Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
iris

Ongelezen bericht door iris »

Finn denkt gewoon: ik wil op kop blijven lopen broertjes, dus ik zorg dat ik de meeste kilo's weeg!
Finn en Chester dus allebei een kg gegroeid deze week. En Enzo?
Tessel weeg ik zondag. Wat goed Sandra dat Finn nu ook al aan het wisselen is! Bij Tessel zijn nog steeds geen gaten te ontdekken. Hij loopt wel een beetje achter hoor.... alle broertjes zijn al aan het wisselen!

Groetjes iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ja, ik ben eigenlijk wel blij dat hij aan het wisselen is. Als dat straks achter de rug is heeft hij vast veel minder de behoefte om overal in te bijten.
Ben benieuwd wanneer het bij Tessel zo ver is!

Het is hem trouwens niet aan te zien, die 1.1 kilo...Hij is wat minder dun dan eerst, maar nog steeds niet super gevuld of zo. Dat hoeft ook niet, maar ik zie het er niet bijkomen. Misschien zit ik er te dicht op, mensen uit mijn omgeving zien het namelijk wel.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:Ja, ik ben eigenlijk wel blij dat hij aan het wisselen is. Als dat straks achter de rug is heeft hij vast veel minder de behoefte om overal in te bijten.
Ben benieuwd wanneer het bij Tessel zo ver is!

Het is hem trouwens niet aan te zien, die 1.1 kilo...Hij is wat minder dun dan eerst, maar nog steeds niet super gevuld of zo. Dat hoeft ook niet, maar ik zie het er niet bijkomen. Misschien zit ik er te dicht op, mensen uit mijn omgeving zien het namelijk wel.
Chester krijgt zijn bolle buikje wel een beetje terug.. dus wij gaan iets minderen met eten... :roll:

Geven jullie nog vla / yoghurt door de brokjes... ?? :?: wij door de 22.00uur brokjes nog een scheutje..

Ik hoop ook ja dat na het wisselen het bijten afneemt.. het schijnt van wel.. :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik gaf na een week al geen yoghurt meer door de brokken. Meneer eet goed en met smaak, die yoghurt is alleen maar extra, vla al helemaal. Hij mist het in ieder geval niet!
Finn eet nu ook al meer dan een maand 3 x per dag (op advies van Diana) Ook dit gaat erg goed!
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Ik gaf na een week al geen yoghurt meer door de brokken. Meneer eet goed en met smaak, die yoghurt is alleen maar extra, vla al helemaal. Hij mist het in ieder geval niet!
Finn eet nu ook al meer dan een maand 3 x per dag (op advies van Diana) Ook dit gaat erg goed!
Chester eet ook 3x per dag. Alleen hebben wij de middagmaaltijd i.p.v. de late maaltijd eraf gehaald, omdat bij ons praktisch gezien makkelijker was. En we geven dus alleen door de late maaltijd zegmaar 1 eetlepel yoghurt nog.... maar hadden al bedacht dat maar eens te gaan stoppen.. :)

Hoeveel gram krijgt Finn per keer??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Finn krijgt 3 x 125g :). We dachten er aan dit te verhogen, maar omdat hij zo goed groeit is het niet nodig!!

Goede oplossing toch, de tijden van de maaltijden. 1 lepel yoghurt is niet zo heel veel, maar ze hebben het niet echt nodig of zo. Al is het wel heeel lekker :wink:

Hoeveel gram geven jullie Chester?
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester krijgt 3x 150 gram. Zo veel omdat hij eerst niet tot nauwelijk ( in ieder geval te weinig ) aan kwam. Maar we gaan in ieder geval terug naar 2x 150 en 1 x 125 deze week, kijken hoeveel hij dan volgende week weegt.. :D
kristies
Speurneus
Speurneus

kristies schreef:Chester krijgt 3x 150 gram. Zo veel omdat hij eerst niet tot nauwelijk ( in ieder geval te weinig ) aan kwam. Maar we gaan in ieder geval terug naar 2x 150 en 1 x 125 deze week, kijken hoeveel hij dan volgende week weegt.. :D
:oops: zit hier een beetje te liegen geloof ik.. we geven 2x 150 gram en 1 x 100 gram.. en gaan nu terug naar 1x 150 / 1x 125 en 1 x 100 gram..

sorrie.......... :roll:
iris

Ongelezen bericht door iris »

Goeieavond,

Tessel heeft nu ook een fietsenrek; het wisselen is begonnen :lol:
Ik mocht nog wel zeggen vandaag, dat Tessel nog niet aan het wisselen was. Het lijkt wel of al zijn voortandjes los zitten......

Tessel krijgt ook 3 keer per dag eten en ik geef hem alle keren 125 gram. Ik zag wel dat ik nu Tessel de junior brok krijgt ik in een ander kolommetje moet kijken. Had ik de eerste dagen niet bij nagedacht.

groetjes iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja, met dat maatbekertje moest ik ook wel even goed kijken! Volgens mij moeten ze hetzelfde aantal grammen?

Tessel ook al aan het wisselen, 4 fietsenrekjes hier :)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Enzo krijgt nog wel eens vla in z'n kong (blijven de mandarijnen lekker plakken !!) , maar ook niet meer bij z'n eten.
Gisteren woog hij 12,9 kilo.

groeten,

Joost
miran&joost

owh en wat de brokken betreft;
6.00 uur 125 gr
12.00 uur 100 gr
!8.00 uur 100 gr
miran&joost

Met enige (ongepaste) trots showen wij onze nieuwe avater en banner!!!!!

Hardstikke bedankt Sandra! we vinden hem super!!!!!!! :verliefd1:

Miranda en Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Even een klein beetje off-topic... maar vanavond/ vanmiddag nog 1 late dienst en dan hebben we lekker alletwee een weekje vrij!! :D
Leuke dingen doen met Chester is het plan.. :lol: !!!!!!!!

Ik heb er zin in! :)
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Met enige (ongepaste) trots showen wij onze nieuwe avater en banner!!!!!

Hardstikke bedankt Sandra! we vinden hem super!!!!!!! :verliefd1:

Miranda en Joost
Ze zijn gaaf!!!!!!!!!!!!!! :D :D
wat een lekker ding! :wink:
Plaats reactie