tygo schreef:Och, ik zie net dat je in Bergen woont, dus dan weet je waarschijnlijk wel wat ik bedoelde met Bemmelenberg en Avalon. Het zit aan de kant van Saver en camping de Heide. Bij Avalon zijn trouwens de honden welkom, er staan bakken met water voor ze en ze krijgen wat lekkers.
Wij lopen ook af en toe op het Roseven bij Roosendaal.
Groetjes Tanya en dikke poot Tygo
Ik woon inderdaad in Bergen

. Bij de Bergse diepsluis, de bossen hier in Bergen, de Rucphense hei en dishoek/domburg zijn we meer dan bekend

. Maar we zijn natuurlijk altijd in voor een nieuwe "uitdaging".
Ik ben in Bergen geboren en getogen maar moet bekennen dat ik van de Bemmelenberg en Avalon nog nooit gehoord heb

.
Ik heb net eens even nadere uitleg aan mij ma gevraagd

en ineens viel mijn kwartje. Dat is dan zo dicht in de buurt, maar daar hebben we eigenlijk nog nooit aan gedacht

. Van de week zullen we haar dus eens laten zwemmen in dat "meer" daar.
Ik had ook al eens op internet gezochtnaar leuke wandel/zwem plaatsen. Toen kwam ik inderdaad ook uit bij het roseven. Is dat niet daar bij Visdonk? Wij zijn al een aantal keer in het bos daar bij Visdonk weesten wandelen (er staat ook zo'n klein restaurantje en daar achter ligt zo'n klim en klauterbos voor kinderen), is het daar in de buurt? Wij zijn toen namelijk geen ven tegen gekomen. Mogen de honden gewoon zwemmen in dat ven of is dat meer "beschermd natuur gebied"?