Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Getverderrie, wat naar....
Nou we duimen maar dat het niks is !!

groeten,

Joost
iris

Ongelezen bericht door iris »

He bah! Hier duim ik mee dat het niets is!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Dank jullie wel..

Vandaag is er niets meer te zien.. maar ik doe het voor de zekerheid rustig aan met hem, wat meer in zijn bench en aan de korte lijn uit. Niet rennen etc.. Hopelijk is het eenmalig geweest.. ( ik heb er gewoon niet van geslapen vannacht.. :roll: ) Maar het was vanochtend een hele opluchting om te zien dat hij helemaal nergens last van lijkt te hebben. Ik mag ook nog steeds heel zijn poot betasten.. hij geeft geen kik..
Misschien gewoon verstapt ?

Oh we gaan trouwens naar Diana een nieuwe zak voer ophalen. Diana zei al wel dat ze het erg druk heeft en geen tijd om uitgebreidt met Chester te kroelen, maar we zien wel... ik hoop eigenlijk op een glimp van de pups op te kunnen vangen.. :oops: :D
iris

Ongelezen bericht door iris »

Ja, wie weet heeft Chester zich gewoon verstapt! Wanneer gaan jullie voer halen? Ik ga vanvond namelijk ook voer halen. Ben benieuwd of we de pups even mogen zien. ben vooral benieuwd naar de pups van Iris en Chock!
kristies
Speurneus
Speurneus

Wij gaan zaterdagochtend even. Maar ik denk dat we Chester meenemen en als het een beetje weer is en Chester weer helemaal normaal loopt gaan we denk ik even de naar de galderse meren gelijk. Ik denk dat als we Chester bij hebben we niet bij de pups mogen.. :(
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Wat een naar bericht Kristy! k hoop echt dat het bij deze ene keer blijft, Finn liep vanmiddag weer slecht! Grrrr ik baal er zo van! Dikke knuf voor Chester (en jou!). Ik ga nu lekker naar een feest, als ik terug kom is het 31 maart, mijn verjaardag 8) :D
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Wat een naar bericht Kristy! k hoop echt dat het bij deze ene keer blijft, Finn liep vanmiddag weer slecht! Grrrr ik baal er zo van! Dikke knuf voor Chester (en jou!). Ik ga nu lekker naar een feest, als ik terug kom is het 31 maart, mijn verjaardag 8) :D
Bedoel je met slecht lopen dat hij mankt of niet goed meeloopt??

Enne veel plezier vanavond en vannacht natuurlijk.. :wink: :!:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Sandra, gefeliciflapstaart!!!!!!!!!
:dronken: Feestzuhhh Fijne dag !!!

Joost en Miranda

Oh ja. Enzo heeft weer gezwommen hij heeft de smaak te pakken.
Letterlijk de smaak van maaswater, want hij heeft een stuk dooie vis op! :zweep: :bleh: :D

Hoe was het bij Diana?
kristies
Speurneus
Speurneus

:D Jaaaaa ik heb ook gezwommen vandaag !! ( zie foto-hoek)

We hebben trouwens Diana niet gezien, wel Ben even. De pups ook niet.. :( maar de pupkijkers waren vandaag voor de eerste keer... en we hadden Chester bij ons..
volgende keer beter.. :)
We hebben wel een heerlijk ochtendje gehad ( moest vanmiddag/ avond werken ) hoe is jullie weekeinde??

Chester heeft trouwens geen spoor van manken meer laten zien... dus het lijkt op een eenmalige hinkelactie... :roll:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bedankt voor de felicitaties! Ik heb een erg leuke en gezellige dag gehad!

@ Kristy: wat fijn dat Chester gewoon normaal loopt, ik hoop ook dat het eenmalig was. Komt vast goed! In mijn laatste berichtje bedoelde ik met het lopen van Finn het manken, niet het wandelen aan de riem zeg maar. Op de terugweg en na spelen/slapen loopt hij maar wat stijf met zijn achterkant (vooral met zijn rechterpoot).

Het zal bij Diana nu ook wel druk zijn, 16 pups! Ook errug leuk natuurlijk! Ik ga trouwens meteen even naar de zwemfoto's van Chester kijken.

