Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hee sandra, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud/jong ben je geworden?
Knap hoor dat zwemmen van de broertjes! Hier nog een broertje dat (nog) niet wil zwemmen.
Gisteren gewogen 18,9 kg! Dus dat gaat de goede kant op!
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Jahoeeeeeeeeeeeeeeeee

De eerste "Of the Music Forest E-nester" heeft wat gewonnen !!!
(weliswaar gedeelde 1e plaats in de fotowedstrijd, na wat onduidelijkheid maar toch !)

We hebben deze foto per direkt op de WC gezet !! (O nee, daar stond hij al !!!)

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Jahoeeeeeeeeeeeeeeeee

De eerste "Of the Music Forest E-nester" heeft wat gewonnen !!!
(weliswaar gedeelde 1e plaats in de fotowedstrijd, na wat onduidelijkheid maar toch !)

We hebben deze foto per direkt op de WC gezet !! (O nee, daar stond hij al !!!)

groeten,

Joost
:feest2: Heeeeeeeel goed... !! Het is dan ook echt een geweldige foto ! :wink:
miran&joost

Mijn vrouwtje is een beetje zenuwachtig...
Ze zegt namelijk dat ik morgen op examen moet :?
:shock: Moet ik me nou ook zorgen gaan maken :???:

Ik moet morgen net zo goed mijn best doen als vorige week bij het proef examen zegt ze.
Maar als ik het doe zoals de keer daarvoor.... :twisted: dan krijgen we geen diploma :cry:

Dus mijn vrouwtje maakt zich natuurlijk weer druk om niets, want ik KAN het wel :orange5:

Kortom wij gaan morgen weer naar het schooltje, en dan zie ik mijn grote vriendin weer.
Jara de golden retriever :verliefd1:

See ya
Enzo the man
kristies
Speurneus
Speurneus

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ik was net zoooo boos... eerst op Chester en later op mezelf. Was lekker een rondje aan het wandelen met Chester ging hartstikke goed. Gaat ie ineens in zijn riem hangen :evil: dat doet hij de laatste tijd vaker ( vooral ook tijdens de cursus) Dus ik zeg dat hij los moet laten en herhaal dat een paar keer, maar Chester gaat alleen maar harder trekken. Ik keihard LOS FOEI .... nix... dus ik trek met een harde ruk de riem uit zijn bekkie ( weet ik moet ik mee oppassen.. :roll: ) gaat hij hard grommen en bijt een gat in mijn jas.. :evil: dus ik heb hem terplekke op zijn rug gegooit en hem op de grond gehouden. Begint hij te piepen... ik had onmiddelijk spijt, maar mezelf echt even niet in de hand. Ik heb hem de eerste 5 minuten daarna genegeert. Daarna stopte het uiteindelijk. Hem laten zitten, down, volg en toen hij dat goed deed uitgebreid beloond.. net thuis flink met hem geknuffelt... bah voel me ellendig door dit voorval.. straks wordt hij bang van me.. :cry:
Hebben jullie dat nou ook wel eens ? :(

Oh en sorrie Miranda Joost en Enzo..... vergeet ik bijna te zeggen; Succes he... en natuurlijk kunnen jullie het !! 8)
miran&joost

Hé Kristie,

Heel herkenbaar hoor !! Gaat hij er echt in hangen of "draagt" hij de riem ?? (probeert Enzo ook heel de tijd) en idd gaat hij soms bij wijze van trekspelletje in de riem hangen. Als Enzo hem tijdens het wandelen gaat "dragen" stop ik en geef het commando "LOS", de volgende keren exact hetzelfde. Dit doe ik maximaal drie verschillende keren en daarna is het elke keer genoeg om demonstratief te blijven staan. Hij laat hem dan zelf los omdat hij weet dat we anders niet verder gaan (kost in het begin wel eens 10 min. ,maar ja.

Enzo gaat ook wel eens echt in z'n riem hangen, dit is dan meestal als we bijv. uitleg krijgen op de cursus (en hij zich dus verveelt) Hier helpt het redelijk om een balletje of ander speeltje mee te nemen die je hem dan kunt geven (we laten hem dan wel zijn speeltje "verdienen" dus even een simpel oefeningetje). Werkt dit niet en gaat hij er echt in hangen, dan spelen we voor "lantaarnpaal". Blijven staan en totaal negeren, tot hij hem los laat en dan uitbundig belonen.

Veel succes en als je ergens mee zit of nog vragen hebt, gooi het maar hier op hè !!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Hé Kristie,

Heel herkenbaar hoor !! Gaat hij er echt in hangen of "draagt" hij de riem ?? (probeert Enzo ook heel de tijd) en idd gaat hij soms bij wijze van trekspelletje in de riem hangen. Als Enzo hem tijdens het wandelen gaat "dragen" stop ik en geef het commando "LOS", de volgende keren exact hetzelfde. Dit doe ik maximaal drie verschillende keren en daarna is het elke keer genoeg om demonstratief te blijven staan. Hij laat hem dan zelf los omdat hij weet dat we anders niet verder gaan (kost in het begin wel eens 10 min. ,maar ja.

Enzo gaat ook wel eens echt in z'n riem hangen, dit is dan meestal als we bijv. uitleg krijgen op de cursus (en hij zich dus verveelt) Hier helpt het redelijk om een balletje of ander speeltje mee te nemen die je hem dan kunt geven (we laten hem dan wel zijn speeltje "verdienen" dus even een simpel oefeningetje). Werkt dit niet en gaat hij er echt in hangen, dan spelen we voor "lantaarnpaal". Blijven staan en totaal negeren, tot hij hem los laat en dan uitbundig belonen.

Veel succes en als je ergens mee zit of nog vragen hebt, gooi het maar hier op hè !!

groeten,

Joost
Ben blij dat het herkenbaar is.. :roll: de instructeur van onze puupycursus zei de vorige X dit moet je echt niet goed vinden hoor.. :? Ja dat snap ik ook wel... :?
Dank je wel voor de uitleg, ik ga het eens proberen. Hij gaat er overigens echt in hangen. En ik doe de eerste paar X hetzelfde zeg LOS en blijf staan tot hij los laat. Meestal helpt het als ik dat een paar keer doe, maar vandaag dus niet.. :evil: Maar misschien moet ik gewoon meer gedult hebben. Hij had net op een afgezet stukje los gelopen en was helemaal dol, daarom lijnde ik hem ook aan om hem wat rustig te krijgen.. maar ja.. dan krijg je dus blijkbaar dit..

Overigens is hij nu poeslief hoor.. :oops:
We gaan straks nog maar weer eens een wandelingetje maken, kijken hoe het gaat.. :wink:
miran&joost

:feest2: WE ZIJN GESLAAGD !!!!!!!!!! (Nou ja, Enzo en Miranda dan, baasje heeft natuurlijk thuis wel meegeholpen en zo af en toe ingevallen op de cursus).
Enzo kreeg voor drie oefeningen een goed en voor alle andere uitmuntend !!! :orange4: :feest3: :banaan: :banaan: :support: :wave:

Hiermee waren we tweede van de klas ! (alleen Yara (z'n vriendinnetje) had 1 keer meer uitmuntend ipv goed). Wie had dat gedacht.......... :roll: :roll: .

Baasje heeft ook nog geprobeerd om foto's te maken, maar dat viel niet mee....(we zullen zien wat er van gelukt is en jullie er mee vervelen, maar wilden toch alvast even een berichtje achterlaten)

Voorlopig zijn we weer even supertrots op onze :superman:
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef::feest2: WE ZIJN GESLAAGD !!!!!!!!!! (Nou ja, Enzo en Miranda dan, baasje heeft natuurlijk thuis wel meegeholpen en zo af en toe ingevallen op de cursus).
Enzo kreeg voor drie oefeningen een goed en voor alle andere uitmuntend !!! :orange4: :feest3: :banaan: :banaan: :support: :wave:

Hiermee waren we tweede van de klas ! (alleen Yara (z'n vriendinnetje) had 1 keer meer uitmuntend ipv goed). Wie had dat gedacht.......... :roll: :roll: .

Baasje heeft ook nog geprobeerd om foto's te maken, maar dat viel niet mee....(we zullen zien wat er van gelukt is en jullie er mee vervelen, maar wilden toch alvast even een berichtje achterlaten)

Voorlopig zijn we weer even supertrots op onze :superman:
:wave: :orange10:

Wat goed van jullie !! :D Gefeliciteerd hoor... 8)
iris

Ongelezen bericht door iris »

Wauw, goed gedaan hoor Miranda en Enzo!! (En Joost ook een beetje natuurlijk :wink: )
:applaus: :feest2:

groetjes Iris
miran&joost

Wat een rust hier...............

Niemand wat te vertellen, of foto's te plaatsen ,enzo, enzo (sorry, persoonlijk grapje.... :roll: )

groeten,

Joost

p.s. Kristie weer een beetje over de schrik (en je kapotte jas) heen ??
Trouwens goed idee dat Danoontje, moeten we ook eens proberen.
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Wat een rust hier...............

Niemand wat te vertellen, of foto's te plaatsen ,enzo, enzo (sorry, persoonlijk grapje.... :roll: )

groeten,

Joost

p.s. Kristie weer een beetje over de schrik (en je kapotte jas) heen ??
Trouwens goed idee dat Danoontje, moeten we ook eens proberen.
Ben wel een beetje over de schrik heen.. maar vind het nog steeds wel vervelend dat ik me dan blijkbaar zo moeilijk kan inhouden.. :oops:
En die kapotte jas.. ach dat is het ergste niet.. :wink:
Verder inderdaad niet zo veel te vertellen.. gewerkt vandaag en straks puppycursus.. ben benieuwd ..
miran&joost

Ach, we hebben allemaal wel eens even een punt dat we het niet meer weten en dan is het inderdaad de kunst om je in te houden.

Veel succes vanavond !!!!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Ach, we hebben allemaal wel eens even een punt dat we het niet meer weten en dan is het inderdaad de kunst om je in te houden.

groeten,

Joost
Hebben jullie een beetje genoten van jullie ;prestaties.. eerst de fotowedstijd winnen en dan nog het examen halen.. ! :lol:
miran&joost

kristies schreef:
miran&joost schreef:Ach, we hebben allemaal wel eens even een punt dat we het niet meer weten en dan is het inderdaad de kunst om je in te houden.

groeten,

Joost
Hebben jullie een beetje genoten van jullie ;prestaties.. eerst de fotowedstijd winnen en dan nog het examen halen.. ! :lol:
We genieten nog steeds :lol: :D :lol: :D :lol: :D
Herinner ik me trouwens dat wij nog een nieuwe foto moeten uploaden voor de nieuwe fotowedstrijd ! (die van jou is trouwens ook weer super zeg !)

groeten,

Joost
Plaats reactie