Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Wat leuk om te horen! Ik vind het ook zeker heel leuk om contact te hebben met de andere puppenbazen van de broers van Finn :)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Leuk is dat ja.. ik had ook de illusie dat behalve ons weinig andere mensen dit topic nog wel eens lezen.. dat geouwehoer van ons :D
Contact met de baasjes van zijn broer in erg leuk vind ik ! je zit een beetje in dezelfde fase.. maakt hetzelfde mee etc..

Oh trouwens; Chester woog gisteren op de puppy-cursus 18 kg ! Das toch maar weer 700 gram aangekomen, valt me mee ik heb het idee dat hij niet zo veel groeit de laatste weken.
Nouk

Ongelezen bericht door Nouk »

miran&joost schreef:
Nouk schreef:Dat moet ie bij de cursus ook doen, dan kijkt hij echt heel mooi omhoog enzo.
Huh, hoor ik daar mijn naam ????

Likje voor Massi van Enzo.
Hahaha ja Enzo, jouw naam is een beetje mijn stopwoordje. Ik vind het namelijk zo'n toffe naam :lol:

En een lik van Massi terug.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Was hier vooraf ook het geintje : En dan gaan we leuke dingen doen enzo, naar de maas enzo .... etc. etc.

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik zeg vaak: "Finn...wat vind je der van?" Of "Finn:.....ik vind je lief!" de 'v' meer als een f uitgesproken. Hij kijkt altijd zo grappig als ik dat zeg :oops:

Slaat nergens op, maar het is echt ons dingetje 8)
iris

Ongelezen bericht door iris »

S.Breijer schreef:Ik zeg vaak: "Finn...wat vind je der van?" Of "Finn:.....ik vind je lief!" de 'v' meer als een f uitgesproken. Hij kijkt altijd zo grappig als ik dat zeg :oops:

Slaat nergens op, maar het is echt ons dingetje 8)
Is toch hartstikke leuk! Zo kijk ik altijd op als iemand zegt: Hier is....
Net of ze dan Iris zeggen.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik zie dat we op pagina nummer 90 (!) zitten, op naar de 100!!

Finn is vanmiddag weer gewogen: 5 ons aangekomen! :) Hij wordt wel heel erg dunnetjes, je ziet zijn achterste ribben en zijn borstkas te veel. Weer een klein beetje meer dus. O, hij weegt nu dus 19.5.
iris

Ongelezen bericht door iris »

Wauw Finn, lekker kontje hoor! 19,5kg :shock: dat is bijna 20!
Tessel vorige week nog maar 17,6 kg, bijna 2 kg minder dan Finn. aar wij mogen zondag weer op de weegschaal, dus ben benieuwd!

Heb voor vanavond een kong in de vriezer klaarstaan met mandarijn en yoghurt. Moet vanavond op visite en geef Tessel een bezigheidskongetje. Ben benieuwd of de kong leeg is als ik vanavond thuiskom!

Fijn weekend allemaal! Groetjes iris
miran&joost

Jep ook Enzooitje is weer op de weegschaal geweest.
17.9 kg deze week is hij maar 3 ons aangekomen dus ook wij gaan iets meer voeren.
Vanaf nu staan hier 350 gram brokken op het menu :lol:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Finn krijgt nu ehhhh 300. 2 weken terug zat hij nog maar op de 200/225 per dag... Hij kwam toen heel erg hard aan! Hij krijgt weer even een groeistuip, hij gaat de lucht weer in. Niet dat Finn het erg vindt om weer meer te eten hoor. Hij stond zelfs te kijken van die grotere berg broikken in zijn bak. Hij heeft totdat zijn bak helemaal leeg was staan kwispelen!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

@ Joost & Miranda: mochten jullie binnenkort (of over een tijdje) weer een nieuwe banner willen, laat het dan maar weten! Het gaat zo hard met ze.
miran&joost

Hihi nou Sandra; toevallig
Joost en ik wilden je binnenkort een pb sturen of je er weer 1 wilde maken :oops:

Dusssuuuh heeeeel graag.......

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Toevallig dan! Kom maarrrr :D :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

met welk programma maak je de banners Sandra ??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Corel Paint Shop Photo Pro XI. Heel soms gebruik ik Photo Shop 9, maar daar kun je weer wat minder mee.
Plaats reactie