Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ook staat op internet dat een epeleptische aanval bij honden vaak gepaard gaat met schuimbekken, ook bij aanraking met een (giftige) pad kan een hond gaan schuimbekken. Finn heeft dit schuimbekken dus zo nu en dan ook. We zijn nog nooit een pad tegengekomen en de andere symptomen van epelepsie herken ik ook niet. Ik dank dus dat ze zich 'gewoon' té druk maken door allerlei luchtjes.

Ik help wel met het uitbreiden van ons topic zo...wat een posts! :D
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Dank je wel Sandra !! Had ik nog niet eens bedacht.. google.. normaal google ik alles.. :) Nou ik ga er in ieder geval niet van wakker liggen .. een epileptische aanval kan ik me niet voorstellen, zag verder geen enkel ander verschijnsel en Diana zei ook al dat je dan meestal wel meer dingen zie dan alleen schuimbekken.
meneer ligt nu heerlijk op zijn rug op mijn voeten intens tevreden op een botje te kauwen.. :verliefd1: hij is het alweer vergeten hoor.. nou wij nog.. :roll:

Succes vanavond trouwens ! :) Ben je nou nog bij je eerste hondenschool of was je helemaal overgestapt op clickertraining ? `t is trouwens geen weer.. :(
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nee he, echt hondenweer! Ik geloof dat we daarom ook binnen oefeningen gaan doen. Ik ben wel overgestapt. Nu ben ik lid van een kynologenclub, de andere hondenschool was een particuliere hondenschool. In de les gebruik ik geen clicker, maar thuis, met het aanleren en onderhouden van commando's wél. Tot nu toe gaat het best behoorlijk op cursus! Het enige 'probleem' is dat Finn ieder moment wil spelen wanneer hij een hond ziet. Finn is echt super sociaal zeg maar :D Ach, hij begint het steeds meer door te krijgen, gelukkig!

Ik ga NU weg :wink:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hai,

Ik lees hier net ff over dat schuimbekken...
Stom toevallig maar Enzo liet me om 18.00 uur ook enorm schrikken!!!!
Ik wilde met hem gaAn wandelen, en loop de poort uit, hoor ik ineens een zompig geluid wat Enzo met zijn mond maakte.

Dus ik dacht ja hoor hij heeft weer wat opgegeten...
Zit er ineens een hele schuimkraag op zijn mond!
Ik dacht eigenlijk dat ie een pad in zijn mond had, maar ik durfde niet in zijn bek te kijken.
Of door de AB?

En ineens was het over! :???:

Dat is toch stom toevallig niet :? :shock:

Bedankt voor je info Sandra, daar had ik ook wat aan 8)

Heb net ook nog met Diana gebeld, om door te nemen wat "handig" was om mee te nemen naar de kringdag.
Ze herkende me meteen, en dat terwijl ik maanden niet heb gebeld!
Vind ik echt knap van haar.

Nou ik ga me NOG maar een keertje nat laten regenen met ons maatje :cry:
Dan lekker naar bedje...

Welterusten
Miranda
Laatst gewijzigd door miran&joost op 08 mei 2007, 07:37, 1 keer totaal gewijzigd.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Oh, wat adviseerde Diana om mee te nemen? Ik heb verder nog niets gevraagd...
kristies
Speurneus
Speurneus

Nou dat is zeker toevallig... 8) net echte broers.......... :D gelukkig lijkt het bij alletwee niets te zijn.. :)

oo die kriebels van de kringdag... :( Heb diana beloofd echt te proberen nog even te komen kijken.. dus wie weet toch tot zondag.. enne ik duim natuurijk voor de broers !! :klasse:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:Nou dat is zeker toevallig... 8) net echte broers.......... :D gelukkig lijkt het bij alletwee niets te zijn.. :)

oo die kriebels van de kringdag... :( Heb diana beloofd echt te proberen nog even te komen kijken.. dus wie weet toch tot zondag.. enne ik duim natuurijk voor de broers !! :klasse:
Dat zou heel leuk zijn :D

Ik hoop dat er behalve Enzo nog meer broertjes of zusjes zullen zijn!
miran&joost

S.Breijer schreef:
kristies schreef:Nou dat is zeker toevallig... 8) net echte broers.......... :D gelukkig lijkt het bij alletwee niets te zijn.. :)

Dat zou heel leuk zijn :D

Ik hoop dat er behalve Enzo nog meer broertjes of zusjes zullen zijn!
Volgens mij kwam er nog 1 ander pupje ! Eigenlijk zou Evy ook met Diana mee komen, maar ze schijnt op dit moment erg in de rui te zijn.
Geloof dat Diana nu alleen met Pardoes komt.

groeten,

Joost

@Sandra: Handig om mee te nemen: Bench of grondpin, stoeltjes , Parasol of Partytent (denk dat wij een parasol mee nemen)
iris

Ongelezen bericht door iris »

