wie weet....
-
- Speurneus
Hoi Luka Madra
Je had toch al eens een oproep gedaan om hier in het noorden met elkaar te gaan lopen?
Als Yarra haar pootjes goed bevonden worden wil ik met mijn beide dames ook wel graag een keer met een groepje labjes meelopen.
Ik woon trouwens dicht in de buurt van Ynto, in de gemeente Ten Boer.
Bij het Kardingegebied (Groningen stad) kun je ook leuk wandelen en is er veel water waar de labjes heerlijk in kunnen plonzen!
Je had toch al eens een oproep gedaan om hier in het noorden met elkaar te gaan lopen?
Als Yarra haar pootjes goed bevonden worden wil ik met mijn beide dames ook wel graag een keer met een groepje labjes meelopen.
Bij het Kardingegebied (Groningen stad) kun je ook leuk wandelen en is er veel water waar de labjes heerlijk in kunnen plonzen!
Ben ik nog nooit geweest. Lijkt me heel leuk. Weet niet zo goed wanneer ik kan. Maar wil daar wel es heen, is dat achter Kardige????HennyH schreef:Hoi Luka Madra
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Nee, het ligt achter de wijken Lewenborg en Beijum. Achter Lewenborg kun je heel goed lopen rechts van de Noorddijkerweg richting Garmerwolde (daar woon ik!) dan parkeer je de auto bij het kerkje van Noorddijk. En bij Beijum loop je links van de weg en daar is ook een parkeerplaats bij. Bij beide stukken zijn paadjes, aangelegd jong bos en volop water en veldjes waar de honden heerlijk kunnen spelen. Ze mogen daar namelijk LOS!!labraor Ynto schreef:Ben ik nog nooit geweest. Lijkt me heel leuk. Weet niet zo goed wanneer ik kan. Maar wil daar wel es heen, is dat achter Kardige????HennyH schreef:Hoi Luka Madra

allemaal welkom, samen wandelen en spelen leuk hoor
Zeggen jullie maar wanneer en waar,
hier in de weddebergen kun je ook een kleine ronde doen +/- 30 min tot 45 min.
als het op een zaterdag is ga ik om de week met Cilas naar de jachttraining in Delfzijl ,dus verder maakt het niet uit.
Ik ben van de partij en het maakt mij niet uit waar ik heb een auto.
Groetjes Irene
hier in de weddebergen kun je ook een kleine ronde doen +/- 30 min tot 45 min.

als het op een zaterdag is ga ik om de week met Cilas naar de jachttraining in Delfzijl ,dus verder maakt het niet uit.
Groetjes Irene
-
- Speurneus
Re: allemaal welkom, samen wandelen en spelen leuk hoor
Ik heb sowieso liever niet op zondag omdat Yarra dan om 11 uur eerst training heeft en daar altijd heel moe van wordt.iwps schreef:Zeggen jullie maar wanneer en waar,
hier in de weddebergen kun je ook een kleine ronde doen +/- 30 min tot 45 min.![]()
Groetjes Irene
Meestal kan ik wel op een zaterdag en heb dan ook wel een auto tot mijn beschikking. A.s zaterdag helaas niet want dan gaat mijn vriend met de auto de hele dag weg.
Dus misschien kunnen we voor 17 of 24 maart een afspraak maken? Weddebergen vind ik ook prima, dat ken ik niet maar ik vind het leuk om een nieuwe plek te ontdekken!
's Ochtends of 's middags?
Hoi Henny
Zaterdag 24 maart kan ik wel,de 17e heeft Cilas weer les, het maakt mij niet uit s,morgens of s,mid maar voor de (kleine) labjes kun je misschien beter s,morgens doen
zijn ze lekker uitgeslapen,en dan kunnen ze er beter tegen dan s,mid.
Maar dat maakt mij dus niet uit.
IK ben ook nog nooit daar bij jullie geweest dus we kunnen daar ook nog wel een keer naar toe.
Groetjes Irene
Zaterdag 24 maart kan ik wel,de 17e heeft Cilas weer les, het maakt mij niet uit s,morgens of s,mid maar voor de (kleine) labjes kun je misschien beter s,morgens doen

