Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Nou, ik zou zeggen; kies maar een foto uit Sandra!
Misschien die waarop Enzo een steentje eet in het zonnetje?

Kijk maar ok?

groeten Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Oke...ik ga deze week aan de slag :)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

't heeft geen haast hoor !!!!

groeten,

Joost
iris

Ongelezen bericht door iris »

Tessel is ook weer gewogen, 18,3 kg! Hij groeit lekker door.
Het ging gisteren echt heel erg goed op de puppycursus. Hij deed het echt voorbeeldig! We moesten in een rij tegenover elkaar gaan staan (dus 6 aan de ene kant en 6 aan de andere kant) met een meter of 5 tussen ons in. Er moest dan steeds 1 iemand op de kop van de rij gaan staan en daar je hond laten zitten en blijf zeggen. En dan..... weglopen naar het uiteinde van de rij, omdraaien en hem voor roepen en laten zitten voor je. Een behoorlijk spannende oefening dus. En Tessel, die deed alsof hij nooit anders gedaan had en kwam in een kaarsrechte lijn zonder op of om te kijken naar me toe gerend en ging keurig voor me zitten :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Geweldig hondje heb ik he! :oops:

Ik ben best wel een beetje trots op mijn kanjer hoor!

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Wat goed zeg !! Je hebt zeker een geweldig hondje.. ( maar hij is dan ook van goeie komaf.. 8) :D )

18,3 kg is ook netjes hoor !
iris

kristies schreef:Wat goed zeg !! Je hebt zeker een geweldig hondje.. ( maar hij is dan ook van goeie komaf.. 8) :D )

18,3 kg is ook netjes hoor !
:oops:
iris

Alle broers hebben van mij een dikke tien gekregen in het fotoalbum! Leuke foto's en natuurlijk speciaal omdat ze familie zijn :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Oh, we kunnen al stemmen?! Dan ga ik ook maar eens kijken :)
kristies
Speurneus
Speurneus

:verliefd1: :verliefd1: Nou je mag er best nog meer plaatsen hoor !! alleen maar erg leuk ! Wat een lekker koppie heeft hij toch en zijn neusje knapt echt goed op zeg.. ! :)

Hij lijkt ookal nog zo`n zachte vacht te hebben ( Tessel had dit ook) Chester heeft veel ruwere haren en wat langer... maar ik kan het door de foto heen niet zo goed voelen.. :? :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja zijn neusje gaat echt goed nu! Finn heeft eigenlijk ook al ruwe haren, dit had hij op zijn lijf al heel snel. Zijn koppie is nog steeds wat lichter en zijn haren zijn daar nog wat zacht :). Ik denk dat het komt door de zon op de foto's, dat het zo lijkt.
iris

Wauw Sandra, wat een kanjer zeg! Mooie foto's hoor.
Fijn dat hij uiteindelijk rustig was toen je op visite was. Ben benieuwd hoe Finn zich gedraagt als je jarig bent met de visite!
kristies
Speurneus
Speurneus

Hier is het op visite gaan ook nog een ramp hoor.. we nemen meestal de bench mee :oops:
Visite hier in huis gaat steeds beter. Na even druk hallo zeggen is hij vrij snel rustig :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja, thuis gaat stukken beter! Ben zo blij om te horen dat Chester dit ook heeft :oops:

Hij moest er ook echt uit. Als Finn te weinig doet en te veel energie heeft, dan wordt hij gewoon vervelend. Vooral als we ergens anders zijn. Met kerst zat het huis hier ook vol met mensen. Dat ging hartstikke goed. Nu was FInn toen ook ziek, dus dat scheelde wel. Ik ben erg benieuwd of het zaterdag ook zo goed gaat :)
kristies
Speurneus
Speurneus

Volgens mij zijn ze gewoon nog te snel afgeleid. Als we ergens zijn moet hij overal snuffelen en proberen of hij daar misschien wel op de bank mag / tegen mensen aan mag springen etc etc :evil: Helaas zeggen veel mensen ach laat hem maar het is nog een pup, moeten wij steeds zeggen nee hij mag het niet... dat moet hij ook leren..

( Ben ook altijd als de dood dat hij vanalles stuk gaat maken... :roll: dus dan zit ik echt niet lekker.. en dat voelt hij natuurlijk ook weer aan.. )
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Pfff...daar wordt ik zo moe van , van dat soort mensen! "Oh, maakt niet uit hoor, hij is nog zo klein, hij wil aangehaald worden, he hondje?" :x

Of dan zeggen ze: Geeft niet hoor, als hij springt. Dan let ik heel even niet goed genoeg op, meneer springt en....dan is het ineens hartstikke erg, dat had ik noooit toe mogen laten en hun broek is verziekt (een vlekje van een halve cm, inderdaad). Nu hou ik FInn bij me wanneer er mensen voorbij komen.Ik laat hem vooraf zitten. Doet hij dit niet meteen, dan ga ik met mijn benen wijd staan, zodat Finn tussen zit zeg maar (klinkt raar dit). Dan komt er nooit iemand naar me toe om Finn aan te halen. Allemaal leuk en aardig dat gekroel, maar Finn wil straks naar iedereen die hij tegenkomt om aangehaald te worden...

Enne over dat aanvoelen, dat is zeker zo. Ze hebben het zo goed door! Ook tijdens het wandelen voelt Finn haarfijn aan wanneer ik wel/niet goed in mijn vel zit. Als ik me niet helemaal toppie voel, is hij heel vervelend. Even kijken tot waar hij kan gaan. Zo ook als we ergens op visite zijn. Hoort er allemaal bij :? :D
Plaats reactie