Finn kreeg eerst 250 gram per dag, nu 200. Het ging echt heel hard allemaal. Ik hoop dat hij deze week een ons of 8 aan zal komen, of iets minder. Even kijken wat dit doet, op 250 gram kwam hij meer dan een kilo aan.
Net lekker gewandeld, minuut of 20, even lekker doorstappen. Behalve dat hij me nu ineens heel erg aan het uittesten was, ging het wel goed. Ik zie hem wel wat stijfjes lopen, maar of hij ook echt pijn heeft, of last zie ik tijdens het lopen niet. Het is heel raar, hij houdt zijn rechterpoot echtt wat stijf en draait hem naar buiten toe als hij rent. Vreemd gezicht!
Niet te gek doen, hem zijn rust laten nemen en lekker wandelen aan de lijn, rechtlijnige bewegingen. Na een week kijk ik of het beter is. Zoals nu heeft hij het nog niet gehad. Maar goed, ik heb al half afgesproken om bij verergering of lang aanhouden van zijn klachten weer terug te komen voor controle.
Ik duim in ieder geval heel erg en hoop dat hij er zelf niet al te veel last van heeft of krijgt.
@ allemaal: Hoe gaat het verder met de 3 broers? Ik heb trouwens via de email contact gezocht met de baasjes van de twee andere reuen uit het nest. Bagus en Bommel heten ze volgens mij. Ook meteen de link van dit forum gegeven...en "ons topic" natuurlijk! Dus wie weet komen we ze hier nog een keer tegen

.
Ik ga nu even op de bank hangen... Groetjes!!