Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
Finn denkt gewoon: ik wil op kop blijven lopen broertjes, dus ik zorg dat ik de meeste kilo's weeg!
Finn en Chester dus allebei een kg gegroeid deze week. En Enzo?
Tessel weeg ik zondag. Wat goed Sandra dat Finn nu ook al aan het wisselen is! Bij Tessel zijn nog steeds geen gaten te ontdekken. Hij loopt wel een beetje achter hoor.... alle broertjes zijn al aan het wisselen!
Groetjes iris
Finn en Chester dus allebei een kg gegroeid deze week. En Enzo?
Tessel weeg ik zondag. Wat goed Sandra dat Finn nu ook al aan het wisselen is! Bij Tessel zijn nog steeds geen gaten te ontdekken. Hij loopt wel een beetje achter hoor.... alle broertjes zijn al aan het wisselen!
Groetjes iris
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ja, ik ben eigenlijk wel blij dat hij aan het wisselen is. Als dat straks achter de rug is heeft hij vast veel minder de behoefte om overal in te bijten.
Ben benieuwd wanneer het bij Tessel zo ver is!
Het is hem trouwens niet aan te zien, die 1.1 kilo...Hij is wat minder dun dan eerst, maar nog steeds niet super gevuld of zo. Dat hoeft ook niet, maar ik zie het er niet bijkomen. Misschien zit ik er te dicht op, mensen uit mijn omgeving zien het namelijk wel.
Het is hem trouwens niet aan te zien, die 1.1 kilo...Hij is wat minder dun dan eerst, maar nog steeds niet super gevuld of zo. Dat hoeft ook niet, maar ik zie het er niet bijkomen. Misschien zit ik er te dicht op, mensen uit mijn omgeving zien het namelijk wel.
-
- Speurneus
Chester krijgt zijn bolle buikje wel een beetje terug.. dus wij gaan iets minderen met eten...S.Breijer schreef:Ja, ik ben eigenlijk wel blij dat hij aan het wisselen is. Als dat straks achter de rug is heeft hij vast veel minder de behoefte om overal in te bijten.

Geven jullie nog vla / yoghurt door de brokjes... ??

Ik hoop ook ja dat na het wisselen het bijten afneemt.. het schijnt van wel..

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Chester eet ook 3x per dag. Alleen hebben wij de middagmaaltijd i.p.v. de late maaltijd eraf gehaald, omdat bij ons praktisch gezien makkelijker was. En we geven dus alleen door de late maaltijd zegmaar 1 eetlepel yoghurt nog.... maar hadden al bedacht dat maar eens te gaan stoppen..S.Breijer schreef:Ik gaf na een week al geen yoghurt meer door de brokken. Meneer eet goed en met smaak, die yoghurt is alleen maar extra, vla al helemaal. Hij mist het in ieder geval niet!
Finn eet nu ook al meer dan een maand 3 x per dag (op advies van Diana) Ook dit gaat erg goed!

Hoeveel gram krijgt Finn per keer??
-
- Speurneus
- Contacteer:
Finn krijgt 3 x 125g
. We dachten er aan dit te verhogen, maar omdat hij zo goed groeit is het niet nodig!!
Goede oplossing toch, de tijden van de maaltijden. 1 lepel yoghurt is niet zo heel veel, maar ze hebben het niet echt nodig of zo. Al is het wel heeel lekker
Hoeveel gram geven jullie Chester?

Goede oplossing toch, de tijden van de maaltijden. 1 lepel yoghurt is niet zo heel veel, maar ze hebben het niet echt nodig of zo. Al is het wel heeel lekker

Hoeveel gram geven jullie Chester?
-
- Speurneus
-
- Speurneus
kristies schreef:Chester krijgt 3x 150 gram. Zo veel omdat hij eerst niet tot nauwelijk ( in ieder geval te weinig ) aan kwam. Maar we gaan in ieder geval terug naar 2x 150 en 1 x 125 deze week, kijken hoeveel hij dan volgende week weegt..

sorrie..........

Goeieavond,
Tessel heeft nu ook een fietsenrek; het wisselen is begonnen
Ik mocht nog wel zeggen vandaag, dat Tessel nog niet aan het wisselen was. Het lijkt wel of al zijn voortandjes los zitten......
Tessel krijgt ook 3 keer per dag eten en ik geef hem alle keren 125 gram. Ik zag wel dat ik nu Tessel de junior brok krijgt ik in een ander kolommetje moet kijken. Had ik de eerste dagen niet bij nagedacht.
groetjes iris
Tessel heeft nu ook een fietsenrek; het wisselen is begonnen

Ik mocht nog wel zeggen vandaag, dat Tessel nog niet aan het wisselen was. Het lijkt wel of al zijn voortandjes los zitten......
Tessel krijgt ook 3 keer per dag eten en ik geef hem alle keren 125 gram. Ik zag wel dat ik nu Tessel de junior brok krijgt ik in een ander kolommetje moet kijken. Had ik de eerste dagen niet bij nagedacht.
groetjes iris
-
- Speurneus
- Contacteer: