He bah wat een ontzettend naar bericht!
Wat zullen jullie verdrietig zijn
Hij heeft een mooie leeftijd gehaald, maar dat maakt het verdriet niet minder, ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen!
Rust zacht lieve Ixor
Vrijdagmiddag hebben we onder een stralende zon en met een lekker windje in de rug de as van Ixor uitgestrooid in de duintjes van Neeltje Jans. Dat was voor Ixor echt het paradijs op aarde. Met een helicopterstaart ging hij altijd door het helmgras op zoek naar lekkere luchten. Met de wind door zijn oren was hij daar altijd helemaal in zijn element.
Daarom hebben we hem daar zijn laatste plekje op aarde gegeven. Vanuit het helmgras is hij naar de eeuwige jachtvelden gegaan. Het was mooi om zijn prachtige leven daar af te sluiten.
Wij lopen nu verder op 3 poten ipv 4. We zullen nog wel even mankepoten zonder onze kanjer, maar ook op 3 poten kun je verder leven. Het wordt alleen nooit meer zoals het was.
Veel sterkte met dit verlies. Wel een mooie manier om afscheid van Ixor te nemen, door naar zijn favoriete plekje te gaan. Dat zal hij vast en zeker fijn hebben gevonden.
Jeetje ik moet toch eens wat vaker dit hoekje bekijken hoor, want ik lees het dus nu pas!! Heel, heel erg veel sterkte met het verlies, en Ixor, je was een kanjertje!! ondanks je leeftijd liep je nog gewoon met de jonge dartels mee... op je gemakkie zo heb ik je gezien... rust zacht Ixor!!