Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
iris

Ongelezen bericht door iris »

Wat kun jij goed luisteren Chester!
Leuke foto's Kristie!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Nee, nog niets gehoord van de andere baasjes. Jammer wel!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Oh, Finn is trouwens 5 ons aangekomen (nu 19.0 kilo) Echt een stuk beter dan vorige week, het mag wel even iets minder! Het werd meer en meer iedere week. Nu eens kijken hoe het deze week gaat :)

We moeten wel oppassen dat hij niet te dun wordt (:oops:), maar dat harde groeien doet ook geen goed aan zijn groeipijn volgens de dierenarts. Even spelen dus met de hoeveelheid brokken.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:Oh, Finn is trouwens 5 ons aangekomen (nu 19.0 kilo) Echt een stuk beter dan vorige week, het mag wel even iets minder! Het werd meer en meer iedere week. Nu eens kijken hoe het deze week gaat :)

We moeten wel oppassen dat hij niet te dun wordt (:oops:), maar dat harde groeien doet ook geen goed aan zijn groeipijn volgens de dierenarts. Even spelen dus met de hoeveelheid brokken.
19.0 kg !! :shock: :shock: :shock: Chester weegt 16,5 kg.. 8)

We zouden ze toch binnenkort eens naast elkaar moeten zetten.. :wink:
Belle

Ongelezen bericht door Belle »

Ik vind dat Finn een heel mooi lijntje heeft :)
Mooie taille, maar geen ribben zichtbaar, dus prima!
iris

Finn ziet er super uit hoor Sandra! Ik vertelde vanmiddag van mijn poging tot foto's maken. Nou die mooie met die sliert kwijl zal ik eens plaatsen. Ik vind hem zo grappig!

Afbeelding

Wat een snoepje al niet kan doen! :D

groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

gaaf zeg Iris! Finn kwijlt alleenvoordat hij brokjes krijgt. Echt leuk zo, die sliert uit zijn mond ook ! Finn is echt geobserdeerd door eten.

Even tussendoor: Hij ziet lekker tegen me aan te kroelen weer :verliefd1:

Oh en Iris, die foto moet je zeker insturen voor de fotowedstrijd! Echt leuk!
iris

Als Tessel net gedronken heeft wil hij weleens kwijlen. Maar het stomme was dat ik heel veel foto;s aan het schieten was en het helemaal niet in de gaten had. Dus ik kijk de foto's terug, zie ik ineens dat kwijl. Dus toen heb ik hem weer even opgepoetst en een foto zonder kwijl gemaakt voor de fotowedstrijd! Ben heel de avond bezig geweest om de foto te verkleinen, want hij was te groot. Dus er staat uiteindelijk een foto van Tessel op met bloemetjes en zonder kwijl :D

groetjes iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ook leuk hoor, ik ga meteen kijken in het fotoalbum :)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Jep een mooi figuurtje Finn
Enzo is het dikkertje van het stel nu denk ik hihi
Hij woog vandaag 17.2 kilo! en is niet zo hoog .

Zal morgen even een sta foto proberen te maken als het mooi weer is.
Kunnen jullie hem helemaal zien.

Oh en kwijlen kan meneer hier ook goed hoor vooral nu er allemaal tandjes missen! :D
Sinds gister is er een hoektand uit joepee!

Miranda (jaja alweer nachtzuster)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Fijn dat jullie hem er goed uit vinden zien :wink: Vond hem zelf wat slungelig, maar ja, hij is altijd wat steviger geweest. De laatste weken kwam hij wel veel aan, maar hij werd steeds wat minder fors, wel hoger. Tussen de 5 ons en een kilo per week is goed, dus ik ben hartstikke tevreden!

Hier gaat er vandaag of morgen ook een hoektandje uit. Eerst werd deze geel, gisteren al wat grijs. Hopen dat ik hem ooit nog terug kan vinden.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Leuke nieuwe riem & halsband. Staat Enzo echt heel leuk!

Finn had eerst dezelfde bouw als Enzo op deze foto (maar dan nog wat breder :oops: :) ) Ziet er goed uit hoor, hij glanst ook echt! :D
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Wie kan er zondag naar de Galderse Meren komen, om met mij te spelen ?? Baasje heeft verteld dat als het een klein beetje redelijk weer is, dat we dan daar naar toe gaan :feest2: (en hij zal zorgen dat hij dan wel fit is :evil: :twisted: ).

Lijkt me leuk om met 1 (of meer) van jullie te spelen....................

Laat het me maar even weten hoor !!!!

Pootje en een likje aan jullie oor.....

Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:wave: :feest3:

WIJ !!! Wij gaan mee spelen !! Joost moet dan wel een avond van te voren droog gelegd worden.. :wink: :D

Enne we zullen het zonnetje meenemen ! :lol:
iris

Onee, ik kan denk ik niet. we hebben eerst om 11.00 uur puppycursus en vanaf 3 uur moet ik present staan op een feest. We zouden eventueel wel even om 1 uur kunnen komen, maar moeten dan echt om half 2- 2 uur weer terug. Maar, als jullie andere plannen hebben, dan gewoon doen hoor! Geen rekening houden met ons! Volgende keer beter dan maar :wink:
Fijn dat het weer een beetje mooi weer wordt. Die regen hebben we nu wel gezien!

Gisteren puppycursus gehad en het ging hartstikke goed. Alle oefeningetjes doet Tessel erg goed (al zeg ik het zelf :oops: ) Het enige waar ik nog heel goed op moet oefenen is het volgen. Ik volg Tessel nu zeg maar, terwijl dat natuurlijk andersom moet zijn :?

Hij weegt nu 16,7 kg en is deze week maar weer 0,4 kg gegroeid. Ik ga hem nu iets meer voeren. Hij kreeg 3x 100gram, maar ga nu naar 2x 125 en 1 x100 gram. ben benieuwd of hij dan komende week iets meer groeit.
Volgens mijn is Tessel nu de kleinste van het stel???? En hij was zo'n goede tweede! Ach ja, komt vast wel goed. Ik heb nog een mooie foto van Tessel en mij samen. Zal ik zo wel even plaatsen. Ben benieuwd wat jullie van mijn schatje vinden. Volgens mij is hij niet te dun, maar hoor wel wat jullie ervan vinden!

groetjes Iris
Plaats reactie