Vandaag...
-
- Speurneus
- Contacteer:
Dank jullie wel allemaal, voor jullie meeleven. Het is zo'n ontzettende rot-beslissing, maar als ik naar buiten kijk, en het zonnetje zie, weet ik zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen. En jullie reacties doen me goed in deze dagen!
Maar het blijft raar: een leeg plekje in de kamer, niet meer even zijn kop op je knie, je schoenen aantrekken zonder dat-ie even komt kijken, het restje spercieboontjes dat in de vuilnisbak gaat, geen gesnurk in de avond. Er zijn duizend-en-een momenten waarop je hem mist...
Cor
Maar het blijft raar: een leeg plekje in de kamer, niet meer even zijn kop op je knie, je schoenen aantrekken zonder dat-ie even komt kijken, het restje spercieboontjes dat in de vuilnisbak gaat, geen gesnurk in de avond. Er zijn duizend-en-een momenten waarop je hem mist...
Cor

Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Het gaat nooit helemaal over, maar je leert ermee te leven. En Cracker blijft in je hartCor schreef:Maar het blijft raar: een leeg plekje in de kamer, niet meer even zijn kop op je knie, je schoenen aantrekken zonder dat-ie even komt kijken, het restje spercieboontjes dat in de vuilnisbak gaat, geen gesnurk in de avond. Er zijn duizend-en-een momenten waarop je hem mist...
Cor