Ik moet hier even mijn blijheid delen!!
Het gaat nu al bijna een week super goed met Finn! Hij heeft zo zijn momenten, maar die wegen absoluut niet op tegen zijn goede gedrag van de afgelopen week!
Ik geef Finn meer beweging... Hij kwam al genoeg buiten, maar doordat meneer zo moeilijk meeliep, was de lol er al snel af en werd het rondje soms (onbewust) wat ingekort. Meneer is wel eens flink eigenwijs tijdens de wandeling en gaat dan op zijn kont zitten, of zet de sprint in om wat van straat te kunnen pakken. Dit probeert hij nog steeds wel, maar hij laat zich zo makkelijk corrigeren!
Zo kan ik nog veel meer voorbeelden opnoemen. Finn was vanaf het begin al wel een kroelkont. Hij gaat nu, als ik hem uit de bench haal, tegen mijn benen aan zitten. Hij kijkt dan omhoog en laat zich achterover zakken, op zijn rug... Pootjes in de lucht en lekker aaien over zijn buik. Ik kan nu gewoon tegen hem aan op de grond liggen en hem over zijn buik aaien & knuffelen.
Ook kan hij nu eindelijk normaal in de woonkamer zijn (meestal dan), zonder de boel te terroriseren (

) Hij kauwt gewoon onverstoorbaar door op zijn kluif. Hij heeft nog wel eens drukke buien, maar echt veel minder en ik kan ze nu een stuk beter verdragen.
Om dit lange verhaal maar enigzins kort te houden: Ik ben super blij met Finn! Het wordt nu steeds meer genieten, dat had ik eerder moeten doen. Mijn mannetje is een heerlijke kroeldoos en een knappe jongen
Sorry voor dit lange verhaal, maar naast de negatieve berichten van een tijdje terug, wil ik ook even deze positieve berichten meedelen!!