Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Oeps...ik heb toch iets gedaan gisteren..
Niet expres hoor!
Nou, wel liepen dus gezellig op het dorp samen met de moeder van mijn vrouwtje. Samen gingen ze wat boodschappen doen en steeds bleef een van de twee even bij me. Vrouwtje ging na een tijdje de dierenwinkel in en kwam vrij snel weer terug (niets meegenomen trouwens :x). Ik was natuurlijk heel erg blij en wilde springen. (De laatste tijd spring ik eigenlijk alleen tegen vreemde mensen die mij roepen of bekende die niet duidelijk zijn) Maar goed, vrouwtje zei dat ik maar moest gaan zitten. Dat deed ik...Vrouwtje zakte toen iets door haar knieen en gaf me een knuffel
. Toen ze weer iets naar mij toe kwam kon ik mijn blijheid niet onderdrukken en sprong ophoog. KLAP...tegen de lip/voortanden van het vrouwtje
Het deed erg veel pijn geloof ik, want normaal als het vrouwtje zich stoot huilt ze niet hoor..!
Vrouwtje werd ook nog misselijk en duizelig van de klap..ik begreep het niet helemaal, maar bleef maar braaf naar het vrouwtje kijken. Ik bleef haar handen likken en gelukkig was ze helemaal niet boos op mij
.
Ze zei: "Kan gebeuren Finn, daar kun jij niets aan doen. Maarre....dit is wel een typische Finn actie: lekker lomp!"
Snappen jullie dat nou...ik lomp??
Helaas heeft het vrouwtje nog steeds zere tanden, ze kan niet normaal eten. Ach , ik wil het wel even voorkauwen, geen probleem
Nou, wel liepen dus gezellig op het dorp samen met de moeder van mijn vrouwtje. Samen gingen ze wat boodschappen doen en steeds bleef een van de twee even bij me. Vrouwtje ging na een tijdje de dierenwinkel in en kwam vrij snel weer terug (niets meegenomen trouwens :x). Ik was natuurlijk heel erg blij en wilde springen. (De laatste tijd spring ik eigenlijk alleen tegen vreemde mensen die mij roepen of bekende die niet duidelijk zijn) Maar goed, vrouwtje zei dat ik maar moest gaan zitten. Dat deed ik...Vrouwtje zakte toen iets door haar knieen en gaf me een knuffel
Vrouwtje werd ook nog misselijk en duizelig van de klap..ik begreep het niet helemaal, maar bleef maar braaf naar het vrouwtje kijken. Ik bleef haar handen likken en gelukkig was ze helemaal niet boos op mij
Ze zei: "Kan gebeuren Finn, daar kun jij niets aan doen. Maarre....dit is wel een typische Finn actie: lekker lomp!"
Snappen jullie dat nou...ik lomp??
Helaas heeft het vrouwtje nog steeds zere tanden, ze kan niet normaal eten. Ach , ik wil het wel even voorkauwen, geen probleem
-
shadow2005
- Speurneus

-
kristies
- Speurneus

S.Breijer schreef:Oeps...ik heb toch iets gedaan gisteren..Niet expres hoor!
Nou, wel liepen dus gezellig op het dorp samen met de moeder van mijn vrouwtje. Samen gingen ze wat boodschappen doen en steeds bleef een van de twee even bij me. Vrouwtje ging na een tijdje de dierenwinkel in en kwam vrij snel weer terug (niets meegenomen trouwens :x). Ik was natuurlijk heel erg blij en wilde springen. (De laatste tijd spring ik eigenlijk alleen tegen vreemde mensen die mij roepen of bekende die niet duidelijk zijn) Maar goed, vrouwtje zei dat ik maar moest gaan zitten. Dat deed ik...Vrouwtje zakte toen iets door haar knieen en gaf me een knuffel. Toen ze weer iets naar mij toe kwam kon ik mijn blijheid niet onderdrukken en sprong ophoog. KLAP...tegen de lip/voortanden van het vrouwtje
Het deed erg veel pijn geloof ik, want normaal als het vrouwtje zich stoot huilt ze niet hoor..!
![]()
Vrouwtje werd ook nog misselijk en duizelig van de klap..ik begreep het niet helemaal, maar bleef maar braaf naar het vrouwtje kijken. Ik bleef haar handen likken en gelukkig was ze helemaal niet boos op mij.
Snappen jullie dat nou...ik lomp??![]()
Ikke heb het vrouwtje van de week ook zeer gedaan..
wat zijn ze toch makkelijk stuk he die vrouwtjes..
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
-
miran&joost
Enzo weegt 19.7, dus maar 1 ons aangekomen deze week.
Nu moet ik zeggen dat Enzo bijna elke dag uitgelaten wordt aan de maas, en dan zwemt hij ook.
Plus dat het een zwaar weekend is geweest met Jip...
Wij gaan toch maar iets meer voeren, nu 325 gram.
Hopen dat ie niet te dik wordt zo....
Schoft hoogte is nu 52 cm.
Ik zal straks even wat foto's uploaden van ons bere gezellige weekendje veluwe!
Ik ben gisteren met Enzo naar de dierenarts geweest
We vonden hem niet zo lekker, maar konden niet zeggen wat er precies was.
Moe en heeel rustig
Veeeel poepen en dan lang persen voordat er iets komt
Dan dikke kleiachtige grijze ontlasting
Dan weer dunner en licht
Braken en kokhalzen
Gootsteen geluiden uit zijn buikje te horen
Enzo is helemaal onderzocht (vondt ie niet leuk overigens
)
Zo'n rectaal toucher is dan ook niet prettig he....
De dierenarts denkt aan een geiiriteerd/ontstoken maag darm kanaal.
Enzo heeft nu AB voor 5 dagen.
Die grijze ontlasting moeten we goed in de gaten houden want er kan dan iets mis zijn met zijn alvleesklier...
We wachten af...
Miranda
Nu moet ik zeggen dat Enzo bijna elke dag uitgelaten wordt aan de maas, en dan zwemt hij ook.
Plus dat het een zwaar weekend is geweest met Jip...
Wij gaan toch maar iets meer voeren, nu 325 gram.
Hopen dat ie niet te dik wordt zo....
Schoft hoogte is nu 52 cm.
Ik zal straks even wat foto's uploaden van ons bere gezellige weekendje veluwe!
Ik ben gisteren met Enzo naar de dierenarts geweest
We vonden hem niet zo lekker, maar konden niet zeggen wat er precies was.
Moe en heeel rustig
Veeeel poepen en dan lang persen voordat er iets komt
Dan dikke kleiachtige grijze ontlasting
Dan weer dunner en licht
Braken en kokhalzen
Gootsteen geluiden uit zijn buikje te horen
Enzo is helemaal onderzocht (vondt ie niet leuk overigens
Zo'n rectaal toucher is dan ook niet prettig he....
De dierenarts denkt aan een geiiriteerd/ontstoken maag darm kanaal.
Enzo heeft nu AB voor 5 dagen.
Die grijze ontlasting moeten we goed in de gaten houden want er kan dan iets mis zijn met zijn alvleesklier...
We wachten af...
Miranda
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Wat een leuke foto's!
Hij staat wel heel hoog op zijn poten, of niet? Ook zo dunnetjes als Finn.
Wat een gedoe trouwens, met Enzo.. Finn had zoiets een maand of 3 terug, niet leuk he, om ze zo te zien! Nou Enzo: heel veel beterschap van deze kant!
Finn krijgt trouwens 360 gram nu. Zwemmen vreet wel energie ja... Als Finn een week vaak in het losloopgebied wandelt, dan moet hij ook meer eten om op gewicht te blijven. En Finn zwemt nog niet eens. Echt apart..Finn kan heel snel heel veel aankomen, maar het gaat er net zo hard weer af
.
Wat een gedoe trouwens, met Enzo.. Finn had zoiets een maand of 3 terug, niet leuk he, om ze zo te zien! Nou Enzo: heel veel beterschap van deze kant!
Finn krijgt trouwens 360 gram nu. Zwemmen vreet wel energie ja... Als Finn een week vaak in het losloopgebied wandelt, dan moet hij ook meer eten om op gewicht te blijven. En Finn zwemt nog niet eens. Echt apart..Finn kan heel snel heel veel aankomen, maar het gaat er net zo hard weer af