliefde hoofd en eens te meer kijk je in de ogen van je lieveling,
die je zo lang hebt moeten missen, maar nooit bent vergeten.
En dan gaan jullie samen over de regenboogbrug.
geen dank, er is niets ergers dan je maatje verliezen..penseel schreef:Heel erg dank je wel, ik mis haar zo erg ,en mijn tranen rollen nog iedere dag..
Op photobucket kan je foto's uploaden. Daar kopieër je de IMG regel en plak deze in je bericht. Succes!!penseel schreef:hoe kan ik een foto plaatsen bij het berichtje
http://img.photobucket.com/albums/v464/ ... 1170105406" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img.photobucket.com/albums/v464/ ... 1170105441" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img.photobucket.com/albums/v464/ ... 1170105441" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Speurneus
- Contacteer:
Allereerst heel veel sterkte met het vinden van een mooi en vredig plekje voor Biba.
Afscheid nemen is niet voor altijd, maar dat maakt de pijn er niet minder op, op termijn wel milder. Je hebt een mooie vorm gevonden om Biba te herinneren.
Wij hebben onze Bodri hier vlakbij verstrooid, op een plek waar ik nu weer dagelijks langsloop...het troost me te weten dat hij daar zijn laatste rustplaats heeft gekregen, op een plek waar we beiden heel veel waren en van hielden.
Wb je foto's, als je een foto in photobucket hebt staan moet je op de onderste link bij de foto klikken, dan kopieert hij meteen. Dan gewoon hier met je rechtermuisknop in kopieren. Dan zou het goed moeten gaan
Afscheid nemen is niet voor altijd, maar dat maakt de pijn er niet minder op, op termijn wel milder. Je hebt een mooie vorm gevonden om Biba te herinneren.
Wij hebben onze Bodri hier vlakbij verstrooid, op een plek waar ik nu weer dagelijks langsloop...het troost me te weten dat hij daar zijn laatste rustplaats heeft gekregen, op een plek waar we beiden heel veel waren en van hielden.
Wb je foto's, als je een foto in photobucket hebt staan moet je op de onderste link bij de foto klikken, dan kopieert hij meteen. Dan gewoon hier met je rechtermuisknop in kopieren. Dan zou het goed moeten gaan

©Monika
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus