Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

hmmm besloten het niet te doen.. :( baal wel een beetje.. ander weekeinde had ik zo meegedaan, maar dit wordt echt te druk vrees ik.. volgend keertje beter..

Trekken jullie mannen de warmte een beetje ? Chester hijgt wel heel veel ( is ongetwijfelt heel normaal.. maar toch.. :? )
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Jammer, maar het moet wel te doen zijn voor jullie :)!

Finn hijgt ook wel behoorlijk! Vanmiddag drie keer een bak met water over hem heen gegoten. Meneer vindt het allemaal best en blijft gewoon stil staan. Na het gieten het water lekker over hem heen 'wrijven'. Zo blijft hij lekker koel. Finn gaat zelf steeds in de zon liggen...echt raar. Ik leg nu steeds een kleed in de schaduw neer, dat gaat stukken beter.

Fijn weekend alvast!
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Jammer, maar het moet wel te doen zijn voor jullie :)!

Finn hijgt ook wel behoorlijk! Vanmiddag drie keer een bak met water over hem heen gegoten. Meneer vindt het allemaal best en blijft gewoon stil staan. Na het gieten het water lekker over hem heen 'wrijven'. Zo blijft hij lekker koel. Finn gaat zelf steeds in de zon liggen...echt raar. Ik leg nu steeds een kleed in de schaduw neer, dat gaat stukken beter.

Fijn weekend alvast!
Chester heeft vanmiddag ook lekker met water gekliedert.. :D
Ons weekje vakantie zit er helaas bijna op.. :( morgen nog 1 dagje.. zondag moet ik weer werken.. :cry:
Ach we kunnen er weer tegen aan.. het was een heerlijk weekje. ( kan nu door computer problemen even geen foto`s uploaden.. maar die komen nog.. :wink: )
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Leuk leuk, ik wacht rustig af! :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dat "Het moet wel te doen zijn" heb ik wt knullig opgeschreven. Hett komt volgens mij anders over dan bedoelt. Wat ik bedoel is dat het jammer ia dat jullie niet kunnen komen, maar dat het ook belangrijk is dat het allemaal een beetje lukt. Het moet geen ren en vliegwerk worden. 8)
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Dat "Het moet wel te doen zijn" heb ik wt knullig opgeschreven. Hett komt volgens mij anders over dan bedoelt. Wat ik bedoel is dat het jammer ia dat jullie niet kunnen komen, maar dat het ook belangrijk is dat het allemaal een beetje lukt. Het moet geen ren en vliegwerk worden. 8)
:wink: dat begreep ik wel hoor.. :)

Ben je alweer helemaal beter trouwens??
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Jammer Kristy ! Maar ja, dan maken wij maar wat extra foto's !!!!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Jammer Kristy ! Maar ja, dan maken wij maar wat extra foto's !!!!

groeten,

Joost
:D precies.. !
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Zucht, Enzo is al aan het puberen denk ik..... :? :(

Hij is zooooooooo :twisted: :evil:

Zeg ik nee doet hij ja,
Zeg ik hier zegt hij daar,
Zeg ik plaats zegt hij ja daag,
Zeg ik foei kwispelt hij gewoon door.
Zeg ik zit zegt hij sta,

Poeh heeeee, hij is me echt aan het uitproberen

Nu moet ik sterk zijn he, maar ik heb er nu al de pee in.
Wat een irritant beest zeg :lol: :D

dusssssss, ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ook zo eigenwijs en irritant was toen ik puberde :pfffff:

Morgen weer cusus, nouwwww ik kan met garantie zeggen dat dat niets wordt :cry: :D

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Hier nog een hoor... :? :D

Ach, af en toe valt het best mee hoor (Gisteren op cursus gedroeg meneer zich ineens wél zoals het moet) Maarre...vandaag moet hij even de schade inhalen. Best vermoeiend he, volhouden... :roll:

Het is voor een goed doel moeten we maar denken :D
kristies
Speurneus
Speurneus

8) pubers... :D Ja hier ook gepuber hoor... als meneer zich maar een beetje inhoud volgende week op zijn exzamen... :roll:
Hij protesteert sinds kort ook af en toe als hij van ons in zijn bench moet.. :? maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr we kunnen het hoor !! :) zeker weten dat deze fase ook weer met glans doorstaan wordt.. :D
kristies
Speurneus
Speurneus

:shock: ik geef Chester net een Denta Rask.. denk is ie lekker even zoet met kouwen... best een groot botjes achtig ding... :? had ie nog nooit gehad.. dus ik geeft hem... gaat ie helemaal uit zijn dak.. :stamp: :stamp: :feest2: blijkbaar lekker ... maar :? 2 minuten later ( misschien nog niet eens... ) OP :shock: Helemaal OP :shock: nou dat krijgt hij dus niet meer.. :( die dingen zijn keiduur zit volgens mij ook best veel calorieen in, maar ja ik dacht ach voor een keertje... nou... mooi niet meer dus.. :evil:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

We hebben een tijdje niets van Iris & Tessel gehoord trouwens.. Ik dacht er al een paar keer eerder aan, maar wil niet zo nieuwsgierig overkomen. Ach, we horen vast snel weer van ze :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Even zomaar een vraag tussendoor hoor... Zijn jullie van plan om met een jaar heup- en elleboogfoto's te maken? Ik ben er nog niet helemaal uit. Het zal allemaal wel goed zitten, hoop ik, maar misschien voor mijn eigen geruststelling. (Ik ben af en toe zo'n muts als het om de pootjes gaat :oops:)

Ik was gewoon benieuwd of jullie dit ook overwegen. Finn trok vanmiddag namelijk weer (sinds lange tijd) met zijn achterpoot. Dit keer links in plaats van rechts. Zo sneu :( Even verplicht rustiger aan doen voor meneer!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef::shock: ik geef Chester net een Denta Rask.. denk is ie lekker even zoet met kouwen... best een groot botjes achtig ding... :? had ie nog nooit gehad.. dus ik geeft hem... gaat ie helemaal uit zijn dak.. :stamp: :stamp: :feest2: blijkbaar lekker ... maar :? 2 minuten later ( misschien nog niet eens... ) OP :shock: Helemaal OP :shock: nou dat krijgt hij dus niet meer.. :( die dingen zijn keiduur zit volgens mij ook best veel calorieen in, maar ja ik dacht ach voor een keertje... nou... mooi niet meer dus.. :evil:
Familiekwaaltje zeker...Finn weet niet hoe snel hij zo'n ding weg moet krijgen! Schrokop :D
Plaats reactie