Hoi allemaal,
Leuk he, dat meesmokkelen van straatafval! Hier nog zo eentje, maar hier gaat ook niets mee naar binnen hoor!
Gisteren puppycursus gehad, maar omdat de velden zo slecht waren zijn we een eindje gaan wandelen met de hele groep. We zijn naar een ander terrein van de puppyschool gelopen en daar mochten we de honden loslaten. Niet iedereen durfde de pups los te laten, maar er liepen toch wel 8 honden los. We hebben heel goed geoefend op het terugkomen. Ik roep Tessel en fluit dan en hij kwam echt iedere keer keihard aangerend!!!! Ik was kei blij! Hij kreeg natuurlijk iedere keer een lekker snoepje, dus hij wilde ook wel komen!
Daarna zijn we naar Diana geweest en heb ik de 2 dames kunnen bewonderen. Evi was erg dominant en begon Tessel meteen te bijten, terwijl Danya heel rustig was en een klein beetje terughoudend tegenover Tessel was. Later durfde ze oom iets meer en heeft ze nog even met Tessel kunnen spelen. Diana vond dat Tessel er heel goed uitzag en complimenteerde me met de aandacht die Tessel al voor me heeft. Ik dus hartstikke blij
Verder hebben we een rustige zondag gehad en ben ik nu weer op mijn werk helaas. Vanmiddag weer even lekker naar Tessl toe, ik heb er nu al zin in!
Oja, Tessel woog 14,6 kg!
groetjes Iris