Morgen gaan wij (waarschijnlijk) even samen naar de surfplas hier. Even een poging wagen dan maar. Ik heb vandaag kaplaarzen gekregen met mijn verjaardag, dus die kan ik meteen gebruiken!

Oh, gisteren ook nog even gewogen natuurlijk...: 20 kilo. Weer een pond gegroeid. Ik vind het netjes :)
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Bedankt voor de felicitaties! Ik heb een erg leuke en gezellige dag gehad!

@ Kristy: wat fijn dat Chester gewoon normaal loopt, ik hoop ook dat het eenmalig was. Komt vast goed! In mijn laatste berichtje bedoelde ik met het lopen van Finn het manken, niet het wandelen aan de riem zeg maar. Op de terugweg en na spelen/slapen loopt hij maar wat stijf met zijn achterkant (vooral met zijn rechterpoot).

Het zal bij Diana nu ook wel druk zijn, 16 pups! Ook errug leuk natuurlijk! Ik ga trouwens meteen even naar de zwemfoto's van Chester kijken.

Morgen gaan wij (waarschijnlijk) even samen naar de surfplas hier. Even een poging wagen dan maar. Ik heb vandaag kaplaarzen gekregen met mijn verjaardag, dus die kan ik meteen gebruiken!

Oh, gisteren ook nog even gewogen natuurlijk...: 20 kilo. Weer een pond gegroeid. Ik vind het netjes :)
:shock: 20 kg ! Chester woog afgelopen donderdag 18, 5 kg !!
Vervelend zeg dat slecht lopen van Finn. Chester loopt wel een beetjes scheef zegmaar ( ik weet niet of ik het zo goed zeg.. ) Pas zei een meneer dat alle honden scheef lopen.. dan lijken ze breder.. :???: geen idee, had het nog nooit gezien.. :? maar hij lijkt geen pijn te hebben..
kristies
Speurneus
Speurneus

:( oooo die bal... :(

:D :D
Hij is leuk !!
Chester heeft vandaag ook weer gezwommen !! Heerlijk.. echte waterratten.. :wink:
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Hm, schrikken hè, dat Chester mankte?! Enzo heeft toch ook wel eens gemankt of vergis ik me? Ik begin steeds meer te twijfelen aan het voer. Cooper heeft in zijn leventje twee keer twee weken gemankt. We hadden al minder vertrouwen in het voer maar mijn gevoel wordt op de een of andere manier steeds sterker. Het voelt gewoon niet goed. Misschien heeft het er totaal niets mee te maken maar soms heb je wel eens een gevoel he...

Ik denk dat ik mijn gevoel weer eens ga volgen en over ga stappen op een ander merk. Hebben jullie ook wel eens overwogen om over te stappen?
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

overwogen wel, maar we willen het eerste jaar gewoon toch maar Canex blijven geven. Moet zeggen dat wij ook ( nog ) geen aanleiding hebben om te twijfelen over het voer. Kreeg Pepper geen RC labarador ?? of vergis ik me nou ?

Overigens is het Finn die ook wel eens heeft gemankt..

We hebben trouwens jullie zwemles afgekeken.. :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kim schreef:Hm, schrikken hè, dat Chester mankte?! Enzo heeft toch ook wel eens gemankt of vergis ik me? Ik begin steeds meer te twijfelen aan het voer. Cooper heeft in zijn leventje twee keer twee weken gemankt. We hadden al minder vertrouwen in het voer maar mijn gevoel wordt op de een of andere manier steeds sterker. Het voelt gewoon niet goed. Misschien heeft het er totaal niets mee te maken maar soms heb je wel eens een gevoel he...

Ik denk dat ik mijn gevoel weer eens ga volgen en over ga stappen op een ander merk. Hebben jullie ook wel eens overwogen om over te stappen?
Nee, Finn loopt nu al even zo nu en dan niet zoals het moet. Volgens de dierenarts zijn het groeipijnen. Knap vervelend! Maar goed, minder hard aankomen, goede gedoseerde beweging en voldoende rust lijken wel wat te helpen :). Ik ben een tijdje terug begonnen met twijfelen, toen heb ik jou nog een pb-tje gestuurd... Vergeleken bij het voer van de vorige hond is Canex hartstikke goed, maar ik hoor/hoorde er veel verschillende meningen over.
Plaats reactie