Wat een zenuwen allemaal, wordt vast supergaaf die kringdag! Wel veel foto's maken he, dan kunnen Tessel en ik toch nog een beetje meegenieten!
Ook ik herken het schuimbekken, toen Tessel net een weekje bij me was ging heeft hij het eens gedaan. Hij had op dat moment of zand, of paardenpoep opgegeten of in ieder geval in zijn bek gehad. Ik schrok toen ook heel erg, heb Tessel in de auto gezet en ben naar huis gereden, alwaar niets meer te zien en niets aan de hand. Ben er toen eigenlijk vanuit gegaan dat het door het zand kwam en er niets mee gedaan. Hij heeft het dan ook nooit meer gehad. Weer een geruststelling voor jullie Sandra en Miranda&Joost!
Hier hoop ik ook om nog even te kunnen komen kijken zondag, maar het schijnt dat we naar de Ardennen gaan, dus dan zal het wel te laat worden om nog te komen. En ik moet daarna natuurlijk eerst Tessel ophalen aangezien die gewoon thuisblijft. (heb nu al heimwee als ik denk aan een weekend zonder hem!)
Wat doen jullie met je diploma van de puppycursus? Ben er sterk over aan het denken om hem in te lijsten, of is dat erg overdreven? Ben er zo blij mee! En dan hang ik het natuurlijk niet in de woonkamer, maar in de studeerkamer ofzo? Ben erg benieuwd wat jullie ermee doen.
De groetjes en knuffels aan de brothers!
kristies
Speurneus
Speurneus

iris schreef:Wat een zenuwen allemaal, wordt vast supergaaf die kringdag! Wel veel foto's maken he, dan kunnen Tessel en ik toch nog een beetje meegenieten!
Ook ik herken het schuimbekken, toen Tessel net een weekje bij me was ging heeft hij het eens gedaan. Hij had op dat moment of zand, of paardenpoep opgegeten of in ieder geval in zijn bek gehad. Ik schrok toen ook heel erg, heb Tessel in de auto gezet en ben naar huis gereden, alwaar niets meer te zien en niets aan de hand. Ben er toen eigenlijk vanuit gegaan dat het door het zand kwam en er niets mee gedaan. Hij heeft het dan ook nooit meer gehad. Weer een geruststelling voor jullie Sandra en Miranda&Joost!
Hier hoop ik ook om nog even te kunnen komen kijken zondag, maar het schijnt dat we naar de Ardennen gaan, dus dan zal het wel te laat worden om nog te komen. En ik moet daarna natuurlijk eerst Tessel ophalen aangezien die gewoon thuisblijft. (heb nu al heimwee als ik denk aan een weekend zonder hem!)
Wat doen jullie met je diploma van de puppycursus? Ben er sterk over aan het denken om hem in te lijsten, of is dat erg overdreven? Ben er zo blij mee! En dan hang ik het natuurlijk niet in de woonkamer, maar in de studeerkamer ofzo? Ben erg benieuwd wat jullie ermee doen.
De groetjes en knuffels aan de brothers!
Hier zit het diploma in de map ``hond`` met zijn paspoort entingsboekje etc.. :oops: maar waarom zou je het niet ophangen ? Is toch kei goed zoveel punten !! :)
miran&joost

Tja, ik zou het ook doen hoor! mooi toch?

Hier weet ik nog niet wat ik ermee ga doen, voorlopig zit ie ook in de map hond :D Samen met zijn dierenartsrekeningen foto,s verzekering en al die andere troep!
Dat houd ik allemaal bij dan kan ik straks schrikken wat onze kleine aap in 1 jaar tijd gekost heeft :D

Heb net zo gelachen in de tuin!!!!! :lol:
Enzo wist niet wat hij met het omgekeerde bloempotje aan moest joh!

Heb razend snel de camera gepakt en er wat van opgenomen...
Willen jullie weten hoe dit eruit zag...........
Komt er zo meteen aan

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

zou het erg graag willen weten... maar moet vliegen, want ik heb een late dienst...

Had net huilende overburen aan de deur... hadden gisteravond hun hond in laten slapen.. :cry: zat eraan te komen hij was oud en ziek... maar toch.. zo sneu.. :(
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Oh, ben erg benieuwd naar de foto's :D

Ik heb een 'lullig' probleempje... Ik wil een nieuwe riem aanschaffen voor Finn, maar ik kan niet kiezen uit de verschillende kleuren :lol: Lichtblauw, rose en zwart vallen in ieder geval wél af. Hebben jullie een voorkeur qua kleur? 8)

Hier de mogelijkheden:

Afbeelding
miran&joost

Hmmmm, ik zou voor de azuur blauwe gaan....
Zijn dat nou jacht of show lijntjes Sandra?

miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Jachtlijn, van het merk Hunter. Showlijn heb ik nog niet weten te vinden. Nog geen goede in ieder geval. Hebben jullie er al eentje voor zondag?

Ja, die blauwe is ook leuk! Ik twijfel nu tussen rood en blauw. Pff wat een knullig probleem.

Stond jullie filmpje nu ergens op het forum, kijk ik er nu grandioos overheen? :oops:
Plaats reactie