IK ben ook nog nooit daar bij jullie geweest dus we kunnen daar ook nog wel een keer naar toe.
Groetjes Irene
Ik zal hier even vragen. Anders ben ik ook van de partij. Even kijken hoe lang het lopen is. Lijkt me heel leuk om mee te gaan!!! Denk dat het inderdaad beter is om het 's ochtends te doen. Tegen een uur of 10-11iwps schreef:Hoi Henny
Zaterdag 24 maart kan ik wel,de 17e heeft Cilas weer les, het maakt mij niet uit s,morgens of s,mid maar voor de (kleine) labjes kun je misschien beter s,morgens doen![]()
Groetjes Irene
Groetjes Lisa en Ynto
-
- Speurneus
Wat mij betreft plannen we het volgende:labraor Ynto schreef:Ik zal hier even vragen. Anders ben ik ook van de partij. Even kijken hoe lang het lopen is. Lijkt me heel leuk om mee te gaan!!! Denk dat het inderdaad beter is om het 's ochtends te doen. Tegen een uur of 10-11iwps schreef:Hoi Henny
Zaterdag 24 maart kan ik wel,de 17e heeft Cilas weer les, het maakt mij niet uit s,morgens of s,mid maar voor de (kleine) labjes kun je misschien beter s,morgens doen![]()
Groetjes Irene
Groetjes Lisa en Ynto
24 maart om 10.30 uur Grunneger labjes loop bij de Weddebergen
Irene, kan jij dan voor een routebeschrijving zorgen? Als het bevalt om met elkaar te lopen dan kunnen we de volgende keer ergens anders afspreken. Is dat een strak plan??

is goed, ik overleg hier even!HennyH schreef:Wat mij betreft plannen we het volgende:labraor Ynto schreef:Ik zal hier even vragen. Anders ben ik ook van de partij. Even kijken hoe lang het lopen is. Lijkt me heel leuk om mee te gaan!!! Denk dat het inderdaad beter is om het 's ochtends te doen. Tegen een uur of 10-11iwps schreef:Hoi Henny
Groetjes Irene
Groetjes Lisa en Ynto
Irene, kan jij dan voor een routebeschrijving zorgen? Als het bevalt om met elkaar te lopen dan kunnen we de volgende keer ergens anders afspreken. Is dat een strak plan??
Ik ben van de partij. Heb hier even gevraagd en het is goed. Ik ben van de partij..labraor Ynto schreef:is goed, ik overleg hier even!HennyH schreef:Wat mij betreft plannen we het volgende:labraor Ynto schreef: Ik zal hier even vragen. Anders ben ik ook van de partij. Even kijken hoe lang het lopen is. Lijkt me heel leuk om mee te gaan!!! Denk dat het inderdaad beter is om het 's ochtends te doen. Tegen een uur of 10-11
Groetjes Lisa en Ynto

24e maart gezellig
Als je van Winschoten naar Bellingwolde/Blijham rijd kom je Blijham binnen staat er een groot appartement gebouw aan de rechte kant (kan niet missen)aan het water,
ga dan bij het appartement op de parkeerplaats staan dan gaan we vandaar uit verder,het is dan maar 4 km
(ik woon daar vlakbij ook aan het water aan het einde van de straat maar dat zijn allemaal bochtjes en doodlopende straatjes)
daarom spreken we hier af als jullie dat goed vinden.
Dus 24 maart 10.30uur bij het appartement
P.S. stel je weet maar nooit,het is erg glad of mistig of sneeuw dan mogen jullie mij ook even afbellen als je wilt 0612597607
Groetjes Irene
ga dan bij het appartement op de parkeerplaats staan dan gaan we vandaar uit verder,het is dan maar 4 km
(ik woon daar vlakbij ook aan het water aan het einde van de straat maar dat zijn allemaal bochtjes en doodlopende straatjes)
daarom spreken we hier af als jullie dat goed vinden.
Dus 24 maart 10.30uur bij het appartement

P.S. stel je weet maar nooit,het is erg glad of mistig of sneeuw dan mogen jullie mij ook even afbellen als je wilt 0612597607
Groetjes Irene