Rust zacht Geordebeest...
-
Deetje
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Toos, ik heb alle topics gelezen en reageer maar even hier!
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie Teddybeer en ja, op de laatste foto's zag je, dat hij er klaar voor was.
Jullie hebben de goede beslissing genomen, maar dat dat pijn doet, is maar al te waar!
Het zal moeilijk worden, maar ooit kun je weer met een glimlach terugkijken op de "mooie" momenten met Geordi.
Heel veel sterkte, ik leef met jullie mee!
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie Teddybeer en ja, op de laatste foto's zag je, dat hij er klaar voor was.
Jullie hebben de goede beslissing genomen, maar dat dat pijn doet, is maar al te waar!
Het zal moeilijk worden, maar ooit kun je weer met een glimlach terugkijken op de "mooie" momenten met Geordi.
Heel veel sterkte, ik leef met jullie mee!
-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer:
-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
Ramona
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
toos
Hij is weer thuis...Zn urn staat op de kast naast de tv. Ik kan het nog niet over mn hart krijgen hem in de tuin te begraven. het is een prachtige mooie urn. Toen ik m meenam was er rust. Maar ook heel veel verdriet. een hoop vragen een hoop dingen die ik eigenlijk nog had moeten doen. Maar tis genoeg geweest.
Neelix snuffelde de hele pot af en dat heb ik maar even zo gelaten. Neelix is uit zn doen. Hij ligt de hele godsganze dag maar op de deurmat te kijken naar buiten
Hij mist zn maatje. Hij wist gisteravond ook niet hoe hij zich buiten moest gedragen, hij zit zowieso in zo'n periose van ben ik een vent of een pup?
Tis gewoon allemaal anders: maar Geordi is THUIS!!
Neelix snuffelde de hele pot af en dat heb ik maar even zo gelaten. Neelix is uit zn doen. Hij ligt de hele godsganze dag maar op de deurmat te kijken naar buiten
-
Yara
-
karin
Jeetje Toos!
Ben al een tijdje niet op het forum geweest en schrik erg van dit bericht.
Ik weet dat jullie al een tijd met Geordi aan het tobben waren.
Ik wens jullie heeeel veel sterkte toe met dit verlies, jullie hebben echt alles voor jullie beessie gedaan en troost je met het idee dat hij nu ergens is zonder pijn, waar hij lekker kan dartelen als een jonge hond.
Nogmaals heel veel sterkte met jullie ongeloofelijke verdriet.
Groetjes,
Karin en Nozem
Ben al een tijdje niet op het forum geweest en schrik erg van dit bericht.
Ik weet dat jullie al een tijd met Geordi aan het tobben waren.
Ik wens jullie heeeel veel sterkte toe met dit verlies, jullie hebben echt alles voor jullie beessie gedaan en troost je met het idee dat hij nu ergens is zonder pijn, waar hij lekker kan dartelen als een jonge hond.
Nogmaals heel veel sterkte met jullie ongeloofelijke verdriet.
Groetjes,
Karin en Nozem
-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
Fijn dat je hem weer thuis hebt. Het is mooi dat hij een mooie urn heeft. Het lijkt me niet dat je haast hoeft t emaken met hem te begraven, alles heeft tijd nodig en dat moet je gewoon accepteren. Het moment komt vanzelf dat jullie eraan toe zijn.toos schreef:Hij is weer thuis...Zn urn staat op de kast naast de tv. Ik kan het nog niet over mn hart krijgen hem in de tuin te begraven. het is een prachtige mooie urn. Toen ik m meenam was er rust. Maar ook heel veel verdriet. een hoop vragen een hoop dingen die ik eigenlijk nog had moeten doen. Maar tis genoeg geweest.
Neelix snuffelde de hele pot af en dat heb ik maar even zo gelaten. Neelix is uit zn doen. Hij ligt de hele godsganze dag maar op de deurmat te kijken naar buitenHij mist zn maatje. Hij wist gisteravond ook niet hoe hij zich buiten moest gedragen, hij zit zowieso in zo'n periose van ben ik een vent of een pup?
Sterkte!