En voor jullie heel veel sterkte
Aranka
-
micky&billy&spike
jeannette en familie wil jullie steunen in het verlies van jullie aranka, een betere familie heeft ze niet kunnen krijgen.
alles hebben jullie gedaan en een hoop liefde heeft ze gekregen en ook een hoop liefde en plezier gegeven.
maar ze gaf nu zelf aan dat het genoeg is geweest en dat is jullie aranka die heen is gegaan na al die mooie en minder mooie jaren, maar jullie toch veel steun en plezier hebben mogen krijgen van deze super goeie meid.
rust zacht lieve aranka,
sterkte jeannette en gezin met het verwerken van dit verlies.
alles hebben jullie gedaan en een hoop liefde heeft ze gekregen en ook een hoop liefde en plezier gegeven.
maar ze gaf nu zelf aan dat het genoeg is geweest en dat is jullie aranka die heen is gegaan na al die mooie en minder mooie jaren, maar jullie toch veel steun en plezier hebben mogen krijgen van deze super goeie meid.
rust zacht lieve aranka,
sterkte jeannette en gezin met het verwerken van dit verlies.
-
iris
-
relaxrex
- Speurneus

- Contacteer:
-
stelzer
-
Yara
Lieve Jeannette en familie,
Wat een bijzonder mooi afscheid van jullie meisje Aranka.
Speciaal voor haar heeft het zonnetje zo heerlijk geschenen, zodat ze heerlijk haar plekje heeft uitgezocht.
Heel erg fijn dat ze rustig en vredig bij jullie is ingeslapen.
Ik wens jullie heel en heel veel sterkte met het verwerken
Rust zacht lieve Aranka...
Wat een bijzonder mooi afscheid van jullie meisje Aranka.
Speciaal voor haar heeft het zonnetje zo heerlijk geschenen, zodat ze heerlijk haar plekje heeft uitgezocht.
Heel erg fijn dat ze rustig en vredig bij jullie is ingeslapen.
Ik wens jullie heel en heel veel sterkte met het verwerken
Rust zacht lieve Aranka...
-
Anja
-
Ingrid
- Speurneus

- Contacteer:
Prachtig opgeschreven, Jeannette en wat mooi, dat ze zelf besloot waar ze wilde heengaan.
Twaalf jaar is een heel groot deel van je leven, waar Aranka deel van heeft mogen uitmaken. Ze zal een hele leegte achterlaten
Heel veel sterkte voor jou en je familie. 
Twaalf jaar is een heel groot deel van je leven, waar Aranka deel van heeft mogen uitmaken. Ze zal een hele leegte achterlaten
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

-
ester01
-
Legend Hessel
- Speurneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Mooi beschreven, knap dat je dat kon zo snel na het afscheid van Aranka. Je hebt heel veel fijne herinneringen aan haar, dat is mooi, dat helpt bij het verwerken.
Want nu is toch haar plekje leeg en mis je vooral alle kleine dingen, ik wens je daarom nogmaals veel sterkte de komende tijd.
Want nu is toch haar plekje leeg en mis je vooral alle kleine dingen, ik wens je daarom nogmaals veel sterkte de komende tijd.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
hellen