Filmpje van Belle in de stad
Filmpje van Belle in de stad
Heb een filmpje gemaakt zodat jullie ook eens kunnen zien hoe Belle in de stad is.
En dit is nog een relatief 'fijne' wandeling geweest, ze schrok niet veel en komt zelfs nog een hondje tegen, staat niet te trillen op d'r benen en wil aardig meelopen.
Kunnen jullie eens vergelijken met het filmpje met de grote plons... Verschil he?
(in 2 delen)
http://www.youtube.com/watch?v=PxEqP1r7ADc
http://www.youtube.com/watch?v=74m6bcGp69s
En dit is nog een relatief 'fijne' wandeling geweest, ze schrok niet veel en komt zelfs nog een hondje tegen, staat niet te trillen op d'r benen en wil aardig meelopen.
Kunnen jullie eens vergelijken met het filmpje met de grote plons... Verschil he?
(in 2 delen)
http://www.youtube.com/watch?v=PxEqP1r7ADc
http://www.youtube.com/watch?v=74m6bcGp69s
-
- Speurneus
- Contacteer:
Jee, op zo'n filmpje krijg je eigenlijk een veel betere beleving van hoe de wereld er voor Belle uitziet (in de stad) dan in het echt. Ik werd er zelf bijna een beetje gespannen van terwijl ik zat te kijken, die angstige houding en dan al die nare geluiden die op zo'n hondje afkomen...
Zal ik binnenkort de Grote Boze Wolf maar weer eens meenemen? Die gedraagt zich momenteel weer vrij redelijk (afkloppen) en houdt al het andere gevaar wel op afstand...

Zal ik binnenkort de Grote Boze Wolf maar weer eens meenemen? Die gedraagt zich momenteel weer vrij redelijk (afkloppen) en houdt al het andere gevaar wel op afstand...

hmm zie een hond vol met stress(buiten verkeer enz),die op de toppen van haar tenen loopt,super allert(opgeluid) is,daarom schrikt.
Een tweede hond erbij lijkt mij al,dat het een stuk beter kan gaan.
En oordoppen/proppen,klink misschien raar,maar bij sommige paarden doen ze die ook in, en worden ze knap rustig van in gedrag.
Van die oor proppen zou ik zeker proberen,baadt het niet schaadt het niet.
Zomaar even mee brainstormen.
En oordoppen/proppen,klink misschien raar,maar bij sommige paarden doen ze die ook in, en worden ze knap rustig van in gedrag.
Is goedflippie schreef:Jee, op zo'n filmpje krijg je eigenlijk een veel betere beleving van hoe de wereld er voor Belle uitziet (in de stad) dan in het echt. Ik werd er zelf bijna een beetje gespannen van terwijl ik zat te kijken, die angstige houding en dan al die nare geluiden die op zo'n hondje afkomen...![]()

Bedankt voor het meedenken, zal het voorleggen. Hoewel het niet alleen geluid is, maar ook plotselinge bewegingen. Misschien raakt ze juist extra in de war als ze iets ziet, maar het niet heeft horen aankomen.JvH schreef:hmm zie een hond vol met stress(buiten verkeer enz),die op de toppen van haar tenen loopt,super allert(opgeluid) is,daarom schrikt.
Ja, helaas wel.Desiree schreef:Wat sneu zeg, dat Belle zich zo rot voelt in de stad.
Is ze ook zo in een straat waar niet zo veel auto's rijden?
Ik heb net met haar weer een keertje door het park gelopen (de afgelopen weken lieten we haar eigenlijk alleen maar in de tuin om deze stress zoveel mogelijk te voorkomen) het begon heel slecht, maar na een kwartiertje ging het ietsje beter, ze wilde zelfs wel snuffelen en een kijkje nemen bij andere honden.
We komen er wel weer.
Hé Laurie,
Ondanks dat deze beelden nu niet het beeld geven van wat ik gehoopt had, vind ik ze lang niet zo schokkend als een paar weken geleden. Je ziet haar af en toe wat ontspannen, ze loopt wat losser, en schrikt wel, maar je ziet nu tenminste interactie met de omgeving! Dat was iets dat ze ook niet deed natuurlijk
ik bedoel niet alleen het andere hondje, maar ook het snuffelen en het plassen bij de stoep.
Ik hoop echt dat je de kracht kunt vinden om "echt" leider te worden, en niet alleen vraagt en verzoekt of ze alsjeblieft mee wil lopen
Ik ga je daar volgende week zowiezo even over bellen 
Ondanks dat deze beelden nu niet het beeld geven van wat ik gehoopt had, vind ik ze lang niet zo schokkend als een paar weken geleden. Je ziet haar af en toe wat ontspannen, ze loopt wat losser, en schrikt wel, maar je ziet nu tenminste interactie met de omgeving! Dat was iets dat ze ook niet deed natuurlijk

Ik hoop echt dat je de kracht kunt vinden om "echt" leider te worden, en niet alleen vraagt en verzoekt of ze alsjeblieft mee wil lopen

Graag Dorine.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een beetje schrok weer van de video, mijn eigen gedrag dan. Bij de weg moet ik eigenlijk gewoon niet lopen, want daar durf ik haar niet zomaar mee te trekken, bang dat de riem van haar kop schiet en ze de straat op rent
Op het tweede filmpje deed ik het al iets beter dacht ik zelf
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een beetje schrok weer van de video, mijn eigen gedrag dan. Bij de weg moet ik eigenlijk gewoon niet lopen, want daar durf ik haar niet zomaar mee te trekken, bang dat de riem van haar kop schiet en ze de straat op rent

Op het tweede filmpje deed ik het al iets beter dacht ik zelf