Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:
kristies schreef:
miran&joost schreef:Ach, we hebben allemaal wel eens even een punt dat we het niet meer weten en dan is het inderdaad de kunst om je in te houden.

Veel succes vanavond !!!!

groeten,

Joost
Hebben jullie een beetje genoten van jullie ;prestaties.. eerst de fotowedstijd winnen en dan nog het examen halen.. ! :lol:
We genieten nog steeds :lol: :D :lol: :D :lol: :D
Herinner ik me trouwens dat wij nog een nieuwe foto moeten uploaden voor de nieuwe fotowedstrijd ! (die van jou is trouwens ook weer super zeg !)

groeten,

Joost
Ik wacht in spanning op de foto.. :wink:
Die van Sandra zag ik ook al weer ! :)

Chester loopt terwijl ik dit berichtje typ rond en ineens denk ik.... waar is tie nou :???: Ligt hij doodleuk op Wessel zijn jas te kouwen op de stoel waar hij absoluut niet op mag... :roll:

Moets stiekum erg hard lachen om zijn koppie... maar ja dat is opvoedkundig natuurlijk niet OK.. :oops:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

tja.... dat doen ze !!!!

Hier hebben we een muisje wat bij de bank hoorde (is een soort borsteltje) en ineens, 1 moment van onoplettendheid en ja hoor.... meneer had hem te pakken en lag er heerlijk in zijn bench op te knauwen......

groeten,

Joost
miran&joost

En ook onze foto staat er op !!

groeten,

Joost
miran&joost

FF een huishoudelijke vraag....
Hoe vaak poepen jullie mannen per 24 uur :???:

Ik denk nl dat Enzo erg veel poept, ong. 5 keer per dag :shock:
Ik kreeg op de cursus al te horen dat er in het voer wrsch veel dingen zitten die Enzo niet nodig heeft... en dus veel poept.

Ik wordt er iig niet vrolijk van, ben aleen maar poep aan het opruimen :( :lol:

Groetjes van onze poepiemonster... en zijn vrouwtje
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ik meld me ook weer...:oops:. Ik ben de hele week al ziek, maar kon het niet laten "ons" topic weer even te checken! Even lezen hoe het de broers vergaat.

@ Joost & Miranda & Enzo: Gefeliciteerd alledrie!! Geslaagd voor de puppycursus én een eerste fotowedstrijd gewonnen :feest2: Superrrrr

Enne Finn was een tijd terug ook een poepmachine...nu niet meer.... ALs ik het niet vergeet stuur ik even een pb-tje :)
Oh, de banner laat even op zich wachten nu, maar zodra ik hem af heb (ik hoop zeer binnenkort) stuur ik hem op!

Hoe gaat het verder met de andere broers? Finn groeit (volgens anderen) heel hard. We moeten hem nog even wegen, maar ik zie hem dus echt niet groeien.
Finn & ik zijn ondertussen aan een vervolgcursus begonnen. GHI (Gehoorzame Hond I). Bij KynologenClub Rotterdam. Het was echt even omschakelen hoor! Bij de particuliere hondenschool waar ik eerst heen ging, ging het er heel anders aan toe. Ik ben voor positief trainen en opvoeden, maar Finn heeft af en toe wel wat duidelijkheid nodig!

In 1 les heb ik ongeveer net zoveel oefeningen gekregen als in 3 lessen bij de andere cursus. We hebben aanstaande maandag geen les vanwege de Pasen, dus genoeg tijd om te trainen. Finn is nu wel een buitenbeentje...de andere honden hebben daar al een puppiecursus gevolged en weten hoe het daar allemaal gaat. Finn was de eerste les vooral bezig met konijnenkeutels verzamelen...die lagen op het grasveld daar :roll:. Al met al was de "juf" best tevreden en hebben wij ook wel mazzel dat Finn een lab is...ze heeft er zelf 6 (!) :D

Oh, 1 ding ging wel echt super... De "vakantieoefening". Alle honden aan een paal, genoeg ruimte tussen de honden en de bazen lopen weg. Finn ging zitten en bleef mijn richting uitkijken, hij bleef maar kwispelen. Ik mocht hem als eerst gaan halen omdat FInn zo goed zijn best deed. Kijk, das toch leuk!

Sorry voor mijn lange verhaal...ik moest weer even bijkletsen :wink:

Groetjes en een lebber van Finn voor zijn broers!
miran&joost

Hee Sandra!

Nou die banner heeft geen haast he!
Wordt eerst maar weer beter :D :lol:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

He meisje toch... :( Beterschap hoor !!

Hoeveel weegt Finn nu? Chester is ( gisteren ) 19 kg.. ! Echt heeel erg hard gaat het dus niet hier.. :?
Wat fijn dat het redelijk goed gaat op de cursus...
Chester is nog steeds bezig met de puppycursus.. en echt heel geweldig gaat het niet, maar ik zat gisteren zelf niet zo lekker in mijn vel en dat lijkt meneertje goed aan te voelen..... :evil: dus het riemincident van afgelopen week herhaalde zich zo`n beetje op de cursus.. :cry:

Chester poept zo`n 3 a 4 x per dag.. geen idee wat ``normaal`` is.

Groetjes en een poot van Chester ( die zich vandaag weer als een :braaf: gedraagt )
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Finn weegt 21.1 kilo :shock: :oops:

Hij krijgt echt zo min. mogelijk voer, hij kwam hier zelfs even heel weinig van aan. Nu niet dus. Ik denk toch dat het komt doordat Finn nu (omdat ik ziek ben) een weekje wat minder beweging gehad heeft. Hij is er wel uitgegaan met familie enz. , maar onze wandelingen samen zijn er niet van gekomen.

Hij blijft wat dun, mensen op straat en sommige familieleden vinden hem wat mager. Zijn ribben zijn niet te zien (wel te voelen met wat druk) en hij groeit goed...gaat prima vind ik! Hij is gewoon een lekkere grote jongen. Ik zal eens een foto van Finn maken/opzoeken..
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Finn weegt 21.1 kilo :shock: :oops:

Hij krijgt echt zo min. mogelijk voer, hij kwam hier zelfs even heel weinig van aan. Nu niet dus. Ik denk toch dat het komt doordat Finn nu (omdat ik ziek ben) een weekje wat minder beweging gehad heeft. Hij is er wel uitgegaan met familie enz. , maar onze wandelingen samen zijn er niet van gekomen.

Hij blijft wat dun, mensen op straat en sommige familieleden vinden hem wat mager. Zijn ribben zijn niet te zien (wel te voelen met wat druk) en hij groeit goed...gaat prima vind ik! Hij is gewoon een lekkere grote jongen. Ik zal eens een foto van Finn maken/opzoeken..
:shock: 21,1 kg !!!!!!! Jeetje Finn wordt echt een grote jongen !
Chester wordt nu echt wel wat slungel-achtig... baby-vet is definitief weg.. :( :wink:
Hoeveel gram krijgt Finn per dag ???

even of topic....... nog 1 dagje werken en dan hebben we samen een week vrij !! :schreeuw: :schreeuw: laten we zeggen dat ik daar echt aan toe ben !
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Oeh, lekker vrij! Wat zullen Chester & jullie genieten. Alvast veel plezier :)

Finn krijgt nu zo'n 300 gr. per dag. En nog komt hij daar lekker van aan. Ik ga de hoeveelheid brokken niet aanpassen, ik hoop snel weer beter te worden en hem meer beweging te geven. Wel ga ik hem de dagen dat ik nog ziek ben wat minder geven...hij verbrand toch stukken minder nu. FInn krijgt tussendoor fruit en veel beloningen met het trainen. Alsik hem veel meer brokken geef, zou hij die beloningen echt niet kunnen hebben. Ik vind het wel nodig deze te geven. Met het trainen werkt het echt super. Ik kan zijn aandacht zo veel beter en langer vasthouden. Ik ben het wel aan het afbouwen, want met het examen mag ik geen voer gebruiken!

Meneer is wel een slungel inderdaad..echt een puber. Zo gedraagt hij zich zo nu en dan ook. Al valt het me nu nog wel mee...!
miran&joost

Enzo weegt 18.6 kg. Hij komt de laatste weken maar 200 gr per week aan.
Hij groeit ook niet echt in de hoogte, alleen in de breette :oops:
Enzo is dan ook best wel pafferig (zou sandra zeggen) :)
Wij geven sinds 12 dagen maar 275 gr brokken.

En tja, wat is baby vet :oops: :oops: bij Enzo zit er nu kleuter vet zullen we maar zeggen :lol:

Sandra beterschap, en Wessel en Kristie fijne week!!
(Ik heb mijn voorjaarsvakantie al opgenomen in dec, dus moet "lekker" werken na de pasen)

Oh, en dat riem hangen op de cursus doet Enzo ook elke week. :x om gek van te worden.

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester krijgt ook 300 gram nu. En inderdaad ook vrij veel tussendoor als beloning en fruit voor de lekkerte.. 8)
Chester`s groei in de hoogte is ook pas weer sinds de laatste week, nu schiet hij ineens de hoogt in .. daarvoor een hele tijd niet tot nauwelijks... :???:

Dat in de riem hangen van Chester ga ik echt wel streng op zijn vanaf nu.. afgelopen week stond ik echt een beetje voor [verwijderd woord] op de cursus.. hij bleef maar in zijn riem hangen en hoe harder ik mijn best deed het te stoppen hoe harder hij ging grommen/ springen en in zijn riem hangen... pakt de instructeur hem over, die roept 1x foei... en wat denk je... Chester laat los.. :cry: en dat tot zo`n 3x toe.. :evil:

Ach ja... vandaag en gisteren is het een engeltje...

Oh en Sandera ! Ik hoop dat je gauw opknapt.. vervelend zeg ziek zijn.. heb je de griep ? :groteknuffel:
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hallo allemaal!
Hier weer een berichtje van de verloren broer! Heb het kei-druk op mijn werk en er komt dus weinig van om een een berichtje te sturen.
Wat vervelde dat je ziek bent Sandra, ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Tessel komt op het moment niet echt hard aan, en lijkt wel een beetje op dezelfde hoogte te blijven hangen. Maar, hij zal straks vast weer een groeispurt krijgen. Bij mij op de cursus zeiden ze dat onze hondjes aan het puberen zijn an vanalles uit de kast gaan pakken om niet te luisteren. Juist nu moeten we dus weer erg consequent zijn en goed op de strepen blijven staan.
Met Tessel gaat het verder best goed. Hij gaat lekker veel met me mee naar de paarden en blijft nu zlefs al bij me in de bak als ik les moet geven. Ik heb een pin gekocht en die draai ik in de grond en Tessel ligt dan lekker aan de lange lijn in het gras te zonnen terwijl ik met mijn klantjes bezig ben. We zijn nu aan het oppassen op de kindjes van vrienden en hij kruipt lekker uit zihcelf in de bench, dus het is hier lekker rustig!
Nou, we gaan weer even tv kijken! Hele fijne paasdagen allemaal en tot gauw op het forum!

groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Even een vraagje tussendoor... Hebben jullie de stamboom al ontvangen??
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Even een vraagje tussendoor... Hebben jullie de stamboom al ontvangen??
Nee nog niet..

( leuke banner weer !! :) )
Plaats reactie