Vandaag...

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
samba17

Ongelezen bericht door samba17 »

Heel erg veel sterkte met dit verlies.
Pascale

Ongelezen bericht door Pascale »

Heel veel sterkte...
fromserviceparadise

Ongelezen bericht door fromserviceparadise »

Wij wensen jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie dierbare maatje cracker.
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

heel veel sterkte met dit grote verlies :( :(
nona

Ongelezen bericht door nona »

Lees het nu pas. Ontzettend veel sterkte gewenst
Cor
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cor »

Dank jullie wel allemaal, voor jullie meeleven. Het is zo'n ontzettende rot-beslissing, maar als ik naar buiten kijk, en het zonnetje zie, weet ik zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen. En jullie reacties doen me goed in deze dagen!

Maar het blijft raar: een leeg plekje in de kamer, niet meer even zijn kop op je knie, je schoenen aantrekken zonder dat-ie even komt kijken, het restje spercieboontjes dat in de vuilnisbak gaat, geen gesnurk in de avond. Er zijn duizend-en-een momenten waarop je hem mist...

Cor
:!:
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
Joost
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Joost »

Cor, ik lees het nu pas. Veel sterkte gewenst voor jullie.
Afbeelding
@rthur

Ongelezen bericht door @rthur »

Sterkte kerel... :(
laika
Speurneus
Speurneus

cracker

Ongelezen bericht door laika »

cor ik lees het net pas heelveel sterkte wij weten ook hoe het voelt alleen was crackker wat jonger.
sterkte nogmaals
gr. linda
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

Jeetje wat heftig Cor! Je andere topic had ik gelezen en gevolgd, maar dit wist ik nog niet... verschrikkelijk, maar wel eerlijk naar Cracker toe!!
Burnie

Ongelezen bericht door Burnie »

Cor schreef:Maar het blijft raar: een leeg plekje in de kamer, niet meer even zijn kop op je knie, je schoenen aantrekken zonder dat-ie even komt kijken, het restje spercieboontjes dat in de vuilnisbak gaat, geen gesnurk in de avond. Er zijn duizend-en-een momenten waarop je hem mist...

Cor
Het gaat nooit helemaal over, maar je leert ermee te leven. En Cracker blijft in je hart :)
luna-flame

Ongelezen bericht door luna-flame »

Heel veel sterkte met het verlies en geniet van de mooie momenten die jullie samen hebben gehad. Die blijven altijd.
anne_luna

Ongelezen bericht door anne_luna »

Woorden zijn nooit genoeg om verdriet te omschrijven, het is een rotgevoel. :( Maar jullie hebben het juiste gedaan, hij heeft nu geen pijn meer en hopelijk geniet hij nu op een ander plekje van het mooie weer.
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Cracker.
Soosie en Saartje

Ongelezen bericht door Soosie en Saartje »

heel veel sterkte met dit verlies :groteknuffel:
Plaats reactie