leuk losloopgebied rond Nijmegen?

Plaats hier leuke wandelplekken.
patries

leuk losloopgebied rond Nijmegen?

Ongelezen bericht door patries »

As. zaterdag gaan wij op bezoek bij het zusje van Gin, Saartje. Nou weet Suzan wel wat plaatsen waar je leuk kunt wandelen, maar ik vroeg me af of jullie wat leuks weten in die regio.

Wat ik her en der heb gevonden is:
De Berendonck
Mookerplas
Groene Heuvels
Berg en Dal (Duivelsberg en bos bij Hotel Erica)

Ik heb alleen geen idee hoe het zit met het los laten lopen van de honden.Zijn er nog andere Nijmegenaren die iets weten?
Kunnen de zusjes weer es even lekker rennen :D
fam de haan theunissen

Berendonk Nijmegen

Ongelezen bericht door fam de haan theunissen »

De Berendonk is een geweldige plek om met je hond te gaan wandelen. Buiten het seizoen kun je ook over het zandstrand wandelen In het seizoen mag je daar met je hond niet komen. Maar je kunt aan de andere kant van het zandstrand heerlijk wandelen met je hond en er zijn daar ook zwem mogelijk heden. Parkeren: seizoen 4 euro buiten het seizoen 2 euro. Wij hebben een jaar abonnement voor 25 euro (online te bestellen) Je kunt echter ook in de wijk tolhuis op een gratis terrein parkeren en het tunneltje onder de A73 doorlopen. Aan de nijmeegse kant vanaf de wijk Tolhuis loopt het stadspark helemaal langs de A73 achter de wijken Tolhuis, Meijhorst en Aldenhof door. Daar laat ik mijn honden nog wel eens droog lopen na het zwemmen. Ik ben praktisch iedere dag met mijn 2 labjes op de berendonck
Plaats